Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1346
Finnes det ADSL leverandører som godtar forskuddsbetaling for ett halv år eller hele året i samme slengen.
Er lærling og vet ikke om jeg består kredittsjekken dems, selv jeg har fast inntekt.
Telenor har etter alt jeg vet ingen som helst problemer med at du lemper inn for mye penger på "kundekontoen" din slik at pengene ligger der og blir hentet ut når regningen skal betales. Jeg vet om ganske mange som benytter seg av den funksjonen når de skal ut å reise.
Vil helst ikke ha telenor, de har ekstremt dårlig kundeservice der, men takk for tipset

Noen som har erfaringer med tele2? Er de bra?
Tele2 er greie nok.
Men den eneste grunnet til at jeg har blitt hos Telenor er pga god kunde service.
Men mange opplever den vell annerledes
De fleste tilbyr depositum hvis man ikke består kredittsjekke dems. Ligger på alt fra rundt 1000 til 5000. Tror Telenor har rundt 2000. Kundeservicen til Telenor grisebanker alt Tele2 kan levere. Det er noen år siden telenor var verstingene. De har virkelig skjerpet seg i det siste!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Telenor sin kredittsjekk er rimelig grei, og sidan ADSL er fastpris på vil eg ikkje tru at du ikkje passerer kredittsjekken. Det er berre å prøve, og betale depositum om det ikkje går gjennom.

Telenor har desidert best kundeservice av alle eg har prøvd. Dei er kompetente, svarer raskt, og tar seg god tid til å hjelpe.
Sitat av torsken
Tele2 er greie nok.
Men den eneste grunnet til at jeg har blitt hos Telenor er pga god kunde service.
Men mange opplever den vell annerledes
Vis hele sitatet...
Hvis du er ute etter god kundeservice må du slå en stor strek over Tele 2. Jeg orket ikke å bruke dem lenger, nettopp på grunn av helt elendig kundeservice.
Kanskje jeg bør velge telenor da
Jeg har ikke fasttelefon, og jeg så på tele2 sine nettsider at siden jeg ikke hadde telefon abb måtte en montør komme hjem til meg.

Men er ikke dette noe jeg kan gjøre selv? Det kommer opp 12 par utenfor huset vårt, og jeg kan vel koble meg på der selv og legge telefonkabel inn i huset selv? Eller det ikke lov?
Noen som vet?
Må vel bare si at mine erfaringer med Telenor er at de er meget gode på kunderservice.
Har aldri tatt meg mer enn maks 2 minutter før de svarer på telefonen.

Hos enkelte andre leverandører har jeg måttet vente i hytt og gevær.
Som sagt, du vil nok bestå kredittsjekken hos Telenor.

Litt OT, men har selv hatt Telenor - og tross store problemer med selve linja vil jeg hjertelig anbefale kundeservicen deres. Vi hadde problemer med at pakker bare forsvant på veien, og de byttet ut modem/luftlinje/splitter og telefonlinje (byttet til en annen kobberlinje som ikke var i bruk for ADSL) i løpet av kun en ukes tid. De sendte også ut en tekniker en time etter jeg sendte dem mail, selv om jeg bodde ganske langt unna byen på den tiden.