Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1109
Okei da var Win2k Fiks ferdig innstallert, men win98 datt vekk, det var ikke meninga.. Meninga var jo å ha begge operativsystemene inne på en gang, og velge under oppstart hvilket man vil kjøre.. Noen som gidder å skrive en howto eller ihvertfall fort forklare hvordan jeg skal gjøre det (om mulig) ?
zeth
Nå har jeg aldri gjort det før, men er ikke det bare å installere en bootmanager ala Boot Magic (fra Partition Magic programmet)...?

------------------
Jeg er ikke så spesiell
▼ ... over en uke senere ... ▼
win2k gjør det sjæl (oppstartsmeny), hva med å ikke installere win2k over win98-systemet?
(hvilket jeg antar du har gjort?)

Hvis du ikke har gjort det; beklager, mente ikke å fornærme deg...

Godt tips: begynn med å lage en NTFS-partisjon (partition magic funker bra) før du begynner å installere 2k...


------------------
-Chickxsy

[This message has been edited by Chickxsy (edited 18-02-2001).]
Originally posted by Chickxsy:

Godt tips: begynn med å lage en NTFS-partisjon (partition magic funker bra) før du begynner å installere 2k...

Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke et godt tips. Det gjorde nemlig jeg, og det resulterte i at jeg mista alt. Av en eller annen grunn nekta maskina mi å boote i en disk som brukte NFST, og dermed røyk hele innstallasjonen. Nice going, microsoft.


------------------
http://stealth.kirkenet.com/wyatt/britney.html Ohh yeahh...