Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 705
Jeg bestilte noe greier fra nootropicsdepot i fjor, det ankom som post i butikk.
ca et år etter denne bestillingen bestilte jeg akkurat samme produkt og helt lik mengde med samme fraktmetode. alt likt. men denne gangen kom den til postkassen. Er det noen som vet hvorfor det er sånn? Hva er det som bestemmer om det kommer til butikk eller til postkassen hjemme? Jeg vil få som post i butikk, er det mulig å få til at det alltid går dit?
Det er pakke i postkasse tjenesten til posten, koster en brøkdel av levering til postkontoret.

Det kan også hende det var pakke i postkasse sist også men at det ikke var plass, da betaler avsender ca 30 kr ekstra for at det skal leveres til postkontoret,

Er det sending fra utlandet er det litt vanskeligere å styre om ikke en kan velge hvilken form for levering som er ønskelig.
Sist endret av rfa; 9. juli 2021 kl. 21:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er postbudet som vurderer om det er plass i postkassa di. Vil du alltid ha posten på postkontoret må du leie en postboks.