Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3946
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg fikk tilbud om å selge en femmer i bytte mot at jeg fikk beholde 1,5g selv for hvert femte gram jeg solgte, ting gikk fint helt at han beskyldte meg for å bruke alt selv og ble sur for at jeg kjøpte minus av en annen dealer og derfor mente han at jeg måtte bruke alt selv, når det er sagt har jeg alltid betalt for meg i tide til han men det der var dråpen, hvorfor ber han meg selge om han ikke har tillitt til meg fra før? Ble så forbanna at jeg brukte opp en femmer selv, han vil jeg skal gjøre opp for meg, fyren er ikke typen til å komme etter å banke meg, men jeg synest ikke det er rett at han skal behandle meg som dritt og at jeg skal betale han tilbake, ellers ville dette aldri ha skjedd. Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du "hevnet deg" med å bruke opp en annen manns dop og nå forsøker du å rettferdiggjøre dine handlinger slik at du ikke skal trenge å gjøre opp? Slutt å være idiot og betal det du skylder. Du har jo brukt det selv så da er det rett og rimelig at du betaler for deg. Om du ikke liker fyren, ikke liker vilkåra så får du jo bare drite i å selge for fyren. Ser ingen grunn til at du ikke skal betale for deg. Den retteferdigheten eksisterer kun i ditt eget hode.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du ikke er redd fyren ville jeg bare anbefalt å kutte kontakt; om du tror han muligens skylder andre penger f.eks. (som kan være grunn til han har noia) ville jeg bare gjort opp, siden det er såpass lite - dumt å la det vokse og eskalere om det er noen pepperhoder eller lignende som sitter bak og bestemmer seg for "å ta deg"
Så du straffet en person du skylder penger ved å røyke opp dopet hans?

Er slik jeg forstår innlegget ditt. Tror ikke den måten å reagere på kommer til å gi deg mye i lengden gitt..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, jeg fikk tilbud om å selge en femmer i bytte mot at jeg fikk beholde 1,5g selv for hvert femte gram jeg solgte, ting gikk fint helt at han beskyldte meg for å bruke alt selv og ble sur for at jeg kjøpte minus av en annen dealer og derfor mente han at jeg måtte bruke alt selv, når det er sagt har jeg alltid betalt for meg i tide til han men det der var dråpen, hvorfor ber han meg selge om han ikke har tillitt til meg fra før? Ble så forbanna at jeg brukte opp en femmer selv, han vil jeg skal gjøre opp for meg, fyren er ikke typen til å komme etter å banke meg, men jeg synest ikke det er rett at han skal behandle meg som dritt og at jeg skal betale han tilbake, ellers ville dette aldri ha skjedd. Hva skal jeg gjøre?
Vis hele sitatet...
Kjøp din egen halvhekto og forskuddsbetal hvis du likevel leverer en del 5ere. Ikke gjør deg avhengig av idioter som det der. Dette er grunnen til at man aldri må ha et stukehue som tror han er "over" deg. Skjønner frustrasjonen din, men å røyke en 5er uten å selge styrker bare hans teori, så det er lite smart. Er det ikke bare å betale for den 5eren, og heller ordne eget opplegg? Om ikke så begynner jeg å lure på hvem som egentlig har rett og hvem som snylter her...
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde betale tilbake det du skylder. Ingen liker sånne som deg, Folk som rettferdigjør alt det gale de gjør med "han oppførte seg dårlig, så derfor stjal jeg fra han." Ta deg sammen og slutt å oppføre deg som søppel.
Vente litt ja. Blir det renter hvis du venter? Jeg har hørt at narko-gjeld har skyhøy rente, så spørs om du har råd til å vente.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Reglene forbyr prisdiskusjon, flere innlegg ble slettet i tråden.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Akuratt dette leste jeg her for en måned sida også. Samme person eller ikke, idiotisk tankegang. Han har jo ikke behandla deg som dritt, du har literally stjelt en femmer fra han og skylder han penger for den. Hold avtaler og gjør opp for deg, ingen suppliers liker junkies som ikke engang klarer å gjøre jobben de har gitt dem muligheten til, fordi de tar all shitn selv.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du er trådstarter : Høres det ut som det er litt mer en hva du først snakket om. Gjør opp for deg før det vokser, om du i tillegg har inkasso spesielt. Få orden på livet og ikke bare snylte, det kommer ikke til å ende bra. Karma osv..

Og hvorfor spør du om hva du skal gjøre, og så forsvarer deg selv i steden for å takke for feedbacken du har fått fra flere her nå? Tenk litt over hva andre sier og synes også, ikke sitt for fast inne i din egen tankegang: andre ser ikke på det på samme måte som deg.
Sist endret av Veggen; 22. juli 2020 kl. 13:33. Grunn: Pris
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Betal. Du har krita for å selge, men brukt opp dopet selv. Ingen støtte her.
Anonym bruker
"Halvfylt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har du gjeld burde du ordne opp, rett skal være rett. hvordan du blir behandlet har absolutt ingenting å si når det kommer til sånt.

andre krangler utenfor det er det nok dessverre bare en samtale med åpen kommunikasjon som kan fikse. vi kan ikke lese tankene til andre. anbefaler deg å bare betale det du skylder, og om du ikke gidder å prate med ham, slutt å ta i mot, si takk for jobben og gå videre.
Jeg ville feia for min egen dør. Betalt. Måten og straffe han på er jo at du må drite i å la han tjene mer penger på deg.
Matematikken er grei, for hver 6.5G så skal han ha cash for 5G, greier du ikke å levere det så er det din feil.
Klimafiendtlig troll
Bli enig om en sum og betal. Alltid.

I ditt tilfelle ville jeg ikke utsatt dette noe særlig, bare å få det gjort.
Sist endret av Taert; 22. juli 2020 kl. 16:02.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Matematikken er grei, for hver 6.5G så skal han ha cash for 5G, greier du ikke å levere det så er det din feil.
Vis hele sitatet...
Enig. Her er det ingen andre enn trådstarter som bør få seg en hard lærepenge med blåmerker og noia, om han ikke gjør opp for seg asap og slutter å tro han er konge og over han andre når trådstarter selv bare oppfører seg som en liten piece of shit av en kid som føler seg tøff fordi han dealer for første gang.

Bla opp og gi det du skylder! Den attituden din kommer du ikke langt med og den er faen ikke logisk heller.
Beklager. Prøver alltid å være bevisst på å ikke diskutere pris. Skjønner godt at innlegget blei sletta. Poenget var at summen han skylder indikerer at han ikke snakker helt sant om mengden han skylder for.(om det er lov å si såpass)

Til TS: At han kommer med beskyldninger mot deg som du nekter for og dermed blir så irritert at du oppfyller beskyldningene og gjør de til virkelighet er jo bare dumt for deg.

Uansett om du blir provosert forsvarer ikke det stjeling. Og du må allikevel gjøre opp for deg. Om det stammer fra 5, 50, svart, brunt, grønt eller lilla.

Etter du har gjort opp anbefaler jeg som sagt å aldri gjøre deg selv i gjeld til noen. Spesielt ikke mens du har utestående inkassosaker.

Ta en pause fra røyking til du har råd til ditt eget parti, ikke vær avhengig av andre på samme måte du er nå.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sorry for tregt svar, jeg har sagt til han at jeg kan delbetale etter at han maset på meg, da ble det stilt fra han og jeg regner med det ikke var så viktig at jeg gjorde opp for meg om han ikke har svart meg tilbake, likevel synest jeg ikke det er greit at han snakker dritt om meg til andre dealere at jeg skylder han penger når jeg har prøvd å gjøre opp for meg.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hahahahahha hvor gammel er dere TS.. drama over småpenger. Betal for dritten din så stikker du fra taperne der
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sorry for tregt svar, jeg har sagt til han at jeg kan delbetale etter at han maset på meg, da ble det stilt fra han og jeg regner med det ikke var så viktig at jeg gjorde opp for meg om han ikke har svart meg tilbake, likevel synest jeg ikke det er greit at han snakker dritt om meg til andre dealere at jeg skylder han penger når jeg har prøvd å gjøre opp for meg.
Vis hele sitatet...
Er vel heller det at han ble forbanna for at du krever mere tolmodighet fra han og sier først nå du kan betale og ikke engang betale men delbetale. Du skal ikke bli ovveraska om du får et besøk og noen forsvinner med TVen din og truer deg til å gå i minibanken med en gang, og setter bot med renter for hver ekstra dag eller uke det går. Såklart snakker han dritt om deg når du bokstavelig talt har stjelt fra han. Du har ikke prøvd å gjøre opp for deg før nå, og enda klarer du ikke gjøre opp for deg. Ingen liker sånne folk. Gjør opp for deg asap og ikke tro han ikke syns det er viktig bare fordi han ikke svarer, det kan være en test for å se om du i det hele tatt holder ord.

Du kommer ikke til å bli særlig populær sånn du holder på og den egoistiske innstillinga du har.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ganske sikker på at du får juling som ett eksempel.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er ganske sikker på at du får juling som ett eksempel.
Vis hele sitatet...
Nei det tviler jeg på, han er ikke en sånn type fyr er ikke effektivt å uansett gi noen juling om de ikke har penger med en gang, det må vel du også foratå. Han sa jeg kunne gjøre opp halvparten så kunne jeg selge igjen men jeg tror nok jeg skal kjøre eget opplegg fra nå av.
Dette vil jeg da også si er helt normalt. Folk som bruker og selger er i hvertfall 70% stukere.

Hvis han er i nærheten av semiproff skal ting gå knirkefritt og jeg kan veldig godt forstå at han ikke vil at du skal bruke på siden.

Spessielt hvis den 5’ern var på krit.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sorry for tregt svar, jeg har sagt til han at jeg kan delbetale etter at han maset på meg, da ble det stilt fra han og jeg regner med det ikke var så viktig at jeg gjorde opp for meg om han ikke har svart meg tilbake, likevel synest jeg ikke det er greit at han snakker dritt om meg til andre dealere at jeg skylder han penger når jeg har prøvd å gjøre opp for meg.
Vis hele sitatet...

Ble stilt fra ham? Hva forventer du, at han skal jage deg hver dag, dagen lang for de pengene? Selv om han ikke peser deg akkurat nå så må du faktisk gjøre opp for deg. Dette får du bare fikse, og det litt kjapt.

Du liker ikke at han snakker til andre om at du skylder ham penger? Vel - du har jo ikke "prøvd" å gjøre opp for deg. Du stjal varene, brukte de opp også har du fortsatt ikke betalt regninga. Ikke rart han sier til andre at du skylder ham penger, for han ønsker sikkert ikke at andre skal havne i samme situasjon som ham, at du lurer og svindler de også.

Her er det kun en ting som kan rette opp skaden. Fullstendig oppgjør raskest mulig. Om du må drikke lunkent vann og leve på kun en halv kneip om dagen får så være. Nedprioriter egne behov til du har gjort opp all skyld, og få det gjort så raskt som mulig.

For ettertid, slutt å rettferdiggjøre lusen taperoppførsel som stjeling for at du synes synd på deg selv. Uansett hvor slem i munnen andre er mot deg så gir deg deg ikke rett til å stjele fra dem.

Straks du har betalt din gjeld så slutter nok folk å kalle deg tyv, og de vil snakke om deg i helt andre ordelag. "Ja han skyldte penger, men han tok seg faen meg sammen og fikk betalt alt sammen temmelig raskt. Ok kan han asså".

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det tviler jeg på, han er ikke en sånn type fyr er ikke effektivt å uansett gi noen juling om de ikke har penger med en gang, det må vel du også foratå. Han sa jeg kunne gjøre opp halvparten så kunne jeg selge igjen men jeg tror nok jeg skal kjøre eget opplegg fra nå av.
Vis hele sitatet...

Fy flate for en drittsekk du er, fyren gir deg faktisk en sjanse og likevel så har du ikke fått ut finger'n og betalt det du skylder?

Du skal kjøre eget opplegg? Åssen tror du det går? Når du plutselig har brukt opp alt selv og ikke kan betale de du får varer fra? Det er din personlighet, det at du innbiller deg at du kan ta deg til rette om du føler andre ikke møter deg akkurat slik du forventer, det er det som skapte trøbbel for deg i første omgang. Og før du endrer innstilling til livet så hjelper det ikke å "kjøre eget opplegg". For du kommer jo bare til å føkke opp på ny.
Sist endret av _abc_; 30. juli 2020 kl. 13:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Halvfylt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gidder du ikke å stå for det du har gjort og gjøre opp for deg fortjener du faktisk at han sprer ordet. Dette er et miljø som går på sosial kreditt, å spre ordet om hvem som gjør hva er viktig, slik at folk som deg ikke blir til bry for andre da de vet bedre enn å ha noe med deg å gjøre
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå prøver jeg jo å gjøre opp for meg, jeg innser at det jeg har gjort er dumt, hva mer kan jeg gjøre da?
Hva du kan gjøre? Skaffe penger så klart.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå prøver jeg jo å gjøre opp for meg, jeg innser at det jeg har gjort er dumt, hva mer kan jeg gjøre da?
Vis hele sitatet...
Er du virkelig så tiltaksløs? Hvis det er så lite hadde jeg gjort mye nedverdigende for å tjene litt penger. Plukka tomflasker etc.

Og bare så du vet dette, at du kunne beholde 1.5 g av 5 Er en utrolig snill avtale. Har vært her selv jeg, kunne gange gjelda mi med 3! Da er det kjipt å skylde 25.000

Kom deg opp av sofaen og ut av Freak. Du må ut å jobbe! På dette punktet er det eneste du har er ordet ditt og så langt har du ikke klart å holde DET heller