Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 906
Har hatt laptopen i 1,3 år ca
Plutseleg for nokre dagar sidan frøys biletet, vifta gjekk heilt berserk(han lagar ein lyd som høyres ut som static i høytalarane) og ljoset i tastaturet og musa gikk av og på veldig fort.
Dette har skjedd fleire gonger i løpet av dei siste dagane, og inkje tyder på at det er overbelastning av prossessoren eller såkalla "overheat" som er problemet.
Har dykk nokre tips? Eg opna han opp idag og tok bort støvet...
Han er av typen MSI med i5 og NVIDIA grafikk-kort.
Sist endret av temp3r; 4. april 2013 kl. 16:23.
Du får ikke styrt NOE inne på PC'n? Du kunne prøvd å bruke IGPU isteden for nVidia sitt. Altså HD3000/HD4000
Trådstarter
34 4
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Du får ikke styrt NOE inne på PC'n? Du kunne prøvd å bruke IGPU isteden for nVidia sitt. Altså HD3000/HD4000
Vis hele sitatet...
Kva er IGPU?
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Du får ikke styrt NOE inne på PC'n? Du kunne prøvd å bruke IGPU isteden for nVidia sitt. Altså HD3000/HD4000
Vis hele sitatet...
lol? dette har ingenting med skjermkort å gjere?

start makina i safemode (hold inne f8 etter du har fått opp første bildet, så kalla BIOS POST). om det same skjer der, så kjører du ein resett av biosen, enklaste måten å gjere dette uten at eg må forklare alt i detaljer er at du skrur opp pcn, og lokaliserer eit lite batteri, av typen du har i klokker. Denne tar du ut og venter i ca. 10 sekund, før du setter den inn igjen.

ein anna grunn til at dette skjer kan vere at du har sølt væske på maskina, om dette er tilfelle, så har du ikkje garanti på maskina, og må mest sannylig betale full pris for rep eller ny maskin, alt etter kva som er mest lønnsomt.
Trådstarter
34 4
R0flcopter,

tja, når eg opna laptopen for å reinske han for støv braut eg garantien...
(det sto "Warranty void if tampered with" på eit klistermerke på undersida til laptopen. Kan ikkje huske å ha kjøpt/fått noko garanti. )

Men eg skal gå å prøve dette no, eg rapporterer tilbake snart!
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
lol? dette har ingenting med skjermkort å gjere?
Vis hele sitatet...
Hvis bildet fryser, så KAN det ha noe med saken å gjøre

IGPU er integrert grafikkprosessor.
Trådstarter
34 4
Og, om det ikkje skjer i "Safemode", kva gjer eg då?
Sitat av temp3r Vis innlegg
R0flcopter,

tja, når eg opna laptopen for å reinske han for støv braut eg garantien...
(det sto "Warranty void if tampered with" på eit klistermerke på undersida til laptopen. Kan ikkje huske å ha kjøpt/fått noko garanti. )

Men eg skal gå å prøve dette no, eg rapporterer tilbake snart!
Vis hele sitatet...
Garanti har du uansett, samt reklamasjon, det kan hende du fortsatt har reklamasjon på produktet, dersom det ikkje er brukarfeil, altså, om du har sølt væske eller liknande over maskina. vist du har kjøpt produktet på ein snill butikk så kan de hende dei ser vekk i frå det teite klistremerket, og fikser problemet, så samt det ikkje er brukarfeil!

Sitat av Likyhane Vis innlegg
Hvis bildet fryser, så KAN det ha noe med saken å gjøre

IGPU er integrert grafikkprosessor.
Vis hele sitatet...
tja, ein liten bit kan ha med skjermkortet å gjere, men dersom det hadde våre skjermkortfeil, så er det meir sannsynlig at du hadde fått missfarger, artifacts etc. høres meir ut som harddisk problem dersom pcn fryser.

Sitat av temp3r Vis innlegg
Og, om det ikkje skjer i "Safemode", kva gjer eg då?
Vis hele sitatet...
om det skjer i safemode så har vi så godt som eliminert alt av software feil, kan fortsatt vere korrupte driverer, men ettersom du har så mange feil på ein gong tviler eg.

ettersom eg ikkje har fått svar på dette, har du sølt væske eller tilsvarande over maskina?
Trådstarter
34 4
Eg har ikkje sølt væske på det, nei. Laptopen har ingen skade utvendig heller.

Er no på PCen i safemode, og alt ser bra ut.. har vore på i 30 min kanskje utan "freeze"
Music Producer
Kobberkabel's Avatar
52 9
Må være at den har vært for mye på teppe/dyne osv. skjedde med min HP pc. Skjermkortet tok fyr.