Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3690
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Tidligere har jeg bare røyket cannabis ved anledninger, (jeg er i tidlig tjueårene) så dette var starten på et nytt eventyr...

Det var sommeren 2014. Jeg og en kompis skulle på partybåt i Oslofjorden sammen med hans kompiser som jeg så vidt kjente. Det var ingen intensjoner i mitt hode om noen rusmidler i og med at vi skulle på dette eventet.

Vi skulle til å gå inn på båten i det den fylte seg litt opp. Så begynte jeg å merke at det var en del folk fra rave-miljøet mtp på klær og lignende. På hele øvre dekk som var utendørs var dansegulvet og en del benker. Han ene karen i gjengen ser jeg prater med en dude som åpenbart er en dealer. Tenkte ikke noe særlig på det, men han kom bort til oss og viste varene. En pille nok til hver person kjøpte han. Pillene var hvite med masse gule prikker. Jeg var ikke noe interessert i å prøve noe sånt tenkte jeg. Så kom jeg med mine meninger om hva jeg har sett og hørt om Extacy, spesiellt fra National Geographic Channel, om at en pille kunne drepe deg og skade hjernen osv. Men likevel, man lever bare en gang. Min kompis og resten av gutta knaska på og skyllte ned med en deilig sommerpils. Da hadde båten allerede begynt å flyte utover Oslofjorden og housemusikken pumpet med smålig vind fra fjorden. Jeg var fortsatt i tvil og litt redd, kommer jeg til å angre? Skjer det noe fælt? Kompisen min sier til meg (som også prøvde for første gang): "Dette er helt sykt! Du bare må prøve!".

OPPTUREN Kl 15:00

Jeg hadde allerede drukket 2 øl. Spurte han ene som var med; Kan ikke jeg bare få en sånn en? Jeg så på den, og vips...Så svelget jeg den mens vi satt rundt bordet. Nå er det ingen vei tilbake tenkte jeg. Gutta begynner å ha det sykt gøy merker jeg. Etter noen minutter merker jeg strømninger (Nesten som langvarig kjerringstøt) i bakhodet. Ikke noe vondt, men gutta sa det var helt normalt. Jeg merker jeg begynner å bli litt oppstemt og varm, helt ok. Etter ca 25 min, BOOM! I en periode på ca 3 sekunder kicket det inn. Alle farger ble noe helt sinnsykt forsterket! Og med housemusikken i bakgrunnen følte jeg at den nesten øyeblikkelige oppturen, var helt sinnsykt heftig. Jeg sa bare "Wow, shit! Dette her er helt rått! Jeg digger dere! Fy faen!" Tenker i ettertid at siden det var sol og lyst, at det var bedre enn kanskje på natterstid, mtp på farger og lys. Det var sånne fargete circus-flagg hengende over dekket på båten, gjett om de ble plutselig veldig kule! Alt ble interessant og alt ble positivt. Jeg reiste meg opp fra benken for å gå mot dansegulvet, jeg følte meg helt euforisk og at alle her var mine venner. Jeg trodde så klart at alle på båten synes jeg var den kuleste og råeste som var der, selvtilliten var på 100. Det føltes ut som om jeg svevde litt når jeg gikk mot dansegulvet, alt var så lett. Hvert skritt jeg tok kjentes magisk ut.

TUREN

Jeg stod og danset og kjente at bassen begynte å treffe hver eneste celle og hvert muskelvev i kroppen. Jeg fikk hakeslepp mange ganger under turen og store overraskede øyer, fordi alt var sykt heftig (haha). Jeg så ut mot vannet og de små fjelltoppene rundt i Oslofjorden. Jeg trodde ikke mine egne øyne på hvor sinnsykt pen naturen i Norge var. Jeg skulle filme litt på snapchat. Og når jeg bladde ned vennelisten min, så det ut som om scrollingen fikk skjermen til å bli en sånn high-tech-skjerm man ser på filmer som skulle eksplodere jo fortere jeg scrollet. Mobilen så helt fantastisk ut. Jeg ble veldig fasinert av folk sine ting, noen hadde falske barter som jeg bare måtte prøve, også partyhatter og helt andre ting. Alt var bare rått! Jeg trodde ikke helt vanlige rare ting kunne bli så kule! Dem fyrte på fra røykmaskinen, og når jeg var inni all røyken midt på dansegulvet føltes det ut som om jeg var et helt annet sted og kunne ta på røyken, wow. Tok meg en sigarett, fy fader så godt det var å røyke. Kjente hvert eneste drag i halsen og ut. Etter 1,5 time datt plutselig trippen helt ut. Jeg gikk bort til gutta og spurte; "hva skjedde nå?". Ta det helt med ro. 20 sekunder etter at dem sa det, fylte fargene seg igjen, og jeg var tilbake. Nå begynte turene å hoppe litt. Mulig alkoholen ødela litt. Jeg ble så utrolig sosial, og alle jeg snakket med ble jeg glad i og gode venner med. De sa til meg gang på gang at det ser ut som om jeg har det sinnsykt fett!

NEDTUREN Kl 18:30

Plutselig gikk det over, og jeg var tilbake i normale farger og vanlig humør. Men jeg var veldig glad fortsatt, fordi det var en utrolig opplevelse. Jeg merket at noen folk ble litt kjipe før båten kom i havn, fordi dem sikkert selv ruset seg og var ferdig med sin tripp. Jeg hadde ikke vondt i hodet, bare veldig oppstemt på hva som har skjedd. Jeg tenkte at dette var en av de beste opplevelsene i mitt liv!

AFTERGLOW

Senere på kvelden dro vi videre ut på byen. Jeg kjente allerede da at et glimt av trippen kom litt tilbake på en måte mens vi var på utestedet. Jeg drakk alkohol som vanlig og var hjemme 03:30. Jeg hadde problemer med å sovne og tenkte bare på alt som skjedde og hvor utrolig gøy jeg hadde det på båten. Jeg sovnet halvveis, det gikk fint. Dagen derpå følte jeg meg veldig oppstemt igjen. Livet ble mye bedre, og jeg satt mer pris på ting. Kjærligheten for venner og familie føltes bedre og jeg så på ting helt annerledes og lykkeligere. Jeg følte meg mer glad. Den andre natten jeg skulle sove hadde jeg veldig problemer med å sovne, men det gikk til slutt. Dag nr 2 etter seansen følte jeg meg veldig brisen og trøtt samtidig, fikk veldig noia på at dette ikke går over. Men på kvelden igjen gikk det over. Helt opp til 3 uker i ettertid hadde jeg typ afterglow og satt mer pris på livet.

KONKLUSJON

Dette er noe det beste jeg har opplevd i mitt liv. Man kan virkelig sette seg i en annen dimensjon og se bedre på ting. Jeg vet at det er lurt og vente 6 uker mellom mdma-bruk. Men jeg tar det heller ved kule anledninger, så jeg gleder meg til både findings og tomorrowland. Håper det blir lett å skaffe E/mdma på findings. Synd at dette er så tabu, etter at jeg har prøvd det har jeg et annet og positivt syn på det. Men jeg vil alltid respektere drugs! Aldri misbruke det.

Reiser til Amsterdam i påsken, og da skal jeg prøve magic truffles. Skriver nok en rapport om det også.

Håper dette var en grei rapport
Sist endret av Chromatics; 24. mars 2015 kl. 15:28.
hørtes ut som en fin sommerdag takk for en flott rapport!
Hørtes ut som du storkoste deg og hadde en alletiders førstetur! Velkommen!
Gjør det med måte og i passelige settinger! Ville anbefalt deg videre og få tak i krystaller, ikke knips. Det er en real sjangs for at de inneholder speed, koffein, meth.. Ellers, kos deg videre!
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Fin rapport

Jeg var på findings og det sugde max! Dyrt var det og, tror ikke jeg kommer til å delta i år, norge er ikke klar for skikkelig EDM festivals.
Tomorrowland er utsolgt i år, pm meg om du finner billetter.

Dra til Nederland, der arrangeres ravepartys hele tiden og i stor skala, var selv på Hard Bass i år å det var kanskje det sykeste jeg har opplevd, har ikke ord engang.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Fin rapport

Jeg var på findings og det sugde max! Dyrt var det og, tror ikke jeg kommer til å delta i år, norge er ikke klar for skikkelig EDM festivals.
Tomorrowland er utsolgt i år, pm meg om du finner billetter.

Dra til Nederland, der arrangeres ravepartys hele tiden og i stor skala, var selv på Hard Bass i år å det var kanskje det sykeste jeg har opplevd, har ikke ord engang.
Vis hele sitatet...
Var også på findings, det var møkk fett! Du får alltids tak i tomorrowland biletter til en litt dyrere pris.. gå inn på viagogo og let.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Var også på findings, det var møkk fett! Du får alltids tak i tomorrowland biletter til en litt dyrere pris.. gå inn på viagogo og let.
Vis hele sitatet...
Om du synes Findings var bra så er jo det vell og bra, men da har du virkelig noe å glede deg til vis du drar på ordentlig arrangement, findings var rotete og dårlig arrangert, mye fyll å utrivelige folk, var og en del snille og hyggelige folk, men fulle folk er sjeldent noe man vil treffe på når man vil rave og danse.

5500kr for billett til hele helga er uaktuelt, har lyst å dra dit, men ikke så lyst at jeg er villig til å bruke 1/4 av en månedslønn.

Slik som dette skal det foregå, fikset linken slik at videoen starter der hvor showet tar av. Defqon.1 Weekend Festival 2014 Official Endshow

Innendørs arrangement, jeg var her å det var "møkk fett" Hard Bass 07 02 2015 official aftermovie
Sist endret av Trollanon; 25. mars 2015 kl. 01:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Om du synes Findings var bra så er jo det vell og bra, men da har du virkelig noe å glede deg til vis du drar på ordentlig arrangement, findings var rotete og dårlig arrangert, mye fyll å utrivelige folk, var og en del snille og hyggelige folk, men fulle folk er sjeldent noe man vil treffe på når man vil rave og danse.

5500kr for billett til hele helga er uaktuelt, har lyst å dra dit, men ikke så lyst at jeg er villig til å bruke 1/4 av en månedslønn.

Slik som dette skal det foregå, fikset linken slik at videoen starter der hvor showet tar av. Defqon.1 Weekend Festival 2014 Official Endshow

Innendørs arrangement, jeg var her å det var "møkk fett" Hard Bass 07 02 2015 official aftermovie
Vis hele sitatet...


Viss du vil på ett skikkelig ordentlig bra arrangement så må det vell være verdt og betale 5500kr for en hel helg på Tomorrowland. Man gjør jo ikke akkurat det år etter år..
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Viss du vil på ett skikkelig ordentlig bra arrangement så må det vell være verdt og betale 5500kr for en hel helg på Tomorrowland. Man gjør jo ikke akkurat det år etter år..
Vis hele sitatet...
Dude, billettene koster ikke i så mye når de blir lagt ut, dette er haier som har kjøpt opp billetter for å tjene penger på dem.

Hadde lyst å reise dit i år, men både jeg og kompis glemte å følge med på når billettene ble lagt ut.
Sist endret av Trollanon; 25. mars 2015 kl. 03:00.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Om du synes Findings var bra så er jo det vell og bra, men da har du virkelig noe å glede deg til vis du drar på ordentlig arrangement, findings var rotete og dårlig arrangert, mye fyll å utrivelige folk, var og en del snille og hyggelige folk, men fulle folk er sjeldent noe man vil treffe på når man vil rave og danse.

5500kr for billett til hele helga er uaktuelt, har lyst å dra dit, men ikke så lyst at jeg er villig til å bruke 1/4 av en månedslønn.

Slik som dette skal det foregå, fikset linken slik at videoen starter der hvor showet tar av. Defqon.1 Weekend Festival 2014 Official Endshow

Innendørs arrangement, jeg var her å det var "møkk fett" Hard Bass 07 02 2015 official aftermovie
Vis hele sitatet...
Helt enig jeg var også på hardbass, det var utrolig bra!
Jeg har vært på tomorrowland 3 ganger og det er en utrolig bra festival, men på tide å prøve noe nytt for min del. I år har jeg bestilt billetter til både defqon1 og mysteryland og allikevel ble det billigere enn å kjøpe billetter til tomorrowland via viagogo.

anbefaler alle å ta en tur på en av de mange festivalene i Nederland i sommer. Det er en uforglemmelig opplevelse!