Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1793
Vært der, gjort det.
Har vekt. Droppe, sniffe..? Har fått tak i 15 mg og lurer på hvordan jeg best skal bruke det. Altså, mest effektiv inntaksmåte.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke dropp det, da får du minimalt med funk. De er laget for å løses opp under tungen. Så gjør det eller sniff det
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Under tunge er tryggest. For sterkest effekt er jo intravenøst, men er overdose fare.
Er du ikke vant til opiater vil 1 mg under tunge snnsynligvis være nok til rus effekt og tilogmed være nok til å gjøre deg kvalm, spysyk.

Begynn med ca1 mg under tunga. Kjenner du ingenting etter 45mik kan du ta ett mg til. Er du vant til opiater så vet du nok hvor mye du tåler sånn ca
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Begynte med litt, dvs neglefinger størrelse av pulver under tunga. Kan ikke å bruke vekta omgjort til milligram. Hvilken mode er det? Fungerte dårlig med det under tunga, så laga to mellom-tynn store linjer og tok den ene. 10 min etter, nå, kjenner jeg det smålig klø av lineren. Vurderer ta den siste, ta en røyk og vente på hva som skjer.

Hvordan tilbereder man subutex intravenøst? Og hvor mye er nok ca? Er godt vandt med heroin og Dolcontin/morfin.
Sist endret av SaerDnAX; 5. mai 2019 kl. 18:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar litt under en time før du får maksimal effekt,så vent å se. Dersom du har toleranse ville jeg tatt minst 4 mg for å være sikker på at du får god funk.

legger subben i pumpmen med vann ( ca 1,5-2 ml) og rister godt til alt har løst seg opp. så kan du skyte. Noen sier du burde filtrere men jeg har aldri gjort det, og det gikk helt fint.
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Når jeg allerede har inntatt litt, vil tippe maks 5mg, hvor mye ca vil være trygt og skyte?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Du må filtrere sub. Er jo store tabletter og masse bunnfall. Å skyte sub uten å filtrere er som å spille russisk rulett med hjertet ditt. Setter disse partiklene seg fast eller blokkerer noe inne i hjertet ditt dør du. Kjenner jeg blir dårlig og har jeg skutt og gjort mye rart.

Iv er sub 4 eller 6 x sterkere så med lav toleranse har jeg begynnt på 2 mg IV.

Ikke bruk mrofin, eller heroin før det har gått 12/24 timer etter inntak og aldri bruk subotex før heroin rusen er ute. Jeg kan bruke sub ca 2 timer etter heroin, mens andre må vente opptil 24 timer. Ja man kan bli dårlig. Og ja man kan ta overdose på sub så bedre å ta lite spesielt når det er snakk om IV og første gangs bruk av stoffet. Hadde ikke skutt et stoff første gang jeg prøvde det.. Greit å teste rusen og hvordan det funker først før du skyter det så du veit hva du gjør.


Er du 100% sikker det er sub? Fikk du det som en tablett og har du sett den?

Vær forsiktig om du ikke vet 100%sikkert hva det er.

Hva smakte det?
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Takk for info! Ja, er 100% sikker, da jeg stoler på selger. Fikk det som pulver, med noen små klumper i. Tipper jeg løste opp maks 1 mg i 2 ml vann, delte i to pumper og tok den ene. Tar den andre nå.

Edit: det smakte sitrus, ca som det skal smake

Delte innholdet i 2 pumper, med 1ml i hver. Tok nummer to nå, ca halvtime etter den første. Ingen rush, svak rus med litt kløe og ingen abstinenser. Vidunderlig!
Hvis jeg da skal bruke dette for å unngå andre rusmidler, ville to ganger dagen vært innafor? En dose på morgenen og en på ca ettermiddagen, rundt 4-5? Kan jeg ta noen pils, maks tre, uten fare for noe?
Sist endret av SaerDnAX; 5. mai 2019 kl. 20:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Subutex løser seg helt fint opp i vann. Da det er laget for å løse seg opp under tungen og ikke i magen, blir det ikke klumpete som viss du skulle skutt andre piller.

Hvor har du det fra at det blir 4-6 x sterkere med IV bruk? Har jeg aldri opplevd før.

Og sitrus?? WTF, sub smaker ikke sitrus. Det smaker det samme som om du skulle lagt en Paracet under tungen.

Dersom du nå har inntatt ca 6 mg (?) Så burde du være god og stein, ved mindre du er innkjørt på heroin?
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilke rusmidler er det du prøver å styre unna? Ved mindre det er snakk om opioder ville jeg ikke erstattet det med sub. Opioder er noe av det verste å hente seg på. Og selv om alt føles chill nå vil du fort bare føle deg normal ved daglig bruk. En uke eller to Max så vil du kun føle deg frisk på den mengden du nå blir stein på
Støtter at sub kan ha et hint av sitrussmak men ikke helt likavel, men jeg synes ikke det smaker paracet ihvertfall! Har brukt veldig mye sub og synes det er bedre å legge under tungen eller å sniffe om du skal ta det for seg selv. Om du derimot har litt speed å blande det med foretrekker jeg å skyte. Anbefaler sterkt å ikke skyte noe som helst dog.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt mye sub og synes det smaker mer som Paracet enn sitrus, men folk kan vel oppleve det litt forskjellig.
Om det smaker sitrus så er det nok Subuxone. Subutex smaker ikke sånn.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Kan være nede i 15% BA ved 0 ha under tungen.

Ca riktig de tallene jeg skrev der

Les mer om det her

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3776483/

Ja subotex og suboxone og tilogmed buprenofrin pleier å ha en syrlig kjemisk smak
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Ja subotex og suboxone og tilogmed buprenofrin pleier å ha en syrlig kjemisk smak
Vis hele sitatet...
Jeg har selv fått alle tre fra LAR, og mener bestemt at det kun er Subuxone av de som smaker sitrus. Forskjellen på smak er enorm.

Hva mener du med "til og med" buprenorfin? Det er virkestoffet i Subutex, i tillegg til å være et merkenavn. Subuxone inneholder i tillegg Naloxon (og fæl sitronsmak).

Fra felleskatalogen om Subuxone

"SUBLINGVALTABLETTER 2 mg/0,5 mg: Hver sublingvaltablett inneh.: Buprenorfin 2 mg, nalokson 0,5 mg, laktose, mannitol, hjelpestoffer. Sitron- og limesmak."
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
buprenorfin tabletter (eget merkenavn) og temgecic ( lave doser buprenorfin 0.2/0.4mg) . kjenner desverre til alle 4/5 litt for godt selv. ja enig at 8mg subotex og suboxone har svært forskjellig smak, men fortsatt ganske søt syrlig smak på subotex. suboxone 8mg 8kanta tabletter takler jeg ikke. særlig da jeg måtte ha 36mg daglig i noen år. suboxone film er noe greiere smaksmessig og går mye raskere så bruker de selv nå. synes de er best for langvarig stabilt bruk. metadon takler jeg ikke lengre. våkner med abstinenser når jeg kun poserer 1xdøgn på de.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Subutex løser seg helt fint opp i vann. Da det er laget for å løse seg opp under tungen og ikke i magen, blir det ikke klumpete som viss du skulle skutt andre piller.

Hvor har du det fra at det blir 4-6 x sterkere med IV bruk? Har jeg aldri opplevd før.

Og sitrus?? WTF, sub smaker ikke sitrus. Det smaker det samme som om du skulle lagt en Paracet under tungen.

Dersom du nå har inntatt ca 6 mg (?) Så burde du være god og stein, ved mindre du er innkjørt på heroin?
Vis hele sitatet...

veldig rart løsninoen er hvit ufiltrertvog nesten blir klar etter 2 filtreringer, det er jo et tydelig tegn på at noe filtreres vekk. lest å hørt om flere amputasjoner av folk som ikke filtrerer sub.


renner mye spytt med slim ned når min smelter og langt ifra alt blir tatt opp. ca 15-25% etter hva slags forskning man leser. med injeksjon da alt fra 4-6x sterkere. kjent sak at lær pasienter som har injisert hele dosen i lengre tid (over uke) eller med å tilpasse seg normal sublinguval dose igjen.

skal du leke med sprøyte filrer alt av tabletter med mikrobølger. om ikke filtrere med bomull (ikke sigarettfilter) 2-3x for å slippe abcess, injeksjonerbog i bærstefall amputasjoner og fremmedpartikler på hjerteklaffen.

rettet. dårlig rettskriving her. nytt nettbrett. retter i morgen . god natta
Sist endret av PapaMarathon; 6. mai 2019 kl. 23:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Smak er selvfølgelig individuelt, men som du ser fra felleskatalogen er Subuxone det eneste som inneholder "Sitron- og limesmak" ;-)

Poenget mitt var bare at om det OP har fått smaker sitron, så er det trolig Subuxone, og ikke Subutex. Greit å vite pga Naloxon-innholdet.
Sist endret av Trommis; 7. mai 2019 kl. 00:06.