Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 790
Før jeg gjør noe dumt, burde jeg rådføre meg her først.

Tok 10mg Apodorm (Nitrazepam) for Ca 7 timer siden.

Og 4mg Xanor for Ca 1 eller 2 timer siden.

Er det trygt for meg å ta 135mg Kodein (4,5stk Paraglin Forte) nå?

Tok en halv Paraglin forte samtidig som Xanor'en (under 2 timer siden) og vil ta 3,5stk paraglin til. Altså alt i alt 135mg kodein.

Har ganske liten toleranse for PF, men har brukt Opioder som Tramadol i flere år. Har akkuratt begynnt på Paraglin.

Setter pris på svar!

Mvh, Abruzzi
R.i.p 23.04.2021
Ja.. å slutt med al den trolling pls.
Trådstarter
22 2
Sitat av Tarm Vis innlegg
Ja.. å slutt med al den trolling pls.
Vis hele sitatet...
Troller ikke? Vil bare ikke bruke noe feil eller ta farlige doser å blandinger, og har ikke fått skikkelig svar på andre tråder.. beklager hvis det er blitt misforstått.

Så svaret "Ja" som du skrev var et Ja til at dette er trygt? Det er OK for meg å ta di sistnevnte 3,5 Paraglin forte?
Alt misbruk vil være mer eller mindre farlig. Både på kortsikt og langsikt. Du kan ikke få garantier her inne.
Ta det med fastlegen ��
Trådstarter
22 2
Sitat av EazyA Vis innlegg
Alt misbruk vil være mer eller mindre farlig. Både på kortsikt og langsikt. Du kan ikke få garantier her inne.
Ta det med fastlegen ��
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Tenkte noen her inne med erfaringer kunne svare, om det jeg har brukt i dag er trygt og om det kan være veldig farlig eller ha fatale følger av å supplere di 3,5stk Paraglin'ene.
Mvh
Okey. Du skriver du ikke har fått svar på tidligere tråder så greit.

Både benzo og opiater påvirker respirasjonsystemet. Du skriver du har toleranse på benzo og bør derfor tåle aktuell dose selv om du ikke har toleranse for kodein.

Husk at du er på det dobbelte av maxdose paracetamol med 4x pf. Du tåler nok dette fint.

Poenget mitt er at du kan ikke få garantier når du spør inn til hvordan du kan misbruke medisinene dine.

Håpe du får en fin form og ikke en dårlig vane
Trådstarter
22 2
Sitat av EazyA Vis innlegg
Okey. Du skriver du ikke har fått svar på tidligere tråder så greit.

Både benzo og opiater påvirker respirasjonsystemet. Du skriver du har toleranse på benzo og bør derfor tåle aktuell dose selv om du ikke har toleranse for kodein.

Husk at du er på det dobbelte av maxdose paracetamol med 4x pf. Du tåler nok dette fint.

Poenget mitt er at du kan ikke få garantier når du spør inn til hvordan du kan misbruke medisinene dine.

Håpe du får en fin form og ikke en dårlig vane
Vis hele sitatet...
Forstår poenget ditt takk for svar!

Ps: ville ikke kalt det misbruk ettersom jeg bruker alle Benzo-meds etter avtalt med lege.

Men fikk ingen beskjed av lege om det er greit å blande PF med benzo, så tenkte det lureste var å spør her

På PF resept står det 4 tabs daglig, men spredt utover hele dagen (fra 08:00 til 23:00). Men ville nå en viss rus, så ville forsikre meg om at det ikke var altfor farlig og ta 4stk på en gang

Setter veldig pris på ditt informative svar, og kan nå trekke pusten å slappe av (har tatt di 3,5stk nå).

Ha en fin kveld videre