Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5928
Forord
Denne turen tok sted 17 Mai 2019.
Av diverse årsaker var jeg i tvil på om jeg ville gå offentlig med denne historien ettersom den tar en stygg vending mot slutten. Vet ikke om jeg er årsaken til at det endte som det endte eller om det lå i luften. Eneste jeg vet er at jeg aldri igjen kommer til å trippe med folk jeg ikke kjenner. Konstaterer dog at jeg ikke hadde et snev av peiling på at en av de involverte tidligere har hvert innlagt på mentalsykehus og har historie med psykoseanfall.

Setting
Meg, Jonny, Atle og Ida på syretur i Oslo. For the sake of clarity.. Disse navnene er fiksjonell, ikke det de heter i virkeligheten. Jonny var involvert i min forrige trip-rapport som er å finne på forumet. Vi har siden utviklet god kontakt og jeg snakker med han på daglig basis. Ida møtte jeg på internett for 5 år siden og dette var første gang vi møttes face to face Og siste... Atle er hennes "gay-friend" om du vil, hadde ingen bekjennskap til før denne turen men vi hadde overraskende god kjemi. Ikke tolk dette feil, er hetereofil. Men vi har tydeligvis samme film og musikksmak så vi fant raskt tonen. Var for så vidt hans leilighet trippen tok sted i, og det var han som skaffet stashet.

Før turen
Det hele startet en dag i Mai med en Skype samtale med Jonny og Ida, vi diskuterte en potensiell syretur i nærmeste fremtid. Ida var ivrig etter å møte oss men hun kunne ikke ta turen til vestlandet grunnet stram økonomi, så det ble til at vi turet til Oslo. Hun informerte oss også om denne berryktede Atle som hadde noen kontakter i Oslo området som kunne skaffe syre. Vi kunne ikke avslå tilbudet så det ble til at vi tok turen over med tog 15 Mai. Må forresten nevne at jeg på daværende tidspunkt jobbet på sfo, og jeg var tydeligvis pliktbundet på store dager som 17 Mai og dette medførte innkallelse som loddselger. Da jeg ble fortalt at dette var obligatorisk med mindre jeg hadde gyldig fraværsgrunn ble jeg en smule skrekkslagen. Etter litt research fant jeg ut at reise var gyldig fraværsgrunn, med begrunnelse: "Skal til Oslo en tur for å feire 17 Mai med slektninger" var jeg off the hook. Liten hvit løgn er godt for sjela! Togturen fra Bergen til Oslo var noe dårlig planlagt fra Jonny sin side som ikke hadde bestilt billett i forkant. Han var også en smule pissed over at jeg hadde tilgang til honør rabatt mens han var nødt til å betale full pris, så han bestemte seg for å improvisere. Vi ble enig om at jeg var mentalt tilbakestående og Jonny var min ledsager, så han måtte jo selvsagt få ledsager-rabatt. Kom ikke til enighet med damen i billettluken, hun nektet pent å gi han rabatt med mindre han kunne bevise at han var min ledsager. Før Jonny sa til dama i billettluken, og jeg siterer: "Neivel, da etterlater jeg han her så får du ta deg av han. Ha det bra!".. Enda gøyere ble det da jeg svarte tilbake: "NEEEI, IKKE GÅ FRA MEG!!" med mest mulig retardert stemme... Kort å greit, NSB ville ikke sitte barnevakt så vi fikk innvilget honør-billetter. Dere skal få lov til å moralpreke meg for denne hehe. På toget støtet vi på to polakker som var svært ivrig etter kulturutveksling. Lite visste vel jeg at The Witcher spillserien er basert på Polske noveller.. Legg merke til at dette var før lansering av Netflix serien. Hadde tilfeldigvis med oss en Vikingfjord på toget som vi gjorde en drikkelek ut av. Meg og Jonny sa setninger på norsk og polakkene sa setninger på polsk. Hvis vi ikke klarte oversette det til engelsk måtte vi drikke.. Flasken forsvant på under 10 minutter.

Vi kom oss omsider frem til Oslo S hvor Atle og Ida plukket oss opp. Vi tok oss en tur på kino og spilte noen runder med bowling før vi ankom hybelen til Atle, var relativt sent på kveld og vi var utslitt etter en lang togtur så vi hoppet rett til køys for å lade opp til morgendagens oppgjør.

17 Mai - Turen begynner

Ble positivt overrasket da jeg våknet opp til tildekket frokostbord med ferskpresset appelsinjuice, egg og bacon og diverse andre goder. Atle var opptatt av å gi oss et godt utgangspunkt før vi gikk løs på syren, han har noen turer på nakken og vet hvor viktig settingen er. Etter et solid måltid og innkjøp fra lokalbutikken bestående av ostepop, potetskruer, Freia melkesjokolade og litt kullsyrholdig leskedrikk bestemte vi oss for å konsumere sukkerbiten. Ifølge dealeren skulle disse sukkerbitene tilsvare 200ug, men jeg er 100% sikker på at min var overdryppa. Anyways... Etter konsumering satt vi på spotify mens venteleken pågikk. Effektene begynte å snike seg innpå meg, reagerte sterkere på temperatur og musikken ble stadig mer intens. Kjente litt kribling i kroppen, uten at mine trippepartnere følte det samme. Det hadde ikke gått stort mer enn 30 minutter og det var enda for tidlig mente de. Jeg trodde først det var placebo, men det var nok en indikasjon på at dosen jeg tok var noe større enn planlagt. Etter litt kakling om alt og ingenting tok vi oss en tur ut for å observere naturen. Den har aldri sett vakrere ut. Har aldri grønnere gress i mitt liv og solen skinte over Oslo by. Var i overkant mange folk ute i gatene denne dagen, folk smilte og var glad og var glad mens de veivet med det norske flagg. Atle hadde en litt spøkefull tone angående finværet, han mente det sikkert var en fantastisk avveksling fra vestlandet hvor det regner 8 dager i uka. Vi kjente oss selvsagt ikke igjen i denne påstanden, er bare en myte at det regner på vestlandet.. Kun sol der sa vi, det er og blir et udiskutabelt faktum!!

Omtrent da vi fyrte opp en sigarett fikk jeg en merkelig oppfatning av virkeligheten. Forbipasserende mennesker så rett og slett ut som anime karakterer. Begynte å lure på hva jeg egentlig hadde fått i meg, reagerer vanligvis aldri så sterkt på syre. Jonny og Atle reagerte ikke like sterkt som jeg gjorde, noe jeg synes var merkelig ettersom jeg generelt har høy toleranse. Konstaterer at jeg storsett hadde kontroll, var langt unna panikanfall eller lignende. Var mer fascinerende enn noe annet. Effektene ble stadig mer intens og vi var langt unna peak, hadde en gøy tur i vente tenkte jeg. Vi rotet oss omsider inn igjen i hybelen hvor Ida av en eller annen grunn satt å glante på Kardashians. Vanligvis ville jeg blitt forbanna over dette. Jeg HATER dette forp....programmet for alt det er verdt. Men nå føltes det helt greit, som om denne Kardashian familien bare var en av mange brikker som utgjør menneskeheten. Etter hvert begynte det å gå noe rundt for meg, alt jeg så på tv skjermen ble omformert, som om hele trynet til plastikkdukken som er Kim Kardashian gikk i oppløsning. Vi var ca 2 og en halv time inn i trippen nå, mine partnere merket effektene uten tvil men ikke i nærheten av samme grad som meg. Alt rundt oss hadde puls, som om sofaen var i live og prøvde å fortelle oss noe. Og det var her ting begynte å bli sånn passe awkward, jeg var oppegående nok til å forstå hva som skjedde. Jeg var jo tross alt på syretur, klarte fint å skille min nye virkelighetsoppfatning fra den faktiske virkelighet. Forstod at dette ikke var "virkelig" om du vil. Ida derimot fikk det for seg at hun var i en Disney film, hun begynte å snakke om engler og alver som om de faktisk eksisterer. Prøvde å motargumentere med at dette var overtro, mer passende for unger som fortsatt tror på tanfeen og julenissen. Hun mente jeg var trangsynt og kynisk. Så lenge troen var sterk nok kunne ingen argument endre hennes tro. Følte tannfe argumentet mitt var bra nok til å legge diskusjonen død, men hun stod tydeligvis på sitt. Jeg skiftet så fokus over til Atle hvor vi snakket om Tarantino sin kommende film, vi hadde begge store forventninger. Men klarte ikke helt å henge med i samtalen, for mye som skjedde på en og samme gang.

En ting jeg heller ikke registrerte var at Ida ble grovt fornærmet over min påstand om at alver og engler ikke eksisterer før hun ble vokal og sa det rett ut. Hun mente jeg burde skjønt det ut ifra konteksten, siden hun tydeligvis hadde sett på meg i 10 strake minutter med alvorlig blikk uten å si ett eneste ord. Ifølge hun var jeg direkte hensynsløs. Forsvarte meg selv med at jeg ikke kan lese tanker og at hun ikke hadde grunn til å føle seg fornærmet. Uansett hvor høy vi var, uansett hvor vanskelig det er å skille mellom virkelighet og trippeland er jeg fortsatt jordnær nok til å ikke tro på eventyrfortellinger. Hun mente jeg bevisst gikk inn for å ødelegge trippen for alle andre, hun gjorde en stor feil med å invitere meg osv..

Og det var nå det begynte å bli ukomfortabelt. Har noen syreturer på nakken men har aldri opplevd å bli kjeftet på uten grunn. Jeg visste virkelig ikke hva det var jeg gjorde galt. Til dags dato vet jeg enda ikke hva det var jeg gjorde galt. Eneste jeg gjorde var å fortelle sannheten trossalt. Atle og Jonny var stortsett helt nøytral, de hadde absolutt ingen innspill å komme med. Og mens Ida fortsatte å kjefte gikk det for alvor rundt for meg. Jeg fikk flashbacks fra barneskolen hvor jeg gjorde noe galt og læreren prøvde å få skikk på meg. I mitt hode var jeg en 9 år gammel unge og Ida var læreren. Jeg havnet i det jeg vil betrakte som en transe. Var mer eller mindre i peak tilstand og jeg var ikke i stand til å kommunisere med noen. Jeg var rett og slett på en annen planet. Hele verden gikk i oppløsning, hadde du spurt meg hva jeg heter der og da kunne jeg ikke svart på det. Jeg var fortsatt bevisst på at jeg ikke var alene i leiligheten tho. Den var okkupert av tre folk jeg ikke kjente. Stolte ikke på dem i det hele tatt og jeg ville egentlig bare være alene, men klarte ikke navigere meg ut av stua. I denne alternative virkeligheten visste ikke hvor jeg var i det hele tatt. Det visuelle ble stadig sterkere, hva jeg så da det var på sitt mest intense kan ikke beskrives med ord, da jeg ikke har sett noe lignende før. Beste måten jeg kan beskrive det på er "Geometrisk Berg og Dalbane". Jeg hadde ingen kontroll over mine tanker eller omgivelser. Kunne ikke prosessere en eneste klar tanke annet enn at disse folkene ville meg vondt. Fikk beskjed i etterkant at jeg var stille og rolig gjennom hele prosessen. Ingen tegn til uro eller lignende. Hadde for det meste bare lagt flat på sofaen uten å lage en lyd. En ting jeg husker spesifikt ( Kan ha hvert innbilt ) var at jeg hørte Bakgrunnsmusikken fra Løvenes Konge på høyttaleren. Omtrent da musikken begynte å spille ble trkket lettet. Men om dette var en forbedring eller ikke er det vanskelig å svare på.Jeg følte verken sorg, glede, ubehag, redsel eller noe som helst egentlig. Det som definerer meg som person var plutselig borte. Vet ikke om dette kan tolkes som ego-død eller lignende. En tanke jeg hadde i bakhodet gjennom hele trippen tho... Jeg visste på ett eller flere plan at jeg trippet, dette var ikke permanent og før eller senere ville det ta slutt. Og en annen tanke som preget meg og gikk i loop gjennom hele peak tilstanden var flashbacks fra barneskolen, vet ikke hva læreren/Ida prøvde å fortelle meg men hun var IKKE glad.

Omtrent 7-8 timer inn i trippen var den mest intense delen forbi. Jeg var i ferd med å lande og jeg ble stadig mer klar i hodet. Det eneste jeg satt med til ettertanke var en space følelse, ikke redsel eller frykt.. Bare spaced. Litt vanskelig å forklare. Atle satt på noe kaffe, tror han spurte meg minst 10 ganger om jeg ville ha en kopp. Kunne ikke avgi noe klart svar, jeg var i min helt egen verden. Vet ikke om jeg likte det jeg opplevde eller om jeg mislikte det. Er helt umulig å sette ord på opplevelsen jeg hadde. Ble fortalt av Jonny at han ved flere anledninger prøvde å få kontant med meg, men var tydeligvis helt ute. Sukkerbiten var rett og slett overdryppa, de tre andre fikk ikke i nærheten av samme reaksjon som meg. De var både fysisk og psykisk til stede gjennom hele turen.
Sist endret av Gnarve; 27. mai 2021 kl. 10:39.
Trådstarter
Turen tar en merkelig vending

En ting jeg har bemerket meg med syre er at når du lander og samler dine tanker blir ting plutselig svært "virkelig" om du vil.
En ser ting mye klarere. Feks alle dumme ting jeg har gjort i mitt liv, alle folkene jeg har såret, tilfeller hvor folk har prøvd å hjelpe meg men har aldri sagt takk?
Hvor ofte ringer jeg min mor for å fortelle hun hvor mye hun betyr for meg? Absolutt ALDRI!.. Følte meg rett og slett som en egoistisk og utakknemmelig jævel.
Men nå på et helt annet nivå enn mine tidligere tripper. Jeg følte meg rett ut som verdens største drittsekk, fikk meg til å lure på om mine foreldre angrer på at de ikke brukte kondom osv.
Denne delen er dog den mest lærerike delen av tripping, åpenbaringer som dette kan være terapautisk. Jeg følte jeg trengte denne tankevekkeren og det fikk meg til å revurdere min lisvsstil.
Problemet derimot.. Under denne prosessen vil en helst ha fred og ro, noe som var helt umulig i en toroms hybel med dårlig lyd-isolasjon, fire folk og rap musikk fra høytalerne med gjentatt bruk av "N" ordet og uttallig med sex & drug referanser.
Prøvde å fortelle at jeg var utslitt etter trippen og det eneste i verden jeg ønsket meg akkurat nå var total stillhet.
Før Ida plutselig våknet til live igjen. Hun forsikret meg om at hun ikke hadde glemt mitt utbrudd tidligere i trippen, og på grunn av meg hadde hun sitt livs verste opplevelse.
Er ikke noe kvinnehater og jeg holder meg som regel for god for kjønnskrenking, men en liten kommentar om hvordan det kanskje er best å holde seg hjemme under blødningsperioden var nok til å trigge hennes inndre demon.
Jepp, jeg var tydeligvis det verste som noen gang har rammet menneskeheten siden Hitler. Jeg alene var årsaken til all elendighet i verden og mitt genemateriale måtte for alt i verden ikke spres videre.
Hvis Gud virkelig finnes ville han ikke skapt meg, selv djevelen ville ikke sunket så lavt etc..

Alt dette fordi jeg ikke tror på engler og alver.. Jonny og Atle hadde en spøkefull tone, de mente vi bare burde ha sex og få slutt på konflikten.
Ble ikke såra av kommentarene til Ida, men en smule forbanna. Viten om at jeg ikke hadde gjort henne en dritt og disse kommentarene var feilplassert og ufortjent slapp jeg også løs min inndre demon.
Hun har ved flere anledninger i løpet av våre skype samtaler fortalt meg at hun ble mobbet under barndommen, og for å synke ned på hennes nivå brukte jeg det mot hun.
Sa jeg ikke klandret de som mobba hun i det hele tatt, hvis hun virkelig oppførte seg slik i skolegården ville jeg mest sannsynligvis slengt meg på bølgen.
Dette falt selvsagt ikke i god smak så hun svarte med å gå til angrep på meg. Nei, jeg tuller ikke. Hun sparket og slo akt hun kunne frem til Atle dro hun bort og prøvde å snakke hun til fornuft.
Hun var ikke interessert i å høre, løsrev seg så fra Atle, henta en kjøkkenkniv og drapstrua meg med den. Med kniv i hånda ropte hun ut gjentatte ganger: "SYNES DU JEG ER GAL?!?!"
Var selvsagt helt stum.. Visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre.. Aldri opplevd å bli snakket til på denne måten av en en kvinne med kniv mens jeg er i ferd med å lande fra en LSD trip.
Atle fikk heldigvis kontroll over kniven før noe skjedde, og omtrent der mistet Ida fullstendig bakkekontakt. Hun skrek av full hals mens hun hamra løs på alt hun kom over.
Var umulig å kommunisere med hun, jo mer vi prøvde å roe henne ned jo verre ble det. Hun rev av seg klærne og jeg vitnet noe jeg aldri har sett maken til.
Vet ikke hva hun gikk gjennom som tenåring men hun hadde store arr over hele kroppen. Naboen banka på døren og informerte om at han hadde unger som prøvde å sove.
Han vitnet Ida løpe rundt som en galning uten klær og sa: "HVA I HÆLVETE ER DET SOM FOREGÅR HER?! BLIR JEG NØDT TIL Å RINGE POLITIET?!"
Jeg ble så skremt over situasjonen at jeg evakuerte leiligheten og vandret gatelangs. Måtte vekk fra galskapen. Det var i ferd med å bli mørkt og jeg var langt ifra edru.
Er ikke kjent i Oslo og jeg visste ikke hvor jeg skulle gå. Kunne ikke spørre folk på gata etter retning til nærmeste hotel da jeg overhodet ikke var interessert i å snakke med fremmede.
Jeg var i overkant "shook up".. Biler og forbipasserende mennesker skremte livskitten av meg. Helvete.. Selv min egen skygge var skummel. Har aldri hatt mer intens hjertebank i mitt liv.
Surfet litt på mobilen etter videoer som kunne hjelpe meg med å komme tilbake i hvilepuls, kom over en video fra PsychedSubstance. Ting ble satt i klarere perspektiv og jeg kom meg omsider ut av det
Ringte så Jonny og spurte hva som skjedde, hørte Ida i bakgrunnen.. Minst like høylytt som jeg husket.
Han var skuffet over at jeg stakk og mente vi alle skulle ta støyten hvis purken møtte opp, men for meg var det helt utelukket å gå tilbake.
30 minutter senere ringte han meg tilbake og informerte om politi og ambulanse hadde ankommet. Situasjonen var under kontroll og Ida var i gode hender.
De fortalte politiet nøyaktig hva som hadde skjedd, og de behandlet det mer eller mindre som en bagatell. Ble ikke nødvendig med avhør eller noe som helst.
Fant selvsagt ikke veien tilbake til leiligheten så jeg hoppet i en taxi. Hadde en lang prat med Jonny og Atle angående alt som hadde skjedd i løpet av kvelden.
Atle fortalte meg alt om Ida sin fortid som tung rismisbruker og diverse. Sa han gjorde en stor feilvurdering med å involvere Ida og han burde forutsett at noe slikt kunne skje.
Ble også informert om at Ida avstod. Hun tok ikke syre den kvelden, hun var faktisk edru gjennom hele prosessen og årsaken til resultatet var at hun ikke tok medisinen sin.
Sov ikke ett sekund denne kvelden, sovnet først da jeg kom hjem etter togturen.


Til ettertanke


Har ikke snakket med Ida siden men har hører at hun har det bra. Hun har fått seg jobb som resepsjonist på Hotel, hun er forlovet og er 4 mnd gravid.
Jeg vet ærlig talt ikke om jeg har skyld i at ting eskalerte slik som det gjorde. Vet ikke engang om syren er årsaken til det eller om det samme kunne skjedd på en vanlig dag.
Dette er den rareste og mest skremmende trip jeg har hatt. Vet ikke hvilken del som var verst.. Peaken, psykoseanfallet, naboen som truet med å ringe purken eller Oslo's gater..
Kan det være kharma? Resultat av Togbillett svindel? Vet ikke om det er noe lærerikt med denne historien men følte likevel det var verdt å gå offentlig med den.
Uansett takk for meg ^^
Rip 8-4-23
Takk fornat du deler denne intense opplevelsen, damn mann det der må ha hvert helt sykt! Kjenner det selv på kroppen atm etter og ha lest igjennom . Unner ingen og oppleve noe sånt under lsd tur, mit råd er og alltid ta psykadelika aleine i komfortabel omgivelse,så man slipper og bli påvirket av andre rundt seg
Takk for at du deler! Fin rapport!

Må vel sies at medisiner og syre eller ei så er det nok de færreste som ikke reagerer på at man antyder at de fortjente å bli mobbet.
Hvem sin skyld det var at det eskalerte er kanskje ikke så lett å svare på, det er jo i bunn og grunn ganske kunstig å dele situasjonen opp i forskjellige faktorer, for det er jo kun i samspillet med de andre faktorene at situasjonen utvikler seg, men det ordnet seg jo på et vis. Eller hva?
Trådstarter
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Takk for at du deler! Fin rapport!

Må vel sies at medisiner og syre eller ei så er det nok de færreste som ikke reagerer på at man antyder at de fortjente å bli mobbet.
Hvem sin skyld det var at det eskalerte er kanskje ikke så lett å svare på, det er jo i bunn og grunn ganske kunstig å dele situasjonen opp i forskjellige faktorer, for det er jo kun i samspillet med de andre faktorene at situasjonen utvikler seg, men det ordnet seg jo på et vis. Eller hva?
Vis hele sitatet...
Etter hva jeg har forstått ja, alt har ordnet seg. Min kommentar angående mobbingen var smakløs uten tvil, men til mitt forsvar er jeg ikke perfekt og jeg har følelser. Mangler impulskontroll.
Må si at jeg får intrykk av at Ida her reagerte litt brutalt, ja kommentaren du ga senere var ikke av den beste sorten, men det må da gå ann og motsi at alver ikke finnes uten at hun mister det, ikke din feil at hun ikke tok medisinene sine.

Men uansett bra lesning!
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Dette hørtes veldig ukomfortabelt ut og absolutt noe ingen burde erfare under turing.
Igjen en sterk lærepenge på hvor viktig setting og personer man stoler på er for en trip.

At du kom med en mening om at du ikke tror på alver, trengte nok ikke Ida reagere med på den måten, i tillegg viten om at hun er edru og dere tripper. Men du gjorde det nok ikke særlig bedre ved å si ting tilbake igjen når hun tok opp temaet senere
Hadde nok vært best å holde kjeft mtp på at man er påvirket av LSD. Alt som kan starte en splittet diskusjon under en trip er no-go vil jeg si.

Ellers takk for en utrolig spennende rapport! Kjente den på kroppen for å si det sånn.
Trådstarter
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Hadde nok vært best å holde kjeft mtp på at man er påvirket av LSD. Alt som kan starte en splittet diskusjon under en trip er no-go vil jeg si.
Vis hele sitatet...
Erkjenner at jeg ikke håndterte det på riktig måte. Heat of the moment greie. Når noen forteller meg at jeg er det verste som har skjedd siden Hitler og at jeg er djevelens verk har jeg ikke for vane å ta det pent.
Hun ida tok fullstendig av. Du sa noen ufine ting ja men hun rår over egne reaksjoner selv. Hun eskalerer situasjonen med kniv og greier..

Det burde være underforstått at de tinga som ble tatt opp kunne ventet til etter trippen.

Takk for at du delte historien din. Du er ikke sammenlignbar med Hitler.
Synes egentlig hun Ida er alene ansvarlig for at ting gikk skeis. En fin påminner om å kjenne og stole på de man turer med.
Tusen takk for en flott rapport!

Du, jeg synes ikke du skal føle på at du svarte som du svarte. Du vet så klart at det var galt som alle oss andre, men på LSD er det fight or flight som gjelder og det er godt mulig jeg hadde svart noe lignende selvom jeg ikke gjør sånt til vanlig. Du har min fulle sympati! Hilsen en gammel traver.

Dessuten, en sånn dame som Ida er ikke noe å trippe med, jeg hadde fått helt hetta av sånne folk sjæl på syre. Alver du liksom!

Det man kan lære av dette er at tripping bør man alltid gjøre med folk man har god kjemi med, som er på samme nivå som en selv, gjerne at man deler samme humor også.

Likte forøvrig også din betraktning rundt The Kardashians!
Sist endret av equimanthorn; 27. mai 2021 kl. 14:13.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lo godt av den tog-situasjonen deres! Mye å pakke ut her, men jeg vil si det at dere begge (du og Ida) var idioter i denne situasjonen, hvis du ikke har noe godt å si, hold kjeften din. Go with the flow er mitt trip mantra, hvis hun vil tro på engler og alver, la det være så lenge det ikke går utover deg. Hele denne situasjonen kunne vært ungått ganske enkelt. Ida høres ... ustabil ut, men å trassig motsi, og ikke minst å snakke om at du forstår og ville deltatt på mobbing er totalt hjernedødt, håper du forstår det.
Totalt hjernedødt er det neppe når du sitter der og prøver å holde styr på om hvor vidt the Kardashians også er med på konspirasjonen. Hvis noen babler om alver når du turer er de flestes første og mest naturlige innskytelse å le av det, særlig fordi noe sånt fortoner seg som absurd. Når Ida da kontrer med det våset hun gjør og man fra før av har et ganske lite ego er det instinktene som snakker, ikke rasjonalitet. "Har du ikke noe positivt å si så hold kjeft" funker knall når man ikke tripper, men med så sterke doser som han angivelig var på og den tilstanden han var i skal du være bra konfliktsky om du ikke forsvarer deg, selvom det fortoner seg aldri så irrasjonelt for utenforstående.