Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1478
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har nettopp tatt en smell med morfin med en brukt nål som jeg tok i kokende vann og skyldte gjennom med kokende vann. Jeg kjente når jeg stakk at nåla var ruglete. Jeg stakk en gang uten å få svar og stakk en gang til og fikk svar. Det jeg har stukket buler det litt mer opp enn vanlig. Men ikke som at det ligger noe under, det er bare sprøytestikket som buler litt opp. Det er litt rødt, men ikke mer enn vanlig.
Er dette farlig? Er det pga nåla var ruglete! Hvis det ble betent så hadde jeg vel ikke merket noe enda. Satt smellen for fem min siden
Det går som regel fint det. Har gjort det maaange ganger, det er litt av løsningen som kommer ut av nålen når du drar den ut, eller stikker den igjennom åren når du får litt blod svar. Det er ingen ting å være redd for. Prøv å dra blod tilbake i pumpa neste gang etter du har klemt inn løsningen, så pumper du blodet inn igjen
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar.

Jeg fikk ingen effekt så jeg tror ikke jeg kommer til å skyte neste gang. Ble bare litt svimmel og klam, nå er jeg bare skuffa fordi jeg har kasta bort 20 mg morfin :-X jeg går på subutex, tok ikke på 48 timer før jeg tok morfin nå. Er det slik at morfin «nuller ut» subutexen så jeg kanskje får effekt av å ta 20 mg morfin etterpå?
Subutex blokkerer morfin, så skal du få funk av morfin må du skyte mye mer en 20mg. Har hørt folk som hopper over subutex som deg for så å skyte 200mg dolcontin for å få funk.
Sist endret av makkalatte; 27. september 2020 kl. 12:16.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oh det var heftig.. jeg har hatt et snitt på 6 mg subutex og nå vært uten i 48 timer. Har tatt 20 mg. Nytter det å snorte 10-20 mg til?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oh det var heftig.. jeg har hatt et snitt på 6 mg subutex og nå vært uten i 48 timer. Har tatt 20 mg. Nytter det å snorte 10-20 mg til?
Vis hele sitatet...
Heller spis eller skyt det du har igjen, tviler sterkt på att du får funk men
Sitat av makkalatte Vis innlegg
Subutex blokkerer morfin, så skal du få funk av morfin må du skyte mye mer en 20mg. Har hørt folk som hopper over subutex som deg for så å skyte 200mg dolcontin for å få funk.
Vis hele sitatet...
Man skal være forsiktig med å gi slike råd.
Buprenorfin blokkerer kun opiater mens det fremdeles er bunnet til reseptorer. Mulig jeg tar feil nå men mener også at selv om man inntar morfin mens buprenorfin er aktivt så er fremdeles overdose fare relevant og det kan ende med resperiasjonsvikt.

Personelig har jeg fått effekt av morfin/heroin 2-3dager etter inntatt subutex. 20mg IV er ikke så stor dose, og med tanke på at du står fast på subutex så har du toleranse. Tipper det er derfor du fikk så lite effekt.
Sitat av Passiv Vis innlegg
Man skal være forsiktig med å gi slike råd.
Buprenorfin blokkerer kun opiater mens det fremdeles er bunnet til reseptorer. Mulig jeg tar feil nå men mener også at selv om man inntar morfin mens buprenorfin er aktivt så er fremdeles overdose fare relevant og det kan ende med resperiasjonsvikt.

Personelig har jeg fått effekt av morfin/heroin 2-3dager etter inntatt subutex. 20mg IV er ikke så stor dose, og med tanke på at du står fast på subutex så har du toleranse. Tipper det er derfor du fikk så lite effekt.
Vis hele sitatet...
Det var ikke et råd.

Sitat av makkalatte Vis innlegg
Det var ikke et råd.
Vis hele sitatet...
Eller, ser ut som ett råd ja, men mente ikke at han skulle skyte 200mg. *Ro ro*
Sist endret av makkalatte; 27. september 2020 kl. 14:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tok først 20 mg IV, snorta 10 mg og så svelga jeg 10 mg til. Jeg kjenner ikke noe annet enn litt ubehag. En kompis som går på subutex fortalte at han tar heroin en sjelden gang og da tar han først en smell for å nulle ut subutexen så tar han en smell til og den fungerer. Er det sånn med morfin også? Kan jeg vente å merke noe om jeg tar morfin i morgen eller er det helt bortkasta før toleransen på subutex er mindre?
1. Dosen din er lav
2. Din kompis historie er irrelevant for ditt eksempel
3. Hadde du lest deg litt opp på virkningsmekanismene bak subutex og morfin så ville du nok forstått hvorfor du føler sånn du gjør.

Subutex blokkerer effekten av andre opiater. Har du subutex i blodet minker effekten av morfin. Sånn er det bare. Du kan sikkert få litt effekt ved å ta en latterlig dose morfin, men hva er poenget liksom?
Mange MANGE som har tatt overdose fordi de tror at toleransen er så høy pga subb. Så vær forsiktig.

Jeg bruker å holde meg uten subb til jeg blir skikkelig abstinent. Dette tar som regel 4-5 dager. Da får jeg funk av noe Lunde normale doser. Men det er jo ett hellvette å bli så abstinent, så det skjer ikke ofte.

Begynner å bli noen tråder vdr morfin for tiden. Virker som det er mye av det.
Sist endret av Alf; 27. september 2020 kl. 15:30.
Jeg er selv i lar 24mg daglig. Å jeg må gå opptil 4-5dager uten subutex før jeg kan sette en smell med minus som funker. Å da må jeg gjerne sette en 3-400mg dolc / eller 1.1/2bag heroin.

Så det er ikke lønnsomt. Å du må pine deg selv igjennom abstinensene å helvettes dager for å få funk.

Dette er kun mulig en sjelden gang i blandt for meg. Da gjerne retetter en av di 6/8 urinprøvene jeg tar i løpet av et år. Jeg har høyeste hente ordning så jeg henter medisin 1gang i 14dagene.

Så da har jeg heller funnet ut at jeg trapper ned på subotexen så jeg klarer meg på ca 8mg om dagen i en uke. Legger under tungen.

Uka etter så koser jeg meg heller med 16mg sub +0.3-0.5g speed å setter noen sånne smeller den uken.

Så tar jeg medisinen normalt til neste stikkprøven er tatt om ca 3-4uker. Jeg merket fort hvor det sliter på kroppen å tvinge seg gjennom abstinensene hver gang jeg skulle ha seg en heroin sprekk.

Å da er en sånn speedball uke bra erstatning om du Absolut må sprekke innimellom

Bare det å trappe ned på sub dosen i noen dager eller en uke. For så og skytte hele dags dosene hver dag uken etter funker veldig bra. Da får man ganske god steinhet /funk. Men man slipper disse jævlige abstinensene som man må igjennom for en smell minus.

Jeg sier ikke dere skal gjøre dette men det er bedre alternativ en disse heroin sprekkene innimellom som fort tar livet av mange