Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  178 61924
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Håper dette ikke er trolling.
Vis hele sitatet...
hvorfer det?

haper du virkelig at personen har blit psykotisk?

at han slo nedd en fyr til han ikke bevegde seg mere å var i tvil om ppersonen var død?

eller noe av allt det andre kjipe han har dokumentert her?

isåfall hvorfer det?
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
hvorfer det?

haper du virkelig at personen har blit psykotisk?

at han slo nedd en fyr til han ikke bevegde seg mere å var i tvil om ppersonen var død?

eller noe av allt det andre kjipe han har dokumentert her?

isåfall hvorfer det?
Vis hele sitatet...
Selfølgelig håper jeg ikke at fyren har blitt psykotisk, eller at han har gjort det han sier han har gjort.

At jeg håper blir feil å si, når jeg tenker meg om.
Det jeg mener er at det ville vært utrolig interessant om prosjektet hans har en sammenheng med denne atferden han har beskrevet i etterkant av prosjekt-start.
altså, jeg vet ikke hva jeg skal syntes... hele denne situasjonen er ganske surrealistisk... nesten komisk i mine øyne nå, rett og slett sykt om dette viser seg å ikke være trolling

edit ninjaed av stisko
Sist endret av Spirituell; 27. februar 2012 kl. 01:13.
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Selfølgelig håper jeg ikke at fyren har blitt psykotisk, eller at han har gjort det han sier han har gjort.

At jeg håper blir feil å si, når jeg tenker meg om.
Det jeg mener er at det ville vært utrolig interessant om prosjektet hans har en sammenheng med denne atferden han har beskrevet i etterkant av prosjekt-start.
Vis hele sitatet...
det er jo noe helt annet :P

men uansett troll eller ikke troll så er det jo kjent at lite\ingen søvn kan fører til psykoser
Sist endret av dildo-jonny; 27. februar 2012 kl. 01:13.
Håper virkelig dette ender bra for trådstarter! IKKE morsomt hverken for T.S eller hele nFF hvis innlegget over meg viser seg å være riktig.

MEN for all del alle medlemmer; hold dere kjølige ennå! Ingen vet om det her rein kødd eller et "prosjekt".

Følger med på sidelinja videre...
Udødelig Trefisk
fy0phn's Avatar
Sitat av kukktryne Vis innlegg
legg deg. Hvorfor ringe politiet før du har sovnet når du kan sove til 12 i morra? Du mister venner og det er verdt det? Wtf
Vis hele sitatet...
Trådstarter har selv skrevet:
Sitat av CT705 Vis innlegg
Jeg klarer ikke sove lenger enn 20 minutter, og enda merkelige fenomen, vekketiden på hovedsøvnen reduseres i 5 minutters intervall automatisk nå, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal stoppe det.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det er så veldig lett for han å bare sove til klokken 12 i morgen, dessverre. Vi får bare håpe politiet dukket opp før han våknet opp i sitt alter-ego på vei mot mer ødeleggelse.

Hva man skal tro om dette prosjektet er vanskelig å vite. Det kan være troll, men det virker lite trolig. Vi kan uansett være glade han har postet hele prosjektet her på freak, ettersom andre har måttet anbefale han å ringe politiet. Jeg håper det går bra med han, og at dette ikke ødelegger studiene alt for mye.

(kanskje litt rotete skrevet, er lite søvn en god nok unnskyldning?)
Hvis de skulle hente han, så har de jo enten tatt han med seg på stasjonen, eller blitt kjørt til nød-mottaket på psykriatisk vil jeg tro?.

Ellers så sitter han og gliser av alle kommentarene som har rent inn etter de siste postene.
Men jeg velger og tro på han.
Håper det ordner seg!
Har lest igjennom alle postene nå og sitter igjen med en følelese av at det kan være en veldig gjennomført troll.

* TS startet med ett prosjekt for å trolle / få KP
* TS ble lei etter en stund og begynte å skrive annerledes/troll poster
* Freaks begynte å mistenkte troll
* TS prøver å få en måte å avslutte tråden på ettersom noen begynte å mistenke troll

Litt vanskelig å vite, men håper det er troll etter å ha lest de siste innleggene hans.
Hvis det ikke er troll håper jeg virkelig at han ringte politiet og at de har hjulpet han.
Virket som han begynte å bli ganske dårlig psykisk de siste dagene.
Sist endret av alexey; 27. februar 2012 kl. 02:34.
Unnskyld over at dette kommer på dialekt, men fyfan ka fette sjuukt, hvis dette viser seg og være legit!

Brukt siste knappe timen på og lese hele tråden, og sitter igjen med ihvertfall 3 ulike følelser. Føler at dette faktisk er et ganske kult (Og værste av alt, det er jo det) prosjekt, men samtidig kjenner jeg meg overrasket over at iløpet av 18 dager går et individ fra og studere noe lege-greier (Er trøtt, husker ikke den biten), til og bli psykotisk og ha en liten personlighetsforstyrrelse, til ren sympati over faenskapet TS har rotet seg opp i.

Men herregud, håper politiet finner deg sovende med laptopen i fanget så de ser denne tråden (Regner med du sovnet rett etter siste innlegg) og du blir enten kjørt til noe psykiatrisk sykehus eller rett på en glattcelle og påtvunget søvn.

Nevertheless, skal ikke nevne noe om trollings nå, men er jeg så uheldig att du har lurt meg og sikkert 150++ nordmenn til så skal jeg være den første som bøyer meg ned med hatten i hånda!


Villumsen
Sist endret av Mozzie; 27. februar 2012 kl. 03:25.
Har fulgt med i denne tråden rimelig lenge nå, må si det har vært sykt spennende. Hvis det her er troll, så bøyer jeg meg i støvet, men hvis det er legit så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal si. Helt utrolig pågangsmoten din ihvertfall, blir spennende å høre hvordan det her gikk.
Jeg tror ikke det er så veldig lett for han å bare sove til klokken 12 i morgen, dessverre.

Ja, jeg forstår det godt, men om han sover i 20 min, for så og bare ligge i sengen til klokken 12. Tvinge rytmen på plass igjen. Hvis han har blitt ekte syk av prosjektet så er det vel ikke så enkelt.
Ja da begynner det å se mørkt ut for ts gitt.
Får nesten håpe han segnet om igår og fikk seg en 10-12 timer på øyet men det er jo heller ikke utenkelig at han sitter på skjermet avdeling på psykiatrisk akuttmottak.

Hva tror dere, har ts klikket mentalt?
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Jeg legger merke til i skrivingen hans at han har endret seg. Har var mer rolig og bestemt i starten, nå er han helt elektrisk. Håper han har gjort det riktige i ettertid.
jeg lurer på hvor lenge han kommer til og sove hvis han faktisk får sove over 2 timer. kansje TS ikke klarer og sove lenge på en stund, eller kansje han sover i noen døgn. han har vertfall mye søvn og ta igjenn.

håper at han sover nå og ikke har blitt psykotisk og slått ned 35 politi og voldtatt narkobikja dems

(ja det siste der var en spøk hvis noen lurte)
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
håper at han sover nå og ikke har blitt psykotisk og slått ned 35 politi og voldtatt narkobikja dems

(ja det siste der var en spøk hvis noen lurte)
Vis hele sitatet...
Så du håper at han har blitt psykotisk og har slått ned 35 politi og voldtatt narkobikja dems?
Skjønner hva du mente men jeg måtte uansett dele den observasjonen.
OT: TS virker som en over gjennomsnittlig selv-bevist, kalkulerende og intelligent person, om han virkelig hadde skadet noen og faktisk fått et ego-gledes-kick ut av det har jeg en overveldende tvil om at han faktisk hadde vært dum nok til å dele det på et forumet politiet sannsynligvis holder et øye med.
Dog jeg er klar over muligheten for at dette prosjektet har gjort TS langt mer impulsiv og aggressiv ved siden av økende mangel på følsekontroll som kan føre til slike urasjonelle handlinger men igjen for min del er det ikke overbevisende.
Isåfall hvis det er så, er det spennende som en mental studie men konsekvensene det har fått for andre mennesker og hvordan det kan eskalere gjør at det virkelig ikke er verdt det.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
WTF skjer med folk`a?
Så i "vitenskapens" navn er det greit at uskyldige folk blir skadet?
Blir faan meg rett og slett kvalm.
Vis hele sitatet...
Vitenskapen hadde ikke vært der den er idag hvis ikke noen "offringer" hadde blitt foretatt. Så ja, i vitenskapens navn, i MINE øyne, så er det tillat med noen avvik fra det generelt aksepterte.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Vitenskapen hadde ikke vært der den er idag hvis ikke noen "offringer" hadde blitt foretatt. Så ja, i vitenskapens navn, i MINE øyne, så er det tillat med noen avvik fra det generelt aksepterte.
Vis hele sitatet...
Josef Mengele, i vitenskapens navn altså?
Sorry ass, i mine øyne blir avvik et alt for snilt og muligens feil ord...
Uansett for drøyt..
Sist endret av Eyeamare; 27. februar 2012 kl. 19:06.
Sitat av Myque Vis innlegg
Sålenge du ikke er den som må ofres antar jeg?
Vis hele sitatet...
Hvis jeg måtte offres for å la oss si, finne en kur for kreft. Sign me up!
Nå er jo TS sitt experiment laaangt ifra like seriøst men hvis en person på sykestua ska til for at TS skal finne sitt sanne jeg so be it. Kunne godt fått meg en runde juling for at TS skulle fått ut mørket sitt.
Ja jeg er makaber men det er slik jeg er. Jeg fasineres av det mørke ved mennesket og jeg legger ikke skjul på det.
Sist endret av Quix; 27. februar 2012 kl. 19:12.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Hvis jeg måtte offres for å la oss si, finne en kur for kreft. Sign me up!
Nå er jo TS sitt experiment laaangt ifra like seriøst men hvis en person på sykestua ska til for at TS skal finne sitt sanne jeg so be it. Kunne godt fått meg en runde juling for at TS skulle fått ut mørket sitt.
Ja jeg er makaber men det er slik jeg er. Jeg fasineres av det mørke ved mennesket og jeg legger ikke skjul på det.
Vis hele sitatet...
Det er ditt personlige syn som du har full rett til men når man bestemmer på vegne av andre uten deres samtykke blir det feil.
Det er nok folk som deler ditt syn, også i mer ekstreme tilfeller.
Dog jeg ikke ville vært komfortabel med det men det er noe alle og enhver må få velge selv.
Sitat av Batteripakke Vis innlegg
Synes ikke det er akseptabelt at det skal gå utover andre på en sånn måte. Jeg mente at så lenge et forsøk begås frivillig av de involverte går det greit, men når det går utover folk som ikke er med frivillig, som han fyren som ble slått ned, er det ikke greit.
Ofringer må noen ganger til, men denne "ofringen", som var han fyren som ble slått ned, var unødvendig.
Vis hele sitatet...
ja den var unødvendig men man burde klare å resonere seg fram til at dette kan skje når man skal utføre noe slik, hvertfall med medesin studier på si
er ikke akkurat en stor hemmelighet at søvnmangel kan føre til psykoser å i en psykose kan ingen spå hva som vill skje, kunne like gjerne vert at han fant ut han måtte drepe allt som bevegde seg i karljohan's gate, som at han ville redde alle vill katene han kunne finne. psyken er skummelt å leke med hvertfal på egen hånd i hjemmet uten tilsyn
Sist endret av dildo-jonny; 27. februar 2012 kl. 20:52.
Udødelig Trefisk
fy0phn's Avatar
Sitat av IpN Vis innlegg
Trolling eller ei, no way jeg tar sjansen på å prøve dette selv nå..

Hmm... http://touch.vg.no/article.php?artid=10052825

Sounds like our guy
Vis hele sitatet...
Sitat av VG
Rutebussen mellom Skien og Porsgrunn ble kapret av en ung mann mandag kveld.
Vis hele sitatet...
Dette er neppe trådstarter, da vi kan regne med at han allerede var tatt hånd om av politiet lenge før dette skjedde. Nå synes jeg alle burde roe seg ned litt, selv om noen blir ranet eller man hører om en kamerat som ble slått ned, betyr ikke dette at trådstarter er gjerningspersonen. Prøv å sett dere inn i hans situasjon, det må være rimelig kjipt å komme seg etter psykose og se at et helt forum har mistenkt han for alle mulige voldshandlinger vg har nevnt de siste dagene.

Edit: Så at jeg kun svarte på halve innlegget ditt, jeg tror de fleste på forumet kan ta litt læring av dette. Søvn har utrolig mye å si! Jeg hadde selv samme ide før, men den har jeg slått fra meg nå.
Sist endret av fy0phn; 27. februar 2012 kl. 23:24.
Mtp alle timene du har i døgnet så er du forbausende dårlig til å oppdatere

Du skrev jo selv tidligere i tråden at du fikk så innmari god tid nå som du ikke bruker tiden på søvn. Hva brukes tiden på?

Edit: Mener ikke at du skal holde på å oppdatere oss her inne når du går rundt i enn slags psykose, men hadde vært artig med en litt lengre oppsumering når du har "fallet" ned igjen
Sist endret av maxphone; 27. februar 2012 kl. 23:30.
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Selvom det kanskje lukter troll, så kom jeg på noe jeg så Discovery, der en som skulle seile jorda rundt i en luftballong. Etter X antall timer uten søvn "sloknet" hjernen hans og han gjorde helt sanseløse ting. Idet han skulle til å hoppe ut fra luftballongen våknet han eller ettellerannet skjedde, husker ikke helt. Men vertfall så sovnet han igjen i en liten stund slik at hjernen hans fikk produsert noen hormoner han trengte for å virke.

Etter den lille søvnen bare holdt han seg gående veldig lenge igjen.
Sist endret av Osteper; 28. februar 2012 kl. 00:44.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av fy0phn Vis innlegg
Dette er neppe trådstarter, da vi kan regne med at han allerede var tatt hånd om av politiet lenge før dette skjedde.
Vis hele sitatet...
Mannen som kapret denne bussen var på rømmen fra psykriatrisk.
http://touch.vg.no/article.php?tab=n...artid=10052831

Vil bare si at jeg ikke mistenker TS for noe som helst, men kan inrømme at jeg lo litt når jeg så dette.
Sist endret av Kimbobo; 28. februar 2012 kl. 01:02.
Sitat av v1ruZ Vis innlegg
Selvom det kanskje lukter troll, så kom jeg på noe jeg så Discovery, der en som skulle seile jorda rundt i en luftballong. Etter X antall timer uten søvn "sloknet" hjernen hans og han gjorde helt sanseløse ting. Idet han skulle til å hoppe ut fra luftballongen våknet han eller ettellerannet skjedde, husker ikke helt. Men vertfall så sovnet han igjen i en liten stund slik at hjernen hans fikk produsert noen hormoner han trengte for å virke.

Etter den lille søvnen bare holdt han seg gående veldig lenge igjen.
Vis hele sitatet...

Husker dette jeg og, men ja han var vist åndssvak noen sekunder og skulle hoppe ut av varmluftsbalongen, men ble bevisst igjen og fikk tidenes skrekk (lol).

Men siden TS sover 3 timer dagen tror jeg ikke hjernen går for "shutdown", dette individet det ble fortalt om på Discovery Channel hadde vært våken 5 døgn i strekk eller noe i den duren. Hvertfall sinnsyk lenge (Skulle sette en eller annen rekord om jeg ikke husker helt feil.).
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Husker dette jeg og, men ja han var vist åndssvak noen sekunder og skulle hoppe ut av varmluftsbalongen, men ble bevisst igjen og fikk tidenes skrekk (lol).

Men siden TS sover 3 timer dagen tror jeg ikke hjernen går for "shutdown", dette individet det ble fortalt om på Discovery Channel hadde vært våken 5 døgn i strekk eller noe i den duren. Hvertfall sinnsyk lenge (Skulle sette en eller annen rekord om jeg ikke husker helt feil.).
Vis hele sitatet...
Ja er ikke lange søvnen kroppen trenger for å lage de mest nødvendige hormonene og andre "ting" den trenger, så TS sine utfall virker snodige.
Sist endret av Osteper; 28. februar 2012 kl. 12:18.
Nekter å tro at noen blir så fort psykotisk av lite søvn. Da har man et psykisk problem under overflaten fra før av.

Det blir kanskje feil å bruke meg selv som eksempel, siden jeg selv har meget høy toleranse for variasjon i søvnrytmene. Flere ganger da jeg gikk på skolen, var jeg våken fra mandag til fredag uten å sove, og sov hele helgen i stedet. Sjelden jeg orket, det var jo slitsomt, men kunne være veldig nyttig til tider. Å droppe to netter på rad, var aldri noe problem. Hele VG2 og VG3 gikk jeg forresten med fast rytme. Sov 3 timer hver natt i ukedagene, og sov meg uthvilt hver helg. Fungerte brillefint i årevis.

Jeg har også vært med på militære opptak hvor man har alvorlig manko på søvn konsekvent gjennom opptil fire uker. Man blir selvfølgelig sliten og ubrukelig, men ingen viste voldelige og temperamentsfulle sider, så vidt jeg husker.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Nekter å tro at noen blir så fort psykotisk av lite søvn. Da har man et psykisk problem under overflaten fra før av.

Det blir kanskje feil å bruke meg selv som eksempel, siden jeg selv har meget høy toleranse for variasjon i søvnrytmene. Flere ganger da jeg gikk på skolen, var jeg våken fra mandag til fredag uten å sove, og sov hele helgen i stedet. Sjelden jeg orket, det var jo slitsomt, men kunne være veldig nyttig til tider. Å droppe to netter på rad, var aldri noe problem. Hele VG2 og VG3 gikk jeg forresten med fast rytme. Sov 3 timer hver natt i ukedagene, og sov meg uthvilt hver helg. Fungerte brillefint i årevis.

Jeg har også vært med på militære opptak hvor man har alvorlig manko på søvn konsekvent gjennom opptil fire uker. Man blir selvfølgelig sliten og ubrukelig, men ingen viste voldelige og temperamentsfulle sider, så vidt jeg husker.
Vis hele sitatet...
TS skreiv tidlegare i tråden at han tidlegare (før eksperimentet) hadde oppdaga at han hadde valdelege kjensler djupt inne, og at han ikkje kvia seg for å skade andre. Han konkluderte med at han trudde at han klinisk sett var psykopat; så det er vel lite tvil om at mangelen på søvn har trigga eit underliggjande problem, gitt at tråden ikkje er "trolling".
TS høres ut som en maipulerende drittsekk. har selv vert offer for en slik person, noe jeg kan låve ikke er gøy.
Men ellers er jeg imponert over viljestyrken, og creds til deg som har laget en utrolig interessang logg
Håper du er frisk når du våkner igjen.