Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 10798
Hallo. Jeg gamet mye PUBG før. Men falt ut av det etter å ha spilt solo en stund etter han jeg pleide å duoe med sluttet.

Er det noen pubg gamers her inne? Kunne tenkt meg noen å spille med, gjerne litt seriøst eller taktisk, prøve å vinne. Etter jeg er blitt varm igjen seff. En stund siden jeg har spilt.

Har rundt 700 timer spilt og kanskje vunnet totalt 10 games solo, men ikke alle er registrert fordi de har resettet et par ganger etter første lansering.
Skulle gjerne blitt med men etter en optatering på spillet ifjord funker det ikke normalt lenger, bare hakker skakker
Sitat av NicoWolf Vis innlegg
Skulle gjerne blitt med men etter en optatering på spillet ifjord funker det ikke normalt lenger, bare hakker skakker
Vis hele sitatet...
Mer sannsynlig at pc’n din ikke henger med.
Jeg hører det er bots i pubg nå, er det sant eller?
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Mer sannsynlig at pc’n din ikke henger med.
Vis hele sitatet...
Pcn min henger mer en godt med du, er vist flere som har hatt samme problemet med ASUS skjermkort
Sitat av NicoWolf Vis innlegg
Pcn min henger mer en godt med du, er vist flere som har hatt samme problemet med ASUS skjermkort
Vis hele sitatet...
Tweak settings.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Tweak settings.
Vis hele sitatet...
Pubg er shit optimised, jeg og flere kompiser har high end pc'er og fps er ustabilt. Kan funke å ha høyere texture settings for å gi gpuen noe å arbeide. Spillt siden release og performancen var desidert bedre før
Sitat av Fenriz Vis innlegg
Pubg er shit optimised, jeg og flere kompiser har high end pc'er og fps er ustabilt. Kan funke å ha høyere texture settings for å gi gpuen noe å arbeide. Spillt siden release og performancen var desidert bedre før
Vis hele sitatet...
Joda, men funker veldig og tweake settings på skjermdriver, userconfigen til spillet og launch options på steam.
Har ikke så syk pc atm men det runner smooth til meg med 144fps+ (pga 144hz)

Settings har _MYE_ og si i slike spill..
Anbefaler og ikke kjøre i full HD men f.eks 1728x1080, eller 1680x1050 for like bra bilde kvalitet men helt annen ytelse mtp fps.
Har spilt PUBG komp en god stund og ingen av de folka jeg gamer med klager på ytelse eller optimalisering.

Sitat av Fenriz Vis innlegg
Pubg er shit optimised, jeg og flere kompiser har high end pc'er og fps er ustabilt. Kan funke å ha høyere texture settings for å gi gpuen noe å arbeide. Spillt siden release og performancen var desidert bedre før
Vis hele sitatet...
Cap fpsn din på ca ditt laveste stabile nummer, eller på samme nr som du har hz på skjermen, 144fps på 144hz osv, 200fps på 144hz er ingen forskjell ifra 144fps på 144hz.
Sist endret av jaffarbigbag; 20. september 2020 kl. 22:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det ingen som kan svare på det med bots eller?
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Er det ingen som kan svare på det med bots eller?
Vis hele sitatet...
Ja, det er bots i spillet nå.
Sitat av Knask Vis innlegg
Ja, det er bots i spillet nå.
Vis hele sitatet...
takk. men fuck det ødelegger jo spillet ganske mye egentlig.
Sitat av Munin369 Vis innlegg
takk. men fuck det ødelegger jo spillet ganske mye egentlig.
Vis hele sitatet...
Ja, det er jeg enig i.
Jeg har hundrevis av timer i det spillet, men måtte gi det opp lenge før utviklerne la til bots.

Eksempler på hvorfor:

Konstant balansering av våpen som man hadde grindet hardt for å mestre, aimbots, både nye og vedvarende bugs, søppeloptimalisering, idiotiske kostymer og annet unødvendig fjolleri istedenfor full fokus på å forbedre spillet og dermed beholde brukermassen.

Med holdingene til det aller største dra-til-trynet innen spillindustrien, Brendan Greene, friskt i minne hver jævla gang man irriterte seg over noe in-game var det bare legge PUBG bak seg og finne noe nytt å spille.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bumper denne tråden, jeg spiller mye pubg igjen. Hvis noen har lyst å spille med meg så kan dere sende meg en friend request i spillet jeg heter CaputMedusae.