Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 32794
Prøv happytime neders på løkka, den er hissig
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av reklame Vis innlegg
For meg er det alltid Bislett kebab. Har bodd noen år i Oslo, og var innom et par ganger i mnd.
Vis hele sitatet...
Lol, har du undersøkt litt mer enn bare Bislett Kebab? Oslo har så veldig mye mer og bedre å by på enn bare dem.
Sist endret av aeon_illuminate; 12. mai 2014 kl. 14:05.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Happy time på Grünerløkka er ganske digg, om ikke den beste kebaben i Oslo by.
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Skjønner at trådstarter er ute etter den klassisk "norske" baben, men må bare nevne det her. Med en gang dere prøver ekte kebab, slik den er i Tyrkia, så går dere aldri tilbake til det dressinginfiserte rælet som er på norske kebabsjapper. Godt kjøtt, ordentlig stekt, servert på en tallerken med friske, deilige grønnsaker og med hjemmelaget dressing. Der snakker vi god mat! Om jeg først skal ha junk etter fylla, så velger jeg heller en cheeseburger enn kebab. I hvert fall etter at jeg har fått smaken på hvordan bab egentlig skal være.
Hobby's Avatar
Trådstarter
Jeg (TS) har spist ekte kebab i Tyrkia, og javisst er det knall og den norske kan ikke sammenlignes. Men som junk foretrekker jeg nok mye heller en feit og grisete Oslo-kebab
Oslo-kebab over Tyrkisk-kebab anyday.
sjekk ut shish kebab fra San Remo! Den er klasse
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Ikke Niga Kebab, aldri hatt så vondt i magen før
Sitat av alabama Vis innlegg
sjekk ut shish kebab fra San Remo! Den er klasse
Vis hele sitatet...
Det er HELT riktig. Når jeg craver vanlig kebab ville jeg ikke gått for den da, men den er latterlig god.

Edit: grattis med din første KP, måtte den være en av mange på en lang vei av KP-Prostitusjon.
Sist endret av random42099; 12. mai 2014 kl. 19:57.
Hvis du er villig til å ta en tur utenfor Oslo for å smake den beste kebaben her ifra til månen, så ta turen til Nesbru kebab i Asker. Ikke bare får du en monsterporsjon til en god pris, det er dessuten en smaksorgasme, eller om jeg får snakke fra levra, knull i munn.
Ser ingen som har nevnt Kjempe Kebab ved tinghuset, spiste mye der før pga brødet og sausen. Stor og god kebab for rimelig penge, digger han ene som jobber der også.. Knall kar! Knall kebab!

Vil også nevne rullekebaben hos Papa Rosa nedenfor høyenhall t-basestasjon på østkanten, den er litt dyr men den er satans digg! Kjøpte alltid med en rullebab derifra når jeg forsov meg til skolen haha

Ser ingen som har nevn Kjempe Kebab ved tinghuset, brødet der og sausen er helt magisk, spiste mye der før. Blir lite kebab i nord,, Tromsø hadde lite bra dessverre.

Må også nevne Papa Rosa nedenfor høyenhall t- banestasjon, de har meget bra rullekebab! Kjøpte alltid med en kebab derifra før skolen når jeg forsov meg haha
Sist endret av Luring3n; 12. mai 2014 kl. 22:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hobby's Avatar
Trådstarter
Sitat av HardstyleLABAN Vis innlegg
Nesbru kebab i Asker
Vis hele sitatet...
Har hørt om den helt oppe i Trøndelag så må nesten tro at den er verdt en tur :P Skal ut på den kanten uansett i morgen så da må det testes
Folkets kebab på Valle ved Helsfyr.
Dronnings Kebab, Dronningensgate 27, 0154 Oslo
Det er de beste jeg vet om i Oslo.

Den beste ligger faktisk i Moss og heter Campino, det de ikke kan i webutvikling tar de virkelig igjen i kebaben. Anbefaler en rullekebab med feta der! http://www.pizzeriacampino.com/
Sitat av Hobby Vis innlegg
Da har første Oslo-kebaben på årevis blitt konsumert (i går kveld) og han ene i reisefølget insisterte på Bislett. Kan ikke si meg fornøyd denne gangen heller. Tørt kjøtt og generelt smakløst. Så da blir det nok balkan, New Beirut og Vinnys. Noen som veit om Vinnys fortsatt har sjappa på Torshov og Ullevål?
Vis hele sitatet...
Vinnys rett ved Ullevaal stadion forsvant for en stund(noen år) siden ihvertfall
Hobby's Avatar
Trådstarter
Da er jeg tilbake og drit lei farsebabb :P Høydare: Balkan!

Niga skuffet ettersom de er stengt (oppussing) og Bislett like ræva som de alltid har vært.
Sitat av Hobby Vis innlegg
Da er jeg tilbake og drit lei farsebabb :P Høydare: Balkan!

Niga skuffet ettersom de er stengt (oppussing) og Bislett like ræva som de alltid har vært.
Vis hele sitatet...
Jeg har spist på Balkan flere ganger tidligere og har lenge trodd at de var byens beste. Derimot er det en pizzasjappe som heter valentinos rett ved rosenhoff(carl berner). Helt fantastisk kebab med hjemmelaget pita og det beste kebabkjøttet jeg noen gang har smakt! er tilogmed billigere enn Balkan, anbefaler dette stedet på det sterkeste
Hobby's Avatar
Trådstarter
Sitat av SirAugustus Vis innlegg
Jeg har spist på Balkan flere ganger tidligere og har lenge trodd at de var byens beste. Derimot er det en pizzasjappe som heter valentinos rett ved rosenhoff(carl berner). Helt fantastisk kebab med hjemmelaget pita og det beste kebabkjøttet jeg noen gang har smakt! er tilogmed billigere enn Balkan, anbefaler dette stedet på det sterkeste
Vis hele sitatet...
Skal et par uker på jobb i Oslo i juli, får ta turen innom da
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Folkets kebab på Valle ved Helsfyr.
Dronnings Kebab, Dronningensgate 27, 0154 Oslo
Det er de beste jeg vet om i Oslo.
Vis hele sitatet...

Dronningen er den første kebabsjappa som kom til Norge. De har holdt på siden 70-tallet, og lager den desidert beste kebaben i hele Oslo. Nam
Sist endret av voktern; 20. mai 2014 kl. 10:58.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hobby's Avatar
Trådstarter
Skal kjøre strekningen Karlstad - Beitostølen i morgen. Finnes det en ok babb langs E18/E16?
Tasty House på Fagernes er bra, og den som ligger på venstre siden (i en kjeller) akkurat når du kommer til Beitostølen er bra.

Husker ikke hvilken som er å anbefale på Hønefoss.

Sjekk ut http://web.archive.org/web/201307241...kebabtest.net/
Husker jeg var på bislett kebab for rundt 6-7 år siden, da var kebaben veldig god, når jeg har vært der i nyere tid så har det bare skuffet meg..


Men har fått høre mye bra om Balkan.
Føler at man får så lite for pengene på Balkan. 70 kroner for en kebab i pita du ikke engang blir mett av. Men kebaben er god der, absolutt!
Den desidert beste kebaben i hele oslo er på Valentinos rett ved Rosenhoff. De har knallgod pizza også, men tror aldri jeg har smakt så bra kebab som det jeg har spist der. Jeg har spist mye bra kebab, men valentinos overrasket meg kraftig når jeg prøvde den. Det er ordentlig kebab det.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hobby's Avatar
Trådstarter
Maser litt mer jeg :P

Skal oppholde meg i Stovner-området (samt. en del på Økern) de neste tre ukene. Skal være alene og gidder ikke å spise på restaurant/hotellet hver dag. Tips til kebab eller annen junk i området?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ser jeg er litt sent ute her nå, men tenkte å slenge meg på uansett.. Registrerte meg faktisk nå kun for å delta i denne samtalen.
Forhåpentligvis er det mulig å gjenopplive denne tråden, da kebab er livet :P

Når du er så langt utenfor byen den veien, tenker jeg LS i Lillestrøm direkt. Lenge siden jeg var der sist, men de gangene jeg har spist der har den vært fantastisk!
Mediterranean om du skal ha lam, ellers er grytelokket alltids innafor på vei hjem fra byen. Flere av sjappene på grønnland som har god shishbabb.