Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4672
We got machetes!
Hei, vet at dette heeelt sikkert er et dumt spørsmål. MEN HER KOMMER DET

Jeg tok 5 Xanor 1mg tidligere idag. Flott i formen, nå har jeg fått ordna meg 1.5g Amf. Vil jeg "sløse" dette om jeg tar det siden jeg har tatt xanor'ene tidligere på dagen ?

Takk for svar
Du vil nok bli mindre påtent av peppern hvis du har benzo i kroppen. Det har ingen direkte interaksjon med hverandre. Kanskje du liker formen av benzo og amfetamin?

Men nedturen vil bli verre hvis xanoren og peppern går ut samtidig. Håper du har noen ekstra X'a eller annet benzo til nedturen.

Eller bare spare amfetaminen til du er clean for xanor. Så slipper du hangover av begge delene.
Sist endret av Mexxy; 10. mars 2014 kl. 00:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ha også i bakhodet at faren for at du blir en jævla idiot (mere enn av bare xanor) er overhengende på xanor og amf.
We got machetes!
Trådstarter
Ok . Takk for svar, tok vel 0.8 (fordelt på halvtimer ca) med pepper rett etter jeg skrev tråden.. merka da jeg ble o k i fartmodus, men ikke den intense MÅ MÅ MÅ følelsen.. Synes faktisk det var bedre. Og nå sovner jeg snart.
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Hei, vet at dette heeelt sikkert er et dumt spørsmål. MEN HER KOMMER DET

Jeg tok 5 Xanor 1mg tidligere idag. Flott i formen, nå har jeg fått ordna meg 1.5g Amf. Vil jeg "sløse" dette om jeg tar det siden jeg har tatt xanor'ene tidligere på dagen ?

Takk for svar
Vis hele sitatet...

Sløsing..,nei,sånn blir feil å tenke,men det beste og mest hensiktsmessige er å regulere seg ned ved hjelp av xanorene etter å ha vært en stund på amfen, å ta det samtidig gir mest velvære
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Hei, vet at dette heeelt sikkert er et dumt spørsmål. MEN HER KOMMER DET

Jeg tok 5 Xanor 1mg tidligere idag. Flott i formen, nå har jeg fått ordna meg 1.5g Amf. Vil jeg "sløse" dette om jeg tar det siden jeg har tatt xanor'ene tidligere på dagen ?

Takk for svar
Vis hele sitatet...

Amfetamin er "OPP" dop.
Benzodiazepiner som Xanor er "NED" dop.


Hvorfor du vill ta begge samtidig? Dette er ikke bra for kroppen, ville tatt amfetaminen først også ventet til du kjenner du er nesten nede også slengt innpå en Xanor for en god natts søvn.

Amfetamin er noe dritt, slutt med det!
Sist endret av Crazy_Bitch; 10. mars 2014 kl. 21:59.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Amfetamin er noe dritt, slutt med det!
Vis hele sitatet...
Kommer helt ann på hvordan, hvorfor, hvor mye og hvor ofte man bruker det.

Går fint ann å ha et forsvarlig forhold. Ja, selv til amfetamin.

Det er kun dritt hvis du tar det fordi du , og ikke fordi du vil. Det er dritt hvis du holder deg våken dagesvis.
Sist endret av Mexxy; 12. mars 2014 kl. 22:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Amfetamin er "OPP" dop.
Benzodiazepiner som Xanor er "NED" dop.


Hvorfor du vill ta begge samtidig? Dette er ikke bra for kroppen, ville tatt amfetaminen først også ventet til du kjenner du er nesten nede også slengt innpå en Xanor for en god natts søvn.

Amfetamin er noe dritt, slutt med det!
Vis hele sitatet...
Men på en annen side, så vedder jeg på at å få tak i amf var et benzopåfunn. Jeg mener benzoer er det aller farligste av nettopp denne årsaken. Og at man, som nevnt, blir en jævla idiot.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kjapt spørmål, hvordan er det å ta 1 - 2mg xanor etter et døgn med amfetamin, samt pils og røykings?

Takker for svar.
Sitat av T.J Vis innlegg
Kjapt spørmål, hvordan er det å ta 1 - 2mg xanor etter et døgn med amfetamin, samt pils og røykings?

Takker for svar.
Vis hele sitatet...
Det er smooth.Jeg tar aldri amf uten å ha benzoer til å roe ned på.Man trenger gjerne litt større dose enn man pleier å ta viss man fortsatt er litt påvirket av amfen.