Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 883


Kjøpte noen rivotril ista, han hadde et glass, også hadde han noen som var pakka inn sammen med heroinen jeg også kjøpte, vet ikke om de var fra glassa, jeg har ihvertfall 2 typer rivotril her.
Den som er på bilde har en delestrek bak, også et bare veldig lite 2 tall på forsiden som såvidt ikke syntes på bilde, jeg har aldri verken hørt eller sett disse rivoene før, noen som vet om produsent, merke eller om de er legit? De skal visst funke ihvertfall. De skal ifølge han være ''dobbelt så god'' men nå har jo han spist 50 av disse, get my drift?



[IMG][/IMG]
Sist endret av Speedfrik; 14. oktober 2020 kl. 01:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
veldig dårlig bilde, men kan høres ut som galenika rivotril
Det bildet gjorde vondt å se på. Det kan da ikke være så vanskelig med en hvilken som helst telefon fra 2007+ å fokusere på et relativt lite objekt.

On-topic: Enig med fesk, det kan ligne på Galenika sine, men i så fall skal det også være et lite 2-tall midt på den siden som ikke har delestreker. Kan jo være den er slitt bort såklart, men du ser ikke noe tegn til det, da?
Sitat av Not Normal Vis innlegg
Det bildet gjorde vondt å se på. Det kan da ikke være så vanskelig med en hvilken som helst telefon fra 2007+ å fokusere på et relativt lite objekt.

On-topic: Enig med fesk, det kan ligne på Galenika sine, men i så fall skal det også være et lite 2-tall midt på den siden som ikke har delestreker. Kan jo være den er slitt bort såklart, men du ser ikke noe tegn til det, da?
Vis hele sitatet...
Hvis ikke jeg hadde sett tegn til 2 tallet hadde jeg ikke skrevet så. Har tatt ca 10 bilder men dette var det beste.

Ja jeg fant ut av at de var Galenika sine
Ser fine ut de så lenge 2-tallet er på plass.
Sist endret av celtseus; 14. oktober 2020 kl. 10:47.
Sitat av carttown Vis innlegg
Hvis ikke jeg hadde sett tegn til 2 tallet hadde jeg ikke skrevet så. Har tatt ca 10 bilder men dette var det beste.

Ja jeg fant ut av at de var Galenika sine
Vis hele sitatet...
Ja, beklager den. Trøtt i trynet og leste for dårlig over rett og slett. Tror bildet gjorde en form for permanent skade

Uansett, da tror jeg du har fått svaret ditt! Happy heroin-boosting med rivo.