Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3147
Sett at politiet står på døra og skriker at det må åpnes fordi det er razzia. Jeg tar da og skyller ned 1kg pulver i dass. Politiet vil høre at dassen skylles ned, men da er jo beviset borte. Hva skjer da? Kan jeg kun dømmes for bevisforspillelse?
Du kan dømmes for å ha trekt ned bæsjen din.
Hvis de spør kan du jo prøve deg med at du satt på dass når de banka på?
hvis snuten kommer på razzia med mistanke om at du har 1kg pulver i hus, så tviler jeg på at dem banker pent på døra, men har med en rambukk og slår inn døra med på 1-2-3 for å sikre spor så raskt som mulig.

mulig jeg bare har sett mye film?;P
Kronisk's Avatar
Trådstarter
Ser selvfølgelig hva dere mener. Bare lurer på hva som eventuelt kan skje. Er det bare å si "jeg satt og dreit", så slipper du unna? Om det er tilfellet, er det jo en idiotsikker løsning.
Sitat av Kronisk Vis innlegg
Ser selvfølgelig hva dere mener. Bare lurer på hva som eventuelt kan skje. Er det bare å si "jeg satt og dreit", så slipper du unna? Om det er tilfellet, er det jo en idiotsikker løsning.
Vis hele sitatet...
Du kvittet deg med beviset, det er alt som teller. Så lenge du ble kvitt alt kan de ikke ta deg på noenting. Hva skulle det vært?
Kronisk's Avatar
Trådstarter
Vettafaen, jeg vel. Derfor jeg lurer. Både jeg og politiet vet veldig godt hva som ble trekt ned i dass, men det er jo som dere sier; ingen bevis, ingen straff. Men hvorfor klarer da så mange å bli busta på razziaer?
Unnskyld meg. Du skjønner vel at om bevisene er borte kan ikke politiet heller bevise at du har gjort noe ulovlig?
Sist endret av Pledrik; 22. april 2012 kl. 17:54.
kan de ikke ta prøver av vannet i dassn? vist du helte det løst og ikke i pose e.l.
Hva gjør du med embalasjen?
Du får ikke en hel kilo kokain gjennom avløpsrøra med embalasje på. Om du deler det opp i 4 pakker som du prøver å skylle ned, må du skylle 4 ganger og i tillegg er sjansen stor for at pakken kommer tilbake når det er luft under embalasje. Heller du ut pulveret, har du et forklaringsproblem når du sitter med plastikk i hånda som er full av ulovlige substanser.
Sist endret av McLovin; 22. april 2012 kl. 18:05.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Hva gjør du med embalasjen?
Du får ikke en hel kilo kokain gjennom avløpsrøra med embalasje på. Om du deler det opp i 4 pakker som du prøver å skylle ned, må du skylle 4 ganger og i tillegg er sjansen stor for at pakken kommer tilbake når det er luft under embalasje. Heller du ut pulveret, har du et forklaringsproblem når du sitter med plastikk i hånda som er full av ulovlige substanser.
Vis hele sitatet...
Fordelen er da at du sitter med et par gram av rester, ikke en kilo pulver...
Husk at det er fort å søle. Det skal ikke mye til før de finner et godt lag rundt dassen din.
kan anbefale deg å tømme det i lufte røret, alle hus har et på loftet. og det røret har like stor dimensjon som dassen.

fordelen er at du slipper å trekke i dassen 4 ganger + nesten ingen andre enn rørlegger vet at det er et lufterør tilkoblet til avløps nettet
Sist endret av Cheesecake; 22. april 2012 kl. 18:48.
Du kan ikke bli dømt hvis de ikke har bevis eller tilståelse. Så, ikke tilstå hva enn du gjør. Men jeg tenker jo, hvis det er pulver, vil noe av pulveret bli igjen i dassen, og da kan de ta en qtip og dra den rundt nedi der, så kan de analysere og sjekke. Om de vil bruke så mye ressurser på det da. Så det beste er nok å ikke ha det der i første omgang
Sitat av Taurean Vis innlegg
Du kan ikke bli dømt hvis de ikke har bevis eller tilståelse. Så, ikke tilstå hva enn du gjør. Men jeg tenker jo, hvis det er pulver, vil noe av pulveret bli igjen i dassen, og da kan de ta en qtip og dra den rundt nedi der, så kan de analysere og sjekke. Om de vil bruke så mye ressurser på det da. Så det beste er nok å ikke ha det der i første omgang
Vis hele sitatet...
Da vil man kunne konkludere med at det har vært ulovlige substanser i toalettet, men man kan vel ikke stille noen siktelse uten å vite hvor mye vedkommende har vært i besittelse av.
husk å skift ut døra med en armertstål dør, da bruker dem litt tid på å komme inn, ellers er vel det beste å aldri oppbevare droger hjemme hos seg selv.. er jo første stedet dem titter
Sitat av McLovin Vis innlegg
Da vil man kunne konkludere med at det har vært ulovlige substanser i toalettet, men man kan vel ikke stille noen siktelse uten å vite hvor mye vedkommende har vært i besittelse av.
Vis hele sitatet...
kan man ikke bli dømt på indisier a?

om den finner stoff rester i dassen å finner deg med en stor pose med litt sotff rester i?

aner ikke men kan det ikke tenkes at du da tilogmed kan vere så uheldig at siden det bare er indisier så kan du bli dømt for enda større mengde en du hadde?

beklager om det ble litt rotete skrevet
hvis du skyller ned Q-tips pleier de å flyte opp igjen noen ganger, kan hende det skjer med bakepulveret ditt
blir jo nesten like raskt å slenge sammen en pannekake røre av greia, og servere til onkel. Regner med det blir litt fart i oppklarings prosenten da.
Sitat av SirAugustus Vis innlegg
hvis du skyller ned Q-tips pleier de å flyte opp igjen noen ganger, kan hende det skjer med bakepulveret ditt
Vis hele sitatet...
trikset er å pakke det inn i noe dasspapir. Da går det meste av sjenerende objekter ned i dragsuget. Spørs selvsagt på mengden å toalettets kapasitet.
Skal du først ha en slik mengde med dop, så er ikke akkurat din egen leilighet den smarteste plassen du oppbevarer det?

Elg og mose liker jeg godt.
altså, bevisforspillelse = 8000 i bot.
1 kg kokain = 6 år i fengsel
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Og så våkner vi tilbake til det virkelig liv ja.. og hei står du klar over dass med 1kg pulver klar til og skylle ned i dass noe som om det går.. antageligvis tar lenger tid og lager mer rot enn fort gjort på 10 sekunder.. og politi på razzia står ikke lenge tolmodig på døra. Så om du ligger og sover, eller FAKTISK sitter på skitern og pulveret er gjemt under dyna i 2 etage sååå ..... så ja


Men jo.. hvis du faktisk klarer og skylle ned og få bort alt innen jævlane er ine i kåken din så kan di jo ikke dømme deg for 1kg koka hvertfall
Etter du har skylt ned 1kg kokain i toalettet er det ikke politiet du har et forklaringsproblem ovenfor.
Hvis politiet er sikker på en bust slår de inn døra, så på nyhetene en gang hvor de hadde med seg et tv-team.
Snek seg opp trappeoppgangen i sivilt uten å lage en lyd, slo ned døra og annholdte alle i leiligheten på sekunder.
Ikke noe du vil oppleve på syre akkurat.
Blir ikke dassen tett av 1kg pulver?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hvorfor ikke bare oppbevare pakka med koka på taket? De fleste har vel en terasse eller annen måte å komme opp dit på, og tror ikke onkel leter der oppe når de er på razzia? K-9 kan vel også tenkes å slite litt med å lokalisere narko som ligger på et hustak. Da slipper du å skylle når onkel stikker innom.
det du gjør er og ha litt salmiakk stående ved siden av doen, etter du har skylt ned stæsjet ditt så skyller du doen godt med salmiakk så finner de garantert ikke noe spor

Sitat av Krodeeex Vis innlegg
Etter du har skylt ned 1kg kokain i toalettet er det ikke politiet du har et forklaringsproblem ovenfor.
Vis hele sitatet...
er vell spørs om du har krita eller ei det da, og de fleste setter heller pris på at de slipper unna en og blir bustet og eventuelt kan lede tilbake til dem
Hvis du lurer, så kan du bare teste med en kg mel og se hvordan det går =)

Jeg så på cops fra usa en gang og der hadde politiet stoppet avløpet i forkant av rassiaen og kunne bare hente opp det de mistenkte hadde skylt ned i dass
Sitat av moan1244 Vis innlegg
Hvis du lurer, så kan du bare teste med en kg mel og se hvordan det går =)

Jeg så på cops fra usa en gang og der hadde politiet stoppet avløpet i forkant av rassiaen og kunne bare hente opp det de mistenkte hadde skylt ned i dass
Vis hele sitatet...
Mel oppfører seg helt annerledes i vann enn f.eks kokain, så det blir en dårlig referanse.

Det er riktig at politiet ofte stenger vann og avløp under større aksjoner hvor de regner med å finne store mengder pulver.