Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2602
Hei, jeg har tenkt til og ta noe testo steroids, en cycle på 12 uker, også har jeg sitter nå i 2 uker og søkt opp,lest og lært mye.

Jeg ser det er 2 "butikker" som selger det man trenger, jeg lurte på om de er legit? eller hvor er det folk pleier og kjøpe fra, sidene jeg fant:
Steroidbutikken.com også anabolicsnow.com

Jeg må jo kjøpe testo fra et sted, men så trenger jeg jo også ting for PCT, man får jo kjøpt nolvadex på apoteket, så det er ikke noe stress, men HCG må man ha resept... har lest mye dritt om at det er HCG pregnyl er ofte fake over disk eller nettet vis det ikke er legit fra resept..


Planen er som følgende:
12 uker cycle av testo
Når jeg begynner å føle meg som normal igjen begynner jeg med HCG pregnyl rundt 10-20 dager etter siste tablet

HCG Begynner:
Vær andre dag, 4 shots 750 mg "4 ganger"
Vær andre dag etter 750mg blir det 500mg vær andre dag "3 ganger"
også til slutt 250mg 2 ganger.

Nolvadex Begynner:
1 uke etter jeg begynte HCG
40mg vær dag i 18 dager, så 20mg vær dag i 14 dager.

Også vente litt, nyte livet også ta en ny cycle rundt vinter/høst

Har sett på denne feks:
https://www.youtube.com/watch?v=YRp10jUUkac
https://www.youtube.com/watch?v=HCq8fjfDdVg

Edit: fant ut av man ikke kan kjøpe nolvadex uten resept
Sist endret av Prop; 24. mai 2020 kl. 08:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Begge "butikkene" der er åpenbart svindel, det finnes 2 markeder på det åpne nettet for steroider, ett norsk der alt styres av samme banden med ekstrem overprising og et svensk med en norsk underdel og greie priser. Finn navn selv.

Påfallende at du ikke skriver noe om AI, kontroll av østrogen er det absolutt viktigste for noen som begynner på steroider å lære seg. Har du ikke enten arimidex, aromasin eller i nøden letrozole klar til bruk vil du få store problemer.

Les reddits r/steroids wikipedia før du gjør noe som endrer livet ditt permanent - nesten ingen kjører kun 1 kur, og nesten alle ender med å være på for alltid, fordi det er bedre for kroppen enn det hormonelle helvettet som kalles PCT.
2 uker lesing er alt for lite.

Gregg på videoene cycler heller ikke.
Sist endret av DrPerception; 24. mai 2020 kl. 17:42.
Nettsider er ikke verdt risken. Det finnes et par legit'e forum for dette. 2 uker med kunnskap er ikke nok desverre, men skal du bole uansett så skjer det jo uansett. Hva tenker du testosterondosen skal være per uke?