Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1833
hei

jeg tenkte jeg skulle prøve og røyke DMT, er foreløpig på kontrakt hvor jeg tar Lab-Urin prøver og kan derfor ikke røyke dette med Cannabis.

jeg tenkte jeg skulle prøve og blande det med tobakk og rulle det, og lurer på om andre har prøvd dette og hvorvidt det funker.

lurte også på hvor lenge dette vill vises på en Urin test? testen sendes inn til fûrst
Sist endret av K93; 1. september 2014 kl. 17:26.
DMT sitter i urin mellom to til fem dager. Skal også sies at tobakksrøyk fungerer som en mild MAO-hemmer, så det kan også forbedre en DMT trip.
Ja, fungerer det. Får ikke noe breakthrough men fine visuals og en merkelig følelse i kroppen og hodet.
Er det ikke best å bare røyke det reint på pipe/bong?
For min egen del gir tobakk en dårlig følelse i kroppen, og stresser meg ofte litt.

Jeg ville for min egen del ikke blandet inn dette under en DMT-trip/rus, men heller tatt det reint på pipa
Har forsåvidt hørt fra kompiser at DMT i spliffen også funker bra, men det sier seg vel selv
Funka fjell når jeg røyka det i joint med tobakk hvertfall, hvor mye det var i har jeg null peilig på, da jeg hadde null med jointen å gjøre, utenom å være med å røyke den
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Ja, fungerer det. Får ikke noe breakthrough men fine visuals og en merkelig følelse i kroppen og hodet.
Vis hele sitatet...
Fine visuals bare huh? Gir ikke DMT helt sinnsyke halliser`(mer hallusinogen enn LSD og psilocybin feks, se link under), og røyking er en av de beste metodene for å innta det?


På linken i wikis oversikt over psykoaktive stoffer, i et Venn-diagram, står DMT under og til høyre for fleinsopp og LSD, hvilket betyr at den virker sterkere / er mer potent enn begge de to førstnevnte.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Fine visuals bare huh? Gir ikke DMT helt sinnsyke halliser`(mer hallusinogen enn LSD og psilocybin feks, se link under), og røyking er en av de beste metodene for å innta det?


På linken i wikis oversikt over psykoaktive stoffer, i et Venn-diagram, står DMT under og til høyre for fleinsopp og LSD, hvilket betyr at den virker sterkere / er mer potent enn begge de to førstnevnte.
Vis hele sitatet...


Røyker man fra pipe/bong så vil man få alt på en gang og det vil kicke hardt, men røyker man ifra en joint så vil du ikke få samme intensitet. Fortsatt veldig moro da, ta en DMT-Joint ute i skogen anbefales. Nydelig visuelt.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Fine visuals bare huh? Gir ikke DMT helt sinnsyke halliser`(mer hallusinogen enn LSD og psilocybin feks, se link under), og røyking er en av de beste metodene for å innta det?


På linken i wikis oversikt over psykoaktive stoffer, i et Venn-diagram, står DMT under og til høyre for fleinsopp og LSD, hvilket betyr at den virker sterkere / er mer potent enn begge de to førstnevnte.
Vis hele sitatet...
Jo, DMT gir helt sinnsyke halliser, men ikke når du røyker det i en rullings.
TS sier ingenting om det er freebase eller changa han har, men regner nesten med det er freebase.

Har du lyst på ordentlig effekt så lager du deg noe som heter "The Machine".
https://www.dmt-nexus.me/forum/defau...posts&m=471890

Finnes mange måter å røyke det på, men anbefaler deg å lage noe lignende som det jeg nevnte over.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Jo, DMT gir helt sinnsyke halliser, men ikke når du røyker det i en rullings.
TS sier ingenting om det er freebase eller changa han har, men regner nesten med det er freebase.

Har du lyst på ordentlig effekt så lager du deg noe som heter "The Machine".
https://www.dmt-nexus.me/forum/defau...posts&m=471890

Finnes mange måter å røyke det på, men anbefaler deg å lage noe lignende som det jeg nevnte over.
Vis hele sitatet...
Fikk ganske syke halliser når jeg røyka det i joint jeg as, men det kicka selvfølgelig mer i maisern min