Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva stemmer du?
Rødt/Rød Valgallianse 64 16,98%
Sosialistisk Venstreparti 40 10,61%
Det Norske Arbeiderparti 80 21,22%
Senterpartiet 18 4,77%
Venstre 51 13,53%
Krf 19 5,04%
Høyre 64 16,98%
Frp 88 23,34%
Lokal Liste 10 2,65%
Andre 20 5,31%
Blankt 8 2,12%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 377. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  96 7708
Ja, jeg fant akkurat mitt valgkort oppi en av pakkene som jeg ikke har pakket ut enda. Den siste dagen var visst idag stod det på baksiden. Men enig, jeg påtar meg full ansvar dersom RV ikke får inn ett ekstra mandat p.g.a. meg.

Hrmf, skulle ønske at man kunne stemme via nett.
Sitat av madikken
At 27,42% skal stemme Frp er ganske skremmende synes jeg og det får meg til å lure på hvorfor dere skal stemme på dette partiet?
Vis hele sitatet...
La meg gjette: Fordi de har det politiske synspunktet.

Og hva stemmer så du?
Typisk uflaks sånt som det der. For fire år siden hadde de akkurat gjort om, før var valglokalene oppe til klokka 21. Det hadde ikke jeg fått med meg, og når jeg kom bort var lokalet stengt. Tror det var snakk om noen hundre stemmer som vippa over mot blått styre i oslo det året, kan tro jeg var happy da. Og ikke bare det, ganske mange valglokaler på vestkanten hadde faktisk holdt oppe til klokka ni allikevel, selv om det egentlig var åtte som var stengetiden.

Øh, men hva er det som er galt med den avstemninga her egentlig? Den ender jo på over 130%?
Sitat av mrniceguy
kan de som stemmer frp vennligst forklare meg hvorfor?

Kan ikke på noen som helst måte skjønne hvorfor noen kan gi bort all selvrespekt på den måten.
Vis hele sitatet...
Fordi,

Vill du at arbeiderpartiet skal bestemmen når du skal gå hjem fra utesteder?
Vill du at staten skal få masse penger bare fordi du skal feste?

Fordi FRP står for generelt billigere skatter og avgifer og er mere for at staten skal gløtte litt på sin egenlommebok og bruke de pengene vi har betalt fra før og ikke bare betale mere og mere.

Stem FRP for billigere avgifter og billigere fyll og drivstoff

Godt valg
Sist endret av hbrath; 7. september 2007 kl. 23:12.
Sitat av hbrath
Stem FRP for billigere avgifter og billigere fyll og drivstoff
Vis hele sitatet...
Du er en parodi på deg selv.
Sitat av DonTomaso
Du er en parodi på deg selv.
Vis hele sitatet...
Synes du det er riktig og bare betale og betale?

Og synes du det er riktig og betale forskjellig hvor du bor?
Tenk deg de som bor i finnmark, de har mye lavere skatt.
Det bor få der.
De får utbygd veier og alt sånt som vi andre også er med på og betale.
Tenk deg det, det bor få mensker på ett sted som har like mange bohov som det vi andre har, de får det og må itillegg betale mindere for det!

Gjør det likt sier jeg.
Og da mener jeg ikke att det skal bli dyrere og bo i finnmark men billigere her.
Sitat av Gest
murloc: Så stem blankt. Å ikke stemme er å drepe demokratiet.
Vis hele sitatet...
Hvem sa at alle ønsket å beholde demokratiet? Å ikke stemme er å stemme, det også. Selv om man ikke engang stemmer blankt.
Sitat av stiansj
*snip om skole*
Vis hele sitatet...
Det du sier om skole er meget feil. Kanskje du ikke har opplevd det selv, men jeg har det. Jeg ble lovet ny ungdomsskole for 2-3 år siden, selv om det har vært planer lenge før det, at skolen min skulle bygges om/rives og bygges ny. (Går nå i tiende) Guess what, skolen skal endelig rives til vinteren, og jeg vil ikke få noen sjangs til å gå på den nye skolen. Kommunen har brukt alt for lang tid på dette.

Ikke at jeg kan stemme, men jeg har hvertfall mistet all sympati for arbeiderpartiet.
Sitat av lefsegokk
Hvem sa at alle ønsket å beholde demokratiet? Å ikke stemme er å stemme, det også. Selv om man ikke engang stemmer blankt.
Vis hele sitatet...
Så du er for å fjerne demokratiet? Hvilket styresett ser du for deg som erstattning?
Hadde ikke med pensjonistpartiet, nei!? :O

På skolevalget ble det Høyre eller AP, husker ikke helt.
Sitat av atomet
Øh, men hva er det som er galt med den avstemninga her egentlig? Den ender jo på over 130%?
Vis hele sitatet...
Avstemningen er laget så man kan stemme på flere partier.

Jeg var 2 cm fra å krysse av 7 tilfeldige partier og betrakte det litt som en lottokupong.
Stemmer Venstre jeg

Liker tanken på at de vil opprettholde de sosiale godene, samtidig som de er liberale. De er vel det eneste tydelig liberale partiet i Norge(?). Er i grunn mer venstrevridd økonomisk sett enn det Venstre er, men synes de sosialistiske partiene har litt for mange restriksjoner på menneskets frihet.

Skulle gjerne hatt et parti som var like sosialistisk som Ap og SV økonomisk sett, og liberalt som Venstre. Men man kan vel ikke få i pose og sekk som man sier..
Sitat av hbrath
Og synes du det er riktig og betale forskjellig hvor du bor?
Tenk deg de som bor i finnmark, de har mye lavere skatt.
Det bor få der.
De får utbygd veier og alt sånt som vi andre også er med på og betale.
Tenk deg det, det bor få mensker på ett sted som har like mange bohov som det vi andre har, de får det og må itillegg betale mindere for det!

Gjør det likt sier jeg.
Og da mener jeg ikke att det skal bli dyrere og bo i finnmark men billigere her.
Vis hele sitatet...
Du tror kanskje at Finnmark har skatteletter for moros skyld? For å få en positiv vekstrate i Finnmark må det (blant annet) slike tiltak til. En av få grunner til nyutdannede flytter opp til Finnmark er skatteletten og nedskriving av studielån. På tross av dette sank folketallet med 0,4 prosent i løpet av 2006. Du vet, man klarer seg ikke uten leger i Finnmark. Eller for den saks skyld lærere, jurister og ingeniører.

Kanskje vi bare skal selge Finnmark til Russland?
Sitat av gunvar
Stemmer Venstre jeg

Liker tanken på at de vil opprettholde de sosiale godene, samtidig som de er liberale. De er vel det eneste tydelig liberale partiet i Norge(?). Er i grunn mer venstrevridd økonomisk sett enn det Venstre er, men synes de sosialistiske partiene har litt for mange restriksjoner på menneskets frihet.

Skulle gjerne hatt et parti som var like sosialistisk som Ap og SV økonomisk sett, og liberalt som Venstre. Men man kan vel ikke få i pose og sekk som man sier..
Vis hele sitatet...
Egentlig litt enig der, men jeg tipper heller motsatt vei, blant annet siden Venstre garantert vil gå med på samarbeide med FrP hvis det er det som skal til for å komme i maktposisjon.

Sitat av hbrath
Fordi,

Vill du at arbeiderpartiet skal bestemmen når du skal gå hjem fra utesteder?
Vill du at staten skal få masse penger bare fordi du skal feste?

Fordi FRP står for generelt billigere skatter og avgifer og er mere for at staten skal gløtte litt på sin egenlommebok og bruke de pengene vi har betalt fra før og ikke bare betale mere og mere.

Stem FRP for billigere avgifter og billigere fyll og drivstoff

Godt valg
Vis hele sitatet...
Du aner VIRKELIG ikke hva du snakker om. Lær deg en ANELSE mer om økonomi, så forstår du at det ikke er så greit som å bare punge ut fra statskassa. Bruker staten for mye fra f.ex. oljefondet (som jeg regner med at du mener), så gir det raskt ganske stygge konsekvenser for økonomien i norge helt generelt. Bl.a. kan du regne med at renta vil stige drastisk, og dermed vil ganske mange måtte selge leiligheter og hus, mange bedrifter vil gå konk, som igjen vil si at mange vil miste jobben, som igjen vil si at de ikke har råd til å beholde hus/leilighet, som igjen gir krasj på boligmarkedet, som igjen gir usikkerhet på børsen, som igjen gir krasj på børsen, som igjen gjør at enda flere mister jobben, som igjen gjør at norge generelt går til hælvete.

Men for all del, stem FrP så du kan få litt billigere sprit og bensin du. Høres ut som en god prioritering. Riktignok spørs det hvor lenge du vil ha noen jobb og dermed penger til spriten selv om den blir billigere, men hey, who cares?
Kommer fra bærum der arrogante høyrefolk har hatt makta i mange mange år, så tror det blir AP på meg. Kunne stemt RV før i tiden, men det var før jeg skjønte hvor glad de er i å gi bort andres penger. Ja, de betaler skatt de i RV også, men det er vel ingen såkalte "rike". Uansett, så skal det sies at Høyre har gjort det bra i bærum de siste årene, med mange nye skoler og bra tilbud rundt om i kommunen.

Litt refleksjon fra en som faktisk vurderer BEGGE sider.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Sitat av atomet
Øh, men hva er det som er galt med den avstemninga her egentlig? Den ender jo på over 130%?
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke noe galt. Men flere som har gjort som meg å stemt på to partier. I min hjemkommune Risør så har vi direkte ordfører valg. Valget står mellom en gal mann Høyre med frp holdninger, en anomym gammel røy i arbeiderpariet, en jeg aldri har hørt om fra venstre, eller en innovativ reflektert og smart snekker fra RV.

Selv om mine politiske prefferanser er meget klart plantet i AP så tror jeg ikke Risør som kommune er tjent med noen annen ordfører en Knut Henning Thygesen fra RV. Rv er parti jeg aldri noen sinne kunne tenke meg å stemme ved et stortingsvalg. Ved lokalvalg er saken en helt annen. Da må man nesten se på personene og hvordan de faktisk stemmer i bystyret.

Derfor ikke min ordfører stemme til RV, mens parti stemmene til både kommune og fylkesvalget gikk til AP. Man kan derfor ikke summere stemmene her å få 100%. Det stemmes nemmlig til flere valg. Det er ikke sikkert at man har samme preferanser over alt.
Sist endret av sptz; 8. september 2007 kl. 01:43.
Sitat av atomet
Egentlig litt enig der, men jeg tipper heller motsatt vei, blant annet siden Venstre garantert vil gå med på samarbeide med FrP hvis det er det som skal til for å komme i maktposisjon.
Vis hele sitatet...
Ja, skjønner poenget. Men nå er jo dette kommunevalg, og samarbeid mellom partier er ikke like viktig her som ved stortingsvalg. Ved stortingsvalg skal det jo velges regjering. Er usikker på om jeg kommer til å stemme Venstre ved neste stortingsvalg, må finne ut mer om deres forhold til frp når det gjelder akkurat det..

Konservative kapitalister er ihvertfall det siste jeg vil medvirke til at vi får som regjering!
Ministry of Love
sptz's Avatar
Gunvar frp er i allefall ikke konservative kapitalister. De er heller radikale kapitalister iom at det er meget radikale endringer de foreslår. Ingen konservative kan stemme harry partiet frp uten at det stikker i sjelen.

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle1970655.ece artikkel om det som kan bli en historisk seier for RV.
Frp,fordi dem sier nei til eiendom skatt pluss att det hadde vært gøy og se åssen dem klarte seg
"Fremskrittspartiet er et liberalistisk parti. Det bygger på Norges grunnlov, norsk og vestlig tradisjon og kulturarv med basis i det kristne livssyn."

Det jeg mener med konservativt er at det bygger på vestlig tradisjon og kulturarv, med basis i det kristne livssyn. Mao. er de imot abort, homofili etc. og det gjør dem i mine øyne VELDIG konservative. (Kan hende jeg bruker et par begreper feil, men dere skjønner vel hovedpoenget mitt.)

kilde: http://www.frp.no/Innhold/FrP/Om_FrP...cShow;ID=13458
Sitat av lars?
Venstre. Rett og slett fordi jeg liker prioriteringene deres.
Skole, småbedrifter og miljø. Dessuten satser de hardt på bedre kollektivtrafikk.
De er også norges eneste sosialliberale parti, og jeg kunne aldri stemt hverken sosialistisk eller konservativt.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig med deg.
hver gang jeg tidligere har fortalt folk hva jeg ville stemt om jeg hadde giddi, blir jeg stemplet som idiot og rasehater, så jeg holder det for meg selv.
men så har jeg heller aldri stemt, så det blir litt dumt da jeg sitter å har et intenst hat mot kristin halvorsen. men nå skal jeg stemme, og det blir garrantert ikke rødt eller grønt.
eiendomsskatt er noe dritt, det samme erdet å love masse positive ting til studenter som meg selv, for å så sette opp prisene på både kollektiv transport og skolebøker.

hvor er alle godene jeg ble lovet av Kristin? jeg betaler fortsatt "ynkelige" 1200 kr i mnd for å komme meg til skolen, og detteinnebærer kun en oppsatt vei, ikke at jeg kan kjøre hvor jeg vil i hele oslo/akershus, jeg mmange tusen i skolebøker, noe jeg ble lovet skulle være gratis, og alle avgifter vi betaler, komer oss absolutt ikke til gode.

fint å være student og stemme rv/sv for å så tro på det de sier, men det re bare for å så få melet sn egen kake da alt komme til alt.

mitt parti har aldri vært regjering her i landet, og om denne trenden om rasehat og diverse andre oppspinns påfunn for å sverte dem fortsetter, vil de heller aldri bli regjering.

komunevalget er noe annet, men det hjelper i hvartfall litt om de hadde vunnet her.
FRP - Hadde jeg stemt på.
Sitat av gunvar
Ja, skjønner poenget. Men nå er jo dette kommunevalg, og samarbeid mellom partier er ikke like viktig her som ved stortingsvalg. Ved stortingsvalg skal det jo velges regjering. Er usikker på om jeg kommer til å stemme Venstre ved neste stortingsvalg, må finne ut mer om deres forhold til frp når det gjelder akkurat det..

Konservative kapitalister er ihvertfall det siste jeg vil medvirke til at vi får som regjering!
Vis hele sitatet...
I Oslo funker det faktisk på samme måte som ved stortingsvalg. Partiene får plasser i byrådet etter andel stemmer, og så dannes det et bystyre fra de som kan skaffe et flertall. Så her er det dessverre høyst reelt at en stemme til Venstre er en stemme til FrP.
hmm, må innrømme at jeg er usikker på hvordan det systemet er i min kommune(asker). Ble veldig fristende å stemme taktisk, altså RV, etter at jeg leste igjennom hele tråden her. Har vært Høyre-styret her i asker alt for lenge nå. Hadde vært bra å få inn en motpart. Så nå står jeg og vipper mellom Venstre og RV...

Skjønner at du ikke stemmer Venstre i oslo da ja... Trist at et parti som venstre må samarbeide med et parti som frp for å få innflytelse. De mister fort stemmen min hvis de sier de vil samarbeide med frp for å komme inn i regjering om 2 år ihvertfall.
Sitat av max-mekka
Har du noen eksempler på at SV lider under ukarismatiske og lite flinke toppkandidater? =)
Vis hele sitatet...
Ja. Knut Fagerbakke. There you go.

Sitat av C.Hendrix085
Du stemmer RV fordi AP får nok stemmer? Har du egentlig egne meniger eller stemmer du på de du syntes synd på? Skal du stemme RV må det jo i såfall være fordi du er kommunist e.l og ikke fordi AP for nok stemmer.

Ta et valg.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å stemme på venstresiden, og sånn som jeg ser det er det å stemme på SV det samme som å stemme på AP, i alle fall her i byen, så da går jeg heller et hakk ut mot venstre enn ett mot høyre (usj, SP) siden jeg er mer enig med RV enn med AP. Dessuten har jeg veldig sansen for Arne Byrkjeflot, førstekandidat på RVs liste.

Edit: Det jeg vil frem til er at i teorien "burde" jeg stemt SV, men de har dårlige kandidater og har vært veldig anonyme i valgkampen i Trondheim bortsett fra en "DU HAR FÅTT STEMMERETT"-brosjyre jeg fikk i posten, så derfor stemmer jeg RV, som jeg sympatiserer mer og mer med.
Sist endret av mongeland; 8. september 2007 kl. 14:08.
Sitat av atomet
I Oslo funker det faktisk på samme måte som ved stortingsvalg. Partiene får plasser i byrådet etter andel stemmer, og så dannes det et bystyre fra de som kan skaffe et flertall. Så her er det dessverre høyst reelt at en stemme til Venstre er en stemme til FrP.
Vis hele sitatet...
Omvendt

Det er samme systemet i Bergen.

Selv stemte jeg RV. Både fordi jeg er enig med RV i det meste, fordi jeg liker førstekandidaten i Ålesund og fordi bystyret i Ålesund virkelig trenger RV. Byen har vært styrt av Høyre i samarbeid med FrP, Tverrpolitisk og diverse bygdelister og lokallister i alle år, og venstresida bestående av AP og SV og til tider SP og KrF ikke har baller til å sette hardt mot hardt.
Sitat av Ehapuz
Det du sier om skole er meget feil. Kanskje du ikke har opplevd det selv, men jeg har det. Jeg ble lovet ny ungdomsskole for 2-3 år siden, selv om det har vært planer lenge før det, at skolen min skulle bygges om/rives og bygges ny. (Går nå i tiende) Guess what, skolen skal endelig rives til vinteren, og jeg vil ikke få noen sjangs til å gå på den nye skolen. Kommunen har brukt alt for lang tid på dette.

Ikke at jeg kan stemme, men jeg har hvertfall mistet all sympati for arbeiderpartiet.
Vis hele sitatet...
Strålende argumentasjon. "det du sier er meget feil" Alle talldata viser at ingen politiske regimer noengang har bygget så mye skole som Arbeiderpartiet gjør nå i Trondheim. Det vil alltid være elever som blir det siste kullet på en skole som skal bygges ny , men det betyr ikke at arbeiderpartiet ikke gjør det de har lovet angående skole i Trondheim. Så er det jo litt typisk norsk da , og syte over at det skal bygges ny skole neste år, og ikke glede seg over at mange år med politiske prioriteringer til skole nå endelig begynner og komme på plass. Ta av deg nisselua og se deg rundt. god jul og godt valg.
ordna det slik at det går an å stemme flere partier pga slengere fra andre lister
Dobbel høyre + Blank ble det på meg
Kjørte på med SV både til byrådet og bydelsutvalget.
Ble Venstre på både kommune og fylkesting til slutt. Skummelt hvor ubesluttsom jeg var da jeg sto inne i gardingeia, var nesten så jeg plukka opp RV-lappene. Sitter nå og er usikker på om jeg burde angre eller ikke :P
KrF. Fordi eg er oppteken av menneskeverd og miljøet. Og fordi 200 000 barn og unge kvir seg til helgene fordi foreldra kjem fulle heim etter fest.
Stemte på miljøpartiet de grønne. Har ikke peiling på lokalpolitikk, men vet at de kjemper for miljøet og legalisering av marijuana, det funker for meg.
Sist endret av the captain; 10. september 2007 kl. 18:30.
DA var valgkampen over, stemmene foreligger, og det eneste som gjenstår er vel hvem som kommer til å samarbeide med hvem.

Det ser ut til at de største byene ender på borgerlig flertall, bortsett fra i Trondheim og Tromsø hvor det blir AP og sosialistisk flertall.

Selv er jeg veldig fornøyd. Høyre har gjort et meget bra valg i forhold til hva man skulle tro, SV er tilbake på den størrelsen de burde være, godt under 10%.

Samtidig er jeg glad for at min egen hjemby, Kristiansand, samt de store "prinsippbyene" Oslo, Bergen og Stavanger ble reddet fra sosialistene. Godt å se at det ikke bare er meg som syntes den nåværende regjering ikke er noe å spare på.

Høyre har gjort et veldig bra valg. De er det nest største partiet, de har slått FRP, på tross av alle disse skandalene. Det er forøvrig pinlig at høyre ikke klarer å håndtere dette på en bedre måte.

Nå gjelder det å spinne videre på dette slik at norge kommer i trygge hender i 2009!
Er glad for at AP gjorde et bra valg. Men med et usedvanlig svakt SV så er det fare for at AP beveger seg til høyre igjen og SV blir enda mer overkjørt i regjering. RV gjorde et etter forholdene godt valg på landsplan, med tanke på at de stilte lister i færre kommuner enn forrige kommunevalg. Og de fikk ordfører i Risør og brakvalg flere steder.

Nå håper jeg bare det borgerlige kaoset fortsetter fram til 2009
Sitat av oleandreas
Samtidig er jeg glad for at min egen hjemby, Kristiansand, samt de store "prinsippbyene" Oslo, Bergen og Stavanger ble reddet fra sosialistene.
Vis hele sitatet...
Trondheim > Stavanger (snakker kun om størrelse her nå), og her var det et overveldende flertall (43,9% til AP alene) sosialistisk flertall :--)
mongeland, selvsagt klar over det. Men Trondheim ble ikke vunnet av den borgerlige siden, jeg nevnte kun de byene som endte opp borgerlige.
Sist endret av oleandreas; 11. september 2007 kl. 15:22.
Jeg misunner Risør. De har fått Norge første RV-ordfører, og jeg håper at det slår an der.
De Grønne, lokalt parti!
Sitat av stiansj
Stemmer Det norske Arbeiderparti. For det er et parti som tar sin egen politikk på alvår. Likhet, Frihet og solidaritet. Likhet = Vi skal alle ha like muligheter , Frihet = Frihet til og velge sin egen framtid , Solidaritet = vern om de svakeste og Arbeidere i alle land , forèn dere:P hehe. (litt kommunisme i små doser går bra)

Dette er vi igang med.
- Eldreomsorg: En storsattsning på eldreomsorgen via økte overføringer til kommunene
- Større fokus på innhold og flere lærere i den norske skole
- En krafttak for sykehusene i landet via økte overføringer, over 1.3mrd ekstra i 2008
- Ferdigstilling av full barnehagedekning.
- Økte overføringer til samferdselssektoren. Bybaner, 4felts motorvei i de store byene samt oppgraderinger/asfaltering av kommune/fylke og riksveier. Midtdelere
- Høyresiden sier vi neglisjerer det frivillige, dette kan vi motbevise på det sterkeste, vi budsjetterer 1milliard kroner til frivillige organisasjoner 2008-2009
- Sikring av hjemfallsretten\ offentlig eierskap til vannkraften
- Styrking av politiet med 77millioner kroner

og mye mye mer.

Godt valg og bruk stemmeretten

Kandidat for Arbeiderpartiet i Trondheim
Nr65 på lista.
Vis hele sitatet...
Enda en politiker på nFF? Er dette en trend som starter hver gang det er valg?
Stiansj har vel vært aktiv lenger enn du har vært medlem tror jeg propoganda Mener å huske mye fornuftige meldinger fra han i fjor sommer også

Ja, dessverre ble vi ikke kvitt FrP-Høyre-gjengen i Oslo denne gangen heller, menmen, så lenge de ikke sitter i regjering er det jo heldigvis begrensa hvor mye ugagn de kan finne på.
Sitat av atomet
Stiansj har vel vært aktiv lenger enn du har vært medlem tror jeg propoganda Mener å huske mye fornuftige meldinger fra han i fjor sommer også

Ja, dessverre ble vi ikke kvitt FrP-Høyre-gjengen i Oslo denne gangen heller, menmen, så lenge de ikke sitter i regjering er det jo heldigvis begrensa hvor mye ugagn de kan finne på.
Vis hele sitatet...
gogo 2009 taim will shåw!
Valgkampen og valget 2009 kan bli en valgthriller uten sidestykke.
Skremmende å se att så mange stemte Rødt/RV
Skal si deg hva som er skremmende jeg, nemlig at så mange er så blåst at de stemmer frp. DET er skremmende det. Men, tross alt, det er fremdeles 83% her i landet som IKKE liker FrP
Sitat av atomet
Skal si deg hva som er skremmende jeg, nemlig at så mange er så blåst at de stemmer frp. DET er skremmende det. Men, tross alt, det er fremdeles 83% her i landet som IKKE liker FrP
Vis hele sitatet...
ohg sånn ca 97% som ikke liker rv