Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135501
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Er det noen nettsteder som har flere igjen? Altså så man for spillet dagen det kommer ut.. Cdon og slikt?

Tenkte og pre-order til mandag/tirsdag, da lønninga tikker inn



BtW: Post nr 300 ^^
Sitat av lilpsych Vis innlegg
Er det noen nettsteder som har flere igjen? Altså så man for spillet dagen det kommer ut.. Cdon og slikt?
Vis hele sitatet...
http://www.komplett.no/search?q=GTA+V
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Takker og Bukker =)
Gleder meg rett og slett som en liten unge Tror ikke jeg har gledet meg mer til ett annet spill enn det jeg gjør til dette spillet.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Gleder meg rett og slett som en liten unge Tror ikke jeg har gledet meg mer til ett annet spill enn det jeg gjør til dette spillet.
Vis hele sitatet...
Sjæææl ass, blir faktisk flau av og til hvor mye jeg snakker om det til folk
Har funnet en plass hvor jeg får GTA V til halv pris! Kan legge ut link når jeg har sikret meg mitt spill
http://uk.ign.com/articles/2013/09/0...d-theft-auto-v

Her er det en artikkel om GTA 5 vis dere har lyst til å lese Handler om de fem første missionene og litt andre småting
Sitat av Uklar Vis innlegg
http://uk.ign.com/articles/2013/09/0...d-theft-auto-v

Her er det en artikkel om GTA 5 vis dere har lyst til å lese Handler om de fem første missionene og litt andre småting
Vis hele sitatet...
Tør ikke lese i frykt for spoilers
Vis du ikke vil vite hvordan de 5 første oppdragene er så bør du ikke lese det men har kommet noen nye screens og, sjekk www.igta5.com
Lønner det seg å bestille på komplett eller kjøpe i butikk?
Med tanke på når man får det.
Takker for svar
Sitat av larvikmann Vis innlegg
Lønner det seg å bestille på komplett eller kjøpe i butikk?
Med tanke på når man får det.
Takker for svar
Vis hele sitatet...
nesten rart om komplett ikke sender det samme dagen som de får det på lager, men det vil uansett ikke være mer enn en dags forskjell.
Sitat av Undiken Vis innlegg
Har funnet en plass hvor jeg får GTA V til halv pris! Kan legge ut link når jeg har sikret meg mitt spill
Vis hele sitatet...
Når tenkte du å kjøpe spillet?
Hvor sannsynlig er det at jeg får det hvis jeg går i butikken på dagen det blir gitt ut? Gitt at jeg er utfor butikken når det åpner.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hvor sannsynlig er det at jeg får det hvis jeg går i butikken på dagen det blir gitt ut? Gitt at jeg er utfor butikken når det åpner.
Vis hele sitatet...
kommer vel an på hvor mange andre det er i ditt område som tenker samme tanken...
Sitat av larvikmann Vis innlegg
Lønner det seg å bestille på komplett eller kjøpe i butikk?
Med tanke på når man får det.
Takker for svar
Vis hele sitatet...
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
nesten rart om komplett ikke sender det samme dagen som de får det på lager, men det vil uansett ikke være mer enn en dags forskjell.
Vis hele sitatet...
Komplett har skrevet på Facebook at de vil sende det slik at man skal ha det til lanseringsdato. I tillegg står det "Forventet sendingsdato" 13.09.2013 på Mine Sider på Komplett.no hos meg.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
kommer vel an på hvor mange andre det er i ditt område som tenker samme tanken...
Vis hele sitatet...
Godt poeng, jeg tenkte vel egentlig mer på om de selger ALT til de som forhåndsbestiller eller om de sparer noen til overs til butikksalg.

Sitat av freeaak Vis innlegg
Komplett har skrevet på Facebook at de vil sende det slik at man skal ha det til lanseringsdato. I tillegg står det "Forventet sendingsdato" 13.09.2013 på Mine Sider på Komplett.no hos meg.
Vis hele sitatet...
Kan det altså hende at man får det FØR releasedato?
Sist endret av Dongerino; 5. september 2013 kl. 23:02.
Ja, men da er du heldig (kommer litt an på hvor i landet du bor)
Den 13. er jo på en fredag så det blir jo bare 1 virkedag dagen de sender det, også blir det jo mandag da.
GameStop skal ha salg av GTA V fra kl. 23:00, mandag 16. september.
Sist endret av freeaak; 6. september 2013 kl. 00:11.
håper så jævlig de har lært med wanted levelen ass!

få 1 stjerne når du skyter langt ute i helvete lol.
Sitat av Elshop Vis innlegg
håper så jævlig de har lært med wanted levelen ass!

få 1 stjerne når du skyter langt ute i helvete lol.
Vis hele sitatet...
Mulig at det er en eller annen bestemor som bor i et skur utti der som annmelder deg vettu

Bestilte meg GTA V til PS3 fra komplett igår, står samme her, får det tilsendt den 13.
Sist endret av JVMyhre; 6. september 2013 kl. 10:07.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hvor sannsynlig er det at jeg får det hvis jeg går i butikken på dagen det blir gitt ut? Gitt at jeg er utfor butikken når det åpner.
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg å forhåndsbestille det i butikken, slik at du er sikret et eksemplar når du møter opp der.
Total War: Rome II skuffet enormt, så nå er mitt eneste håp GTA V!
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Jaaa og Fifa 14 og nyaste Madden. da er høsten redda =D
Hvor er det lurest og forhånsbestille nå? Lefdal har det til billigst pris, men hvor får jeg det tidligst?
Sitat av TrippyCat Vis innlegg
Hvor er det lurest og forhånsbestille nå? Lefdal har det til billigst pris, men hvor får jeg det tidligst?
Vis hele sitatet...
Jeg trur det er lurest å forhåndsbestille hos komplett, da du vil få det mest sannsynligvis på mandag, kanskje fredag eller lørdag vis du er ekstrem heldig.

Har en kamerat som forhåndsbestilte forza hos komplett for noen år sia og fikk det en uke før release.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Endelig forhåndbestilt... komplett.no make my life
Jeg vet hvor du får det billigst hvertfall. 225,-
Aner ikke hvor rask levering er da
King of Destructions
lilpsych's Avatar
hvor ??? :P
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Tenkte å forhåndsbestille på elkjip eller komplett. Men er vi "garantert" å få på release da? Jeg tenker jo på at det er mange som bestiller og at de derfor går tom for spill.
Bare hos meg elkjop.no er nede?
Sitat av freeaak Vis innlegg
Bare hos meg elkjop.no er nede?
Vis hele sitatet...
Nei her å, tipper servern ble overbelasta av freaks som skulle ha seg billig nettbrett
Sitat av packman Vis innlegg
Nei her å, tipper servern ble overbelasta av freaks som skulle ha seg billig nettbrett
Vis hele sitatet...
Lefdal er også nede... Hva er greia med billig nettbrett?
Lefdal er visst også nede

EDIT: Brassman - http://freak.no/forum/showthread.php?t=254734
Sist endret av freeaak; 9. september 2013 kl. 01:00.
Sitat av lilpsych Vis innlegg
Jaaa og Fifa 14 og nyaste Madden. da er høsten redda =D
Vis hele sitatet...
enig og watch dogs... og bare dager igjen til GTA V

men drar fan meg til thailand 23.sept så blir nok mye gaming dagene før. hehee
Er det noen som vet om butikker som har åpent natt til 17 sept, slik at man kan få Gta V i hånda ved midnatt? gamestop på strømmen gjør det, men skulle helst hatt det i Oslo et sted
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Tenkte å forhåndsbestille på elkjip eller komplett. Men er vi "garantert" å få på release da? Jeg tenker jo på at det er mange som bestiller og at de derfor går tom for spill.
Vis hele sitatet...
Kommer an på hvor mange som har bestilt før deg Vet at Komplett bestilte en hel palle med BF3 spill til release
https://www.facebook.com/photo.php?f...ze=2048%2C1536
Er det sjans til å få GTA V denne helga hvis man har forhåndsbestilt fra komplett?
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Det er vel kanskje litt tidlig men hvem vet. Er nok ingen som med sikkerhet kan si når man får dette... Står på min komplett forhåndsbestilling at den er forventet sendt den 13ende.
Sitat av Indifferens Vis innlegg
Er det sjans til å få GTA V denne helga hvis man har forhåndsbestilt fra komplett?
Vis hele sitatet...
Kommer vel ann på hvor du bor. Ingen post på søndag, men mandagen er ikke umulig.
Bor faktisk veldig nærme komplett i sandefjord. Får bare håpe komplett sender ut den 13.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Her er kartet for de som vil ta en titt! Fra en strategy guide.
Forhåndsbestilt hos Spaceworld i Fredrikstad. Nattåpent+plakat=500,-
Noen som vet hvor man kan få kjøpt GTA V billigst? Og er colletctors edition verdt 1300,-?
Om det er verdt det er nesten om til deg selv å avgjøre. Billigste jeg fant er 429,- på dustin. Sikkert billigere på sider som ebay tho.
Forhåndsbestilte fra komplett nå
Sitat av wintip Vis innlegg
Om det er verdt det er nesten om til deg selv å avgjøre. Billigste jeg fant er 429,- på dustin. Sikkert billigere på sider som ebay tho.
Vis hele sitatet...
Dustin selger spillet til 429, men billigeste frakten står det var 99,-. Elkjøp/Lefdal selger det til 449,- med gratis frakt. Bestilte fra Elkjøp selv.

Noen andre som har forhåndsbestilt fra Elkjøp? Jeg bestilte for noen dager siden, og jeg er 99% sikker på at betalingen lå inne (som reservert), men plutselig i dag forsvant den. Er dette normalt? Kan tenke meg at de først trekker penger når varen blir sendt, men synes da det er merkelig at den lå inne frem til i dag.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Dustin selger spillet til 429, men billigeste frakten står det var 99,-. Elkjøp/Lefdal selger det til 449,- med gratis frakt. Bestilte fra Elkjøp selv.

Noen andre som har forhåndsbestilt fra Elkjøp? Jeg bestilte for noen dager siden, og jeg er 99% sikker på at betalingen lå inne (som reservert), men plutselig i dag forsvant den. Er dette normalt? Kan tenke meg at de først trekker penger når varen blir sendt, men synes da det er merkelig at den lå inne frem til i dag.
Vis hele sitatet...
Helt normalt at betalingen blir reservert på din konto, for at den så forsvinner igjen. Da varen sendes vil beløpet bli trukket fra din konto.

Per nå har vi ikke GTA V på lager i Jönköping, men regner med å få det i løpet av Torsdag 12.09, hvor vi sannsynligvis får sendt til de som har forhåndsbestilt Fredag 13.09. I en så stor forsendelse kommer ikke spillet til å komme frem til kunden før tidligst Mandag 16.09.
Noen som vet om det er noen butikker i Oslo som har nattåpent natt til 17?
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Er det sånn at man kan spille med en gang man får det, eller måå man vente til 17 for at det starter. Hater når man får forhåndsbestilte spill før slippdato og man må vente til riktig tidspunkt for å kjøre det.
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Er det sånn at man kan spille med en gang man får det, eller måå man vente til 17 for at det starter. Hater når man får forhåndsbestilte spill før slippdato og man må vente til riktig tidspunkt for å kjøre det.
Vis hele sitatet...
Er jo aldri slik på konsoller?
åh, gleder meg som en liten unge nå... går knapt en time uten at jeg tenker på det håper bare ikke komplett roter til denne ordren like ille som prosessoren jeg bestilte den første, som ikke engang kan spores hos posten enda...