Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 929
Er det noen som har blandet Coca-Cola med kola? Kan man få noe bra effekt på det?
Sniffa det heller. Sløsing av penger
Trådstarter
3 0
Så det vil ikke ha noe effekt i det hele tatt? Jeg får vondt i nesa og blir kvalm når jeg snårter. Spesielt når smaken kommer i halsen
Sitat av Mina12340 Vis innlegg
Så det vil ikke ha noe effekt i det hele tatt? Jeg får vondt i nesa og blir kvalm når jeg snårter. Spesielt når smaken kommer i halsen
Vis hele sitatet...
Vil ha effekt å drikke cola, men da kan du bare droppe det i papir istedenfor
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan gni det under leppene og i tannkjøttet.
Røyk det i stedet..
Putt det i rumpestumpen.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vondt i nesa er en ganske så normal bivirkning etter å ha dytta pulver opp i nesa.
Skyll nesa eller bruk nesespray for å rense.

Eventuelt rull en snus i litt Coke og dytt den under leppa
Kokain har en elendig biotilgjengelighet oralt. Om du finner det for ubehagelig å snorte så ville jeg tatt det rekalt eller lage crack av det med natron å røyka det. En liten 1ml sprøyte (uten kanyle såklart) er null stress å få opp bak og er ikke ubehagelig i det hele tatt, den skal ikke langt opp heller, den skal bare ende innafor sånn at vannet blandet med kola ikke renner ut igjen, trøkker du den for langt opp så får du dårligere funk. Er dette for stress for deg så ville jeg vurdert å droppe hele greia å finne deg noe annet å gjøre. Nesa mi blir også helt rasert etter en kveld med kola. ingenting annet fucker nesa mi så opp som kola samma om den er god eller ei
Sist endret av Alge; 21. oktober 2020 kl. 12:21.