Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2314
Har 50 stk sobril 10mg. Er SÅ glad (?) siden jeg ikke har fått det utskrevet på år og dag ... Hva skal jeg gjøre med dem? Hvor mange om gangen? Litt kjedelig å bare sovne. Jeg har ikke tatt mye slikt før, så det skal ikke så mye til
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sobril gir ikke noe rus så skjønner ikke hva du egentlig vil? Tar du mange sovner du og sover godt ca 12 timer.
Sobril egner seg bare til det forbruket de forskrives for, dempe angst og nerver.
De hjelper godt mot indre uro, angst og en smule muskelavslappende.
Sikker fine på nedtur etter amf.
Tar du mange nok så blir du nok bare sittende som en zombie utover ��
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sobril gir ikke noe rus så skjønner ikke hva du egentlig vil? Tar du mange sovner du og sover godt ca 12 timer.
Sobril egner seg bare til det forbruket de forskrives for, dempe angst og nerver.
Vis hele sitatet...
Større doser Sobril gir rusvirkning. Dersom dosene er høye kan det føre til at du blir svært trøtt og sløv. Men store doser kan ofte gi paradoksalvirkninger (forekommer også ved mindre doser). Det betyr at du kan bli mer aggressiv, impulsiv og utagerende. Du kan miste kontrollen og gjøre ting du ikke husker etterpå eller skade deg selv og andre.
Vis hele sitatet...
https://www.rustelefonen.no/fakta-om-sobril/

Benzo er benzo, selv om sobril er en av de svakeste er det fint mulig å få ruseffekt på de som med all annen benzo.
Trådstarter
4 0
Å... Søren ������... ��
Det gir deg en rus. Folka som sier det er folk er vandt med ta et bikje bein eller flere. Og når de prøver ut rivo så tar de baby doser som 30-40mg med sobril. Du må bare dosere høyere. 100mg med sobril gir en bedre rus en xanax og rivo. Du blacker ikke ut, men du er heilt ape.
Er glad jeg er ferdig med det drittet.
Sist endret av Sitronbrussomsm; 3. mars 2021 kl. 18:07.
Skjønner aldri hvorfor folk på liv og død vil ruse seg på slikt. En chill j er en ting, men selv liker jeg uansett bare uppers. Hva er liksom vitsen med å sitte som en ape og være helt borte vekke? Som å bånne en liter sprit og bli helt kokos. Er jo ikke noe gøy eller noe man husker..? Hadde heller spart dem for "a rainy day" om du er skikkelig fyllesyk eller urolig etter knipsfylla eller noe slikt.
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Skjønner aldri hvorfor folk på liv og død vil ruse seg på slikt. En chill j er en ting, men selv liker jeg uansett bare uppers. Hva er liksom vitsen med å sitte som en ape og være helt borte vekke? Som å bånne en liter sprit og bli helt kokos. Er jo ikke noe gøy eller noe man husker..? Hadde heller spart dem for "a rainy day" om du er skikkelig fyllesyk eller urolig etter knipsfylla eller noe slikt.
Vis hele sitatet...
Smag og behag. Jeg har aldri skjønt vitsen med mdma. Ødelegge hjernen med oksadiv stress og ødelegge serotonin banen for en 3timers rus. Jeg har aldri skjønt vitsen med å betale en liten formue for cola som er 10% rein bare sånn at jeg kan svette i 4timer og ikke sove.
Alle er forskjellige.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg ikke hadde toleranse fikk jeg fin form på 10-20 kg med sobril. Synes de var topp og ruse seg på.

Når jeg hoppet over på xanax og rivo derimot så kjente jeg knapt noe til sobrilen uansett hvor mye jeg tok
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10 -20 mg seff
Anonym bruker
"Rask Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg elsker sobrilrusen.
Tar 40-50mg og flyter godt på det. Om du er lenge siden kan du jo ta 20-30mg å se an.
Husk at det tar noen timer før funken er på topp.
Så slipper du kanskje å våkne om to dager med to tomme pillebrett.
Trådstarter
4 0
Tok 40 mg i går. Ble bare litt sløv egentlig. Takk for svar.
Anonym bruker
"Avhengig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har bare testet ut Sobril en eller to ganger og aldri i veldig store doser.

Tok 2-3 pils sammen med 2-3 sobril og toppet det hele med en heftig jay. Usikker på hvor mange mg, men tror det var de 10 mg.
Ble ganske så pudding der jeg satt i sofaen da, og mye mindre kritisk på hva jeg sa på både chat og snapchat, kunne endt skikkelig kleint, men gikk nå bra og flashet ikke kuken eller noe heldigvis.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk uten angst og nevroser blir ofte bare sløve og trøtte av benzo.