Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1935
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Hei freaks!


Tingen er.. Jeg var på byen tidligere idag med en kompis, og vi hadde skaffet oss ett par g med brunt. vi satte oss i parken for og bonge lit og vi slo oss ned (i ett lekehus faktisk) for og ta noen trekk. Etter noen minutter hadde vi kommet oss godt i røykinga og røyka opp litt over ett halvt gram før vi gikk fra området.

Kompisen min kjente det etter en liten stund og han har selvfølgelig røyka en del flere ganger en meg. Er lit nybegynner når det kommer til hasj.. men uansett! Jeg hadde egentlig bare gådd og ventet på rusen etter bonginga men fikk den aldri. ;s jeg vet jeg gjorde det rett og sånnt men har hørt att det er mange som ikke kjenner det første gangen de prøver?

Vi rulla oss forresten en joner lit senere med tobakk og hasj, men neei.. fremdeles fikk jeg ingen effekt. hva er det som gjør att vi ikke får rusen?

Husker jeg så en tråd for en stund siden der dette ble tatt opp men fant den ikke.

EDIT: beklager eventuelle skrivefeil.. Ble vist lit langt også..
Sist endret av F0reman; 9. mars 2012 kl. 23:42.
Mest sannsynlig én av to ting:

Nettopp det du mistenker, at du ikke fikk effekt pga. det var første/de første gangene, eller at hasjen dere røyka var av svært laber kvalitet.

Satser pengene mine på en kombinasjon av de to
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Det er slik at mange ikke merker effekt de første gangene de røyker. Something like: reseptorene i hjernen som tar opp THC er "ikke vant med det", så de må "finstemmes" før en får skikkelig effekt (sikkert noe feil her, men det er hvertfall gisten av det).

Du kommer til å få mer effekt jo mer du røyker
Bruk mer i! Skaff av bedre kvalitet.
Så.. flytter du bort bongen. Finn frem ei 10l bøtte og fyll den med vann. Ta en 1,5l flaske og skjær av bunnen på flasken. Sett flasken oppi vannet, med tuten først. Lag til gruven, du trenger ikke så mye mekk - bare ha nok i det. Plasser gruven i tuten av flasken og hold flasken nede mens du tenner på og beveg den sakte men sikkert oppover, sånn du ser at flasken fyller seg med røyk.
Når flasken nesten er oppe av vannet, fjern gruven og pust ordentlig! Trekk inn det du klarer av røyken i flasken, SAMTIDIG som du skyver flasken ned i vannet igjen. (Sånn at røyken kommer kjappere mot deg.)

Dette kalles et bøtte / "gravity bong", om du vil søke en plass.. Jeg blir som regel drit stein etterpå, og det gjør alle andre som trekker bong. Husk: Kvalitet over kvantitet.
Sitat av finekarolinewtf Vis innlegg
Bruk mer i! Skaff av bedre kvalitet.
Så.. flytter du bort bongen. Finn frem ei 10l bøtte og fyll den med vann. Ta en 1,5l flaske og skjær av bunnen på flasken. Sett flasken oppi vannet, med tuten først. Lag til gruven, du trenger ikke så mye mekk - bare ha nok i det. Plasser gruven i tuten av flasken og hold flasken nede mens du tenner på og beveg den sakte men sikkert oppover, sånn du ser at flasken fyller seg med røyk.
Når flasken nesten er oppe av vannet, fjern gruven og pust ordentlig! Trekk inn det du klarer av røyken i flasken, SAMTIDIG som du skyver flasken ned i vannet igjen. (Sånn at røyken kommer kjappere mot deg.)

Dette kalles et bøtte / "gravity bong", om du vil søke en plass.. Jeg blir som regel drit stein etterpå, og det gjør alle andre som trekker bong. Husk: Kvalitet over kvantitet.
Vis hele sitatet...
Skaff av bedre kvalitet er det eneste som var fornuftig i denne posten.

Du skal gjøre stikk motsatt av det han sa.

Begynn rolig, rull deg opp noen jonaser og prøv deg frem For hvis det blir for mye, så skal jeg love deg at du angrer!
Sitat av finekarolinewtf Vis innlegg
Bruk mer i! Skaff av bedre kvalitet.
Så.. flytter du bort bongen. Finn frem ei 10l bøtte og fyll den med vann. Ta en 1,5l flaske og skjær av bunnen på flasken. Sett flasken oppi vannet, med tuten først. Lag til gruven, du trenger ikke så mye mekk - bare ha nok i det. Plasser gruven i tuten av flasken og hold flasken nede mens du tenner på og beveg den sakte men sikkert oppover, sånn du ser at flasken fyller seg med røyk.
Når flasken nesten er oppe av vannet, fjern gruven og pust ordentlig! Trekk inn det du klarer av røyken i flasken, SAMTIDIG som du skyver flasken ned i vannet igjen. (Sånn at røyken kommer kjappere mot deg.)

Dette kalles et bøtte / "gravity bong", om du vil søke en plass.. Jeg blir som regel drit stein etterpå, og det gjør alle andre som trekker bong. Husk: Kvalitet over kvantitet.
Vis hele sitatet...

Flott tips til en som nesten ikke har røyka før
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Mange som forteller at de ikke opplevde noe på sine første turer på cannabis. Personlig var jeg muligens litt heldigere da jeg opplevde en svært kraftig rus første gang jeg prøvde grønt!
Sist endret av Kålroten; 10. mars 2012 kl. 14:41.
Dette er jo det mest vandelige.
Jeg fikk ikke noe effekt de 4 første gangene. Det har noe med at "etellerannetfancynoe" ikke har aktivert seg i hjernen.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
Prøver igjen ikveld kan komme med tilbakemelding om det funket eller ikke
kan også ha vært en dårlig bong eller dårlig rullet joint? om det ikke er tett blir det ikke allverden med ryk heller :P
Sist endret av Isrsxd; 10. mars 2012 kl. 16:35.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
bongen var heilt grei den men jointene ble ikke så bra.. frøs som faen på fingrene når jeg rullet så ble lit løs
merket selv ingenting før 4. gangen jeg røyket, gi det litt tid
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Trådstarter
er kjipt da.. bor på en liten plass og har ingen brae kontakter.. er jævlig dyrt åsså da siden det selges så lite

Sitat av F0reman Vis innlegg
er kjipt da.. bor på en liten plass og har ingen brae kontakter.. er jævlig dyrt åsså da siden det selges så lite
Vis hele sitatet...
Kan ta lit tid før jeg prøver igjen.. bor fortsatt hjemme så venter til de andre har lakkt seg..