Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 624
Hei

Kort fortalt ønsker jeg nå å bytte vgs. Går 2. året, og trives ikke noe særlig. Har borteboer stipend fra lånekassen, og lurer på om jeg får den forrige terminen som studielån? Lurer også på hvordan man gjør det iforhold til fag. Jeg har 2 valgfag, som jeg startet med denne terminen, og som de ikke har på skolen jeg ønsker å starte på. Kan jeg hoppe rett inn i 2 nye fag, eller er det umulig (selv med god arbeidsinnsats ). Ja, jeg har forsøkt rådgiver, men det er ikke mye hjelp å få. Noen som har lignende erfaring, eller som vet noe, som kan være til hjelp? På forhånd, tusen takk.

Edit: Lurer også på hvordan det blir med fraværet jeg har fått så langt denne terminen? Blir det overført? (Går på privatskole, og ønsker å bytte til en annen privatskole)
Sist endret av 1spørsmål; 26. januar 2015 kl. 13:04.