Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3666
På kvinneguiden feks så flytter modsene trådene til riktig kategori, lurer på hva som er årsaken til at det ikke blir gjort her inne? Her bare sletter dere trådene som er blitt postet feil, og det mener jeg er veldig synd.

Folk som kommer inn her som nye medlemmer (og som potensielt kunne blitt gode mangeårige bidragsytere her) snur i døra og kommer ikke tilbake, fordi tråden de oppretta ble sletta uten at de forstår hvorfor. Hvis det ikke lar seg gjøre at dere flytter tråden, hvor mye hadde det kostet dere å i det minste sendt på en PM til den det gjaldt da med forslag til hvor hun eller han kan legge tråden for at den ikke skal forsvinne?

Etterhvert så blir det jo kun gamlegutta her inne som får posta noe, fordi de er de eneste som vet hvordan de skal gjøre det sånn at tråden blir liggende?

Bare synes det er litt trist å se nyregistrerte som kommer her med sine problemstillinger, og så fordufter bare tråden mens jeg er i gang med å svare vedkommende. Veldig tungvint synes jeg og rart regime som jeg håper dere kan gjøre noe med.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Vi flytter tråder her også. Hvis den forsvinner så er det nok fordi terskelen for hva som aksepteres her er anderledes enn hos Kvinneguiden
Ta en titt på det generelle regelverket samt supplementet ende regelverk per underforum.
Sist endret av nso; 30. oktober 2021 kl. 01:58.
Vi sletter tråder som opprettes i feil kategori med vilje for å kunne misbruke anonym-funksjonen. Dette foregår som regel i undergrunnsforumet. Vi flytter ikke disse trådene, fordi det ikke er vår jobb å hjelpe brukere å omgå forumreglene. Trådstarter vil ikke kunne fortsette å svare anonymt om den blir flyttet, så det hadde vært en bjørnetjeneste uansett.

Andre tråder som er postet i feil kategori blir flyttet dit de hører hjemme.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av nso Vis innlegg
Vi flytter tråder her også. Hvis den forsvinner så er det nok fordi terskelen for hva som aksepteres her er anderledes enn hos Kvinneguiden
Ta en titt på det generelle regelverket samt supplementet ende regelverk per underforum.
Vis hele sitatet...
Du svarte nettopp en bruker på følgende måte: "
Dette er et diskusjonsforum. Ikke en oppslagsvegg. Hvis du ønsker trafikk eller øyeballer til din eksterne ressurs er ikke dette rett plass å henvende deg."

Er det virkelig nødvendig å være så spydig når folk faktisk bare spør pent og vennlig hva de skal gjøre/skrive for at innlegget deres ikke forsvinner? Hva med å prøve å forholde seg litt saklig og svare folk ordentlig?
Sist endret av Ab083351; 11. november 2021 kl. 18:33.
Det hadde vært usaklig om nso tok seg bryet med å skjelle ut brukeren. Innlegget svarer kort og greit på spørsmålet; skal det tolkes spydig og usaklig tror jeg det er en egeninnsats leseren selv må aktivt gjøre.
Sist endret av m0b; 11. november 2021 kl. 19:07.