Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1311
Game of Thrones - Phase III

I nesten seks år har jeg redigert og laget film-og tv-trailere, og begynte for en tre måneder siden med min Game of Thrones-debutt, delt opp i faser; en fase for hver sesong. Nå er jeg endelig ferdig med del 3, etter i overkant en måneds arbeid!

Traileren inneholder blant annet en selvdannet, høykvalitets soundmix!

La meg ta deg med inn i Game of Thrones-seriens historiske og ikoniske omfang nok en gang, med denne episke del 3-debutten - håper det faller i smak!

Klikk her for å se videoen (YouTube)!

Håper dere liker den, og jeg er alltid åpen for - og vil veldig gjerne ha - konstruktiv kritikk, hvis det er noe dere synes jeg kunne ha forbedret!
Sist endret av Anjohan; 2. september 2013 kl. 21:17.
Har ikke sett den ennå, men om den inneholder spoilers så burde du si ifra Alltid kjekt ved slike fanmade videoer.
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Har ikke sett den ennå, men om den inneholder spoilers så burde du si ifra Alltid kjekt ved slike fanmade videoer.
Vis hele sitatet...
Veldig bra du spurte! Glemte det helt!

Videoen inneholder spoilers!
Jeg følte at den ble veldig lang, godt gjennomført og alt men veldig lang.

du kunne nok delt den opp i 2 for min del. Følte at jeg såg på en trailer til en film egentlig.
"If you think this has a happy ending, you haven't been paying attention".

Konge! Du fanget stemningen veldig bra!
Sitat av uaexed Vis innlegg
"If you think this has a happy ending, you haven't been paying attention".

Konge! Du fanget stemningen veldig bra!
Vis hele sitatet...
Takker! Kjekt å høre.

Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Jeg følte at den ble veldig lang, godt gjennomført og alt men veldig lang.

du kunne nok delt den opp i 2 for min del. Følte at jeg såg på en trailer til en film egentlig.
Vis hele sitatet...
Ja, den er nok litt i lengste laget for en god del. Jeg har alltid latt meg fascinere av lange trailere og filmer, så lenge det er saklig og involverende, noe jeg håper denne traileren er.
Det er en flott sammensatt hyllest til GOT, men å kalle det en trailer blir i mine øyne helt feil. Jeg ville aldri vist dette til noen som ikke har sett sesongen ennå (men som hadde planer om å gjøre det), fordi du avslører så alt for mye. En trailer skal "tease" seeren om hva som kommer, ikke gi en oppsummering av alt det viktigste.

Men jeg likte videoen veldig godt, og den fikk meg til å kjenne at jeg gleder meg til neste sesong. Musikken fungerer veldig bra, men den ble litt for dominerende til tider.

En kortere versjon av denne videoen, hvor du kuttet de mest avslørende klippene ville vært god nok til å sende på tv som trailer for sesongen!
Sitat av Cikey Vis innlegg
Det er en flott sammensatt hyllest til GOT, men å kalle det en trailer blir i mine øyne helt feil. Jeg ville aldri vist dette til noen som ikke har sett sesongen ennå (men som hadde planer om å gjøre det), fordi du avslører så alt for mye. En trailer skal "tease" seeren om hva som kommer, ikke gi en oppsummering av alt det viktigste.

Men jeg likte videoen veldig godt, og den fikk meg til å kjenne at jeg gleder meg til neste sesong. Musikken fungerer veldig bra, men den ble litt for dominerende til tider.

En kortere versjon av denne videoen, hvor du kuttet de mest avslørende klippene ville vært god nok til å sende på tv som trailer for sesongen!
Vis hele sitatet...
Dette. Altfor lang, for avslørende, men ellers veldig bra.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Har ikke sett noe av G.o.T .. er det virkelig så bra.. Likte Vikings og slikt veldig godt,, men er ikke G.o.T sånn sci-fi fantasy greier??:P
Jeg syntes det blir mer som ett sammendrag av forrige sesong, som man ser før man begynner på neste. Jeg likte den veldig godt. Det sier seg selv at den blir litt lenger enn vanlige trailere da denne tar for seg en hel sesong.

Me like!
Er ikke akkurat sci-fi. Er litt mere fantasy/middelalder. Er veldig bra laget, digger serien, kan ikke vente til sesong 4.