Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1989
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er nok et veldig teit spørsmål.. men er det noen rusmidler som kan minne om det man føler ved orgasme?
Man kan oppnå euphoria på nivå med en normal orgasme med både mdma og 2cb(og ved kombinasjon av disse) men det er da selvfølgelig ikke samme følelse men kanskje litt mer som god-følelsen man noen ganger sitter med etter en god runde sex med en god partner. Altså tilfredsstillelse, bekymringsfri og lykke.
Ikke alle får disse følelsene fra de stoffene, men i mine øyne det nærmeste du kommer ved bruk av rusmidler.
Jeg har selv opplevd en orgasme i hele kroppen, fra tærne til øre-tuppene som varte rundt fem minutter under påvirkningen av sopp og LSD. En utrolig opplevelse jeg aldri vil glemme, lå bokstavelig talt bare og vridde meg =)
GHB og amfetamin kombinert var for meg som den fysiske følelsen man får av en orgasme i hele kroppen. Har aldri opplevd noe lignende før eller siden.

Om det er bra for hjertet vet jeg ikke.
Sist endret av krystallkongen; 28. mars 2019 kl. 16:50.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har opplevd flere ganger en slags stigende orgasme i rygg hodet av møķkadopet speed av alle til( ikke ejakulasjon.da vel p merkeke) Er vel iķke uten grunn at speedfreaks ofte kan sitte i timer forrang skjermen og lette på tryķket. Spesielt på vei på nedtur.Men
Heroin, eller opiater generelt.
Vitsebokforfatter
Tommy Lilfinger's Avatar
35 8
Som SoppVandreren skriver, fått samme følelse av sopp. Av weed kan det være jeg ikke har røyket på en stund, og tar første trekk av en feit spiker, at jeg får frysninger i hele kroppen og "skvetter" litt til.
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Jeg har selv opplevd en orgasme i hele kroppen, fra tærne til øre-tuppene som varte rundt fem minutter under påvirkningen av sopp og LSD. En utrolig opplevelse jeg aldri vil glemme, lå bokstavelig talt bare og vridde meg =)
Vis hele sitatet...
Ble litt dårlig formulert, dette var en følelse som spredde seg gjennom hele kroppen på en og samme tiden under påvirkning av både sopp og LSD.
Fikk tak i noe sinnsykt mdma/derivat ish tror det var noe rc selvom den ble testa og slo ut på m. Tok 100 mg, overjustering så det sang i hue. Lå å vrei meg i senga som ei bikkje og aldri opplevd bedre følelse i kroppen noengang! Bedre enn sex!
Heroin er good shit. Gjerne blandet med Coke, det er fast track til dopamin-himmelen.
For min del er Nos og mdma=orgasme gange 10
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Sitat av Nettopaino Vis innlegg
For min del er Nos og mdma=orgasme gange 10
Vis hele sitatet...
Molly og Nos er nyydelig
Speed og sub blanda i en smell var min favoritt!
Heroin, uten tvil på den!