Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2626
Hei.
Jeg har lyst å se noen filmer om narkotika om, der jeg ser hva/hvordan/hvorfor h*n prøver dette først, alder, miljø osv. hva h*n prøver først og hva det utvikler seg til. Og hvordan dette ender.

Noen som har navn på en film eller dokumentar om dette så kom med det
I "half baked" får du se første gangen han røyker som liten gutt og hva det utvikler seg til når han er voksen.
Requim for a dream!
Train Spotting !!!

Ganske sterk film..
Trainspotting !

edit* damn you snusbox
Sist endret av The Nameless; 4. juni 2011 kl. 11:41.
Blow og Scarface er det du leter etter
Fear and Loathing in Las Vegas og Breakfast with Hunter S. Thompson. Kanskje ikke hva du er ute etter, men absolutt verdt en titt!
Denne MÅ du se ! basketball diaries han starter med litt sniffing men det går fort over til mye værre !
Kanskje ikke helt det du er ute etter, men..Spun ?
Serien skins viser ganske godt hvordan tenåringer kommer inn i narko-miljøet. Ellers så er serien veldig bra og underholdende!
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Serien skins viser ganske godt hvordan tenåringer kommer inn i narko-miljøet. Ellers så er serien veldig bra og underholdende!
Vis hele sitatet...
Ikke egentlig, med hver ny cast så er jo ungdommene allerede inne i miljøet, noe nevneverdig progresjon når det kommer til narkotiske stoffer er det heller ikke. Serien er absolutt verdt en titt likevel
Sist endret av Elemental; 4. juni 2011 kl. 14:25.
City of god er sinnsykt bra!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Himmel og helvete.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Ikke egentlig, med hver ny cast så er jo ungdommene allerede inne i miljøet, noe nevneverdig progresjon når det kommer til narkotiske stoffer er det heller ikke. Serien er absolutt verdt en titt likevel
Vis hele sitatet...
Synes sesong 2 viser dette ganske bra egentlig. Men det du sier er for så vidt sant.
Litt off-topic kanskje, men Weeds er en ganske bra serie.
Shady Banana
Quix's Avatar
Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo

Veldig sterk film. Så den i 10. klasse.
Sitat av FoFoFo Vis innlegg
Hei.
Jeg har lyst å se noen filmer om narkotika om, der jeg ser hva/hvordan/hvorfor h*n prøver dette først, alder, miljø osv. hva h*n prøver først og hva det utvikler seg til. Og hvordan dette ender.

Noen som har navn på en film eller dokumentar om dette så kom med det
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det er laget dokumentarer om Mette-Marit enda jeg, eller Obama. Kanskje litt tidlig?
Sist endret av gorm; 4. juni 2011 kl. 19:21.
Trådstarter
Har sett half baked og basketball diaries nå, basketball diaries var en veldig sterk og bra film! half baked var mere "humor" på en måte, veldig forskjellige filmer innen samme emne!

Filmen basketball diaries anbefaler jeg alle å se!
Sitat av FoFoFo Vis innlegg
Har sett half baked og basketball diaries nå, basketball diaries var en veldig sterk og bra film! half baked var mere "humor" på en måte, veldig forskjellige filmer innen samme emne!

Filmen basketball diaries anbefaler jeg alle å se!
Vis hele sitatet...
Ja jeg er ikke så dum skal du nok se
Spun eller serien Breaking Bad
Ta en titt på Candy eller The Panic in Needle Park. Begge to filmer som tar for seg "the rise and fall" av heroinmisbrukende kjærestepar.
Den norske filmen engelen
American gangster!