Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2243
Hei, jeg tenker jeg skal begynne med litt gaming videoer.
Hva syntest dere om denne videoen, er det potensial for at folk kanskje vil se mer?

https://www.youtube.com/watch?v=ihYShsuK-ds Laga dark souls 2 video XD
Sist endret av dalken; 12. april 2015 kl. 19:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"First off, this faggot". Nei, dette var pinlig teit og dette kommer ikke til å trekke folk. Hva gagner jeg av å se på dette? Ikke særlig morsomt, givende eller lærerrikt. Du må være nyskapende og komme med noe som folk faktisk kan se på.
dalken's Avatar
Trådstarter
greit nok, men jeg skjønner ikke hvorfor videoen er "pinlig teit". fikk 11 subs innen første timen jeg lå ut videoen også så noen må ha likt den iallefall ^^
Det er pinlig teit fordi hverken jeg eller bendiks er 12-15år gamle. Banning, skriking og ganske dårlige vitser er ikke verdt å bruke tia på.
Sist endret av Mith; 12. april 2015 kl. 21:39.
dalken's Avatar
Trådstarter
Ok, Takk for fin tilbakemelding.
Kjenn målgruppen din er vel kanskje lettere å forstå. Jeg er ikke i målgruppen til denne typen youtubeinnhold, så du trenger ikke ta det så tungt at jeg syns det er pinlig teit. Det er helt sikkert folk som liker det, men utifra det bendiks skriver, og jeg er enig, så treffer du ikke akkurat spot on her på bruket. Noe av grunnen kan være at det stort sett er barn i tidlig tenår som ser på akkurat denne typen gamingvideoer og de har sikkert bedre ting å drive med enn å henge på nff på en søndagskveld.
Sist endret av Mith; 12. april 2015 kl. 22:00.
dalken's Avatar
Trådstarter
Jeg forstår
Jeg klarte ikke en gang se hele. Og det var en kort video. Alt for masete og harry engelsk. Sorry m8
Hammerheart GG
Halmstad's Avatar
Mindre lock-on og 2handing er tingen
Sist endret av Halmstad; 13. april 2015 kl. 02:52.
dalken's Avatar
Trådstarter
Noen som kan slette tråden? jeg har lært leksa, jeg burde gå og dø etc etc.
Sitat av dalken Vis innlegg
Noen som kan slette tråden? jeg har lært leksa, jeg burde gå og dø etc etc.
Vis hele sitatet...
Er vel ingen som sa det. Relativt dumt og legge ut Noe og ikke tåle konstruktiv kritikk!
Jeg fikk en flau bismak når jeg så videoen din dalken og det samme skjedde når jeg så kommentaren din to innlegg over meg.
Ikke gi opp, du er ung og du kan utvikle deg til at alt du tar i blir til gull, at folk digger det du driver med...om en stund.
Stå på!
dalken's Avatar
Trådstarter
Takk dronepungen. Jeg angrer på det jeg skreiv. Du har rett, jeg burde bli litt bedre Tenker jeg skal heller lage litt "Awkward moments, story time" etc videoer i stedenfor skriking, kanskje noen vil finne interesse eller syntest det er morsommere å høre litt om meg har skjedd en del i fortia :P

Sitat av Source Vis innlegg
Jeg klarte ikke en gang se hele. Og det var en kort video. Alt for masete og harry engelsk. Sorry m8
Vis hele sitatet...
By the way, jeg vet ikke om jeg har unormalt dårlig engelsk uttalelse, men den "harry" Engelsken i begynnelsen var ikke seriøs engelsk men det kan godt hende jeg har crappy uttalelse ellers
Sist endret av dalken; 13. april 2015 kl. 18:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg syntes ikke engelsken din var så alt for verst, egentlig, men for min del var det nok litt for masete. Men ikke gi opp pga meningene våres, er garantert noen der ute som liker det du gjør!