Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2735
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg går på faste urinprøver. Skal ta nå straks. Gikk på en smell for kort tid tilbake. Røykte 5 gram brunt en tidsperiode på litt under en uke. Det skal sies at kvaliteten på hasjen var noe dårlig. Ikke kritisk, man ble fjern, bare ikke sånn som man blir av «The good shit»

Det er nå 6 dager siden siste inntak (i kveld). Kjøpte meg en sånn hjemmetest bare for å sjekke i tilfelle. Tester viser til min store overraskelse negativ. Kan dette faktisk være tilfelle?

Jeg har utrolig lite fett på kroppen. Kan vel si at jeg er undervektig. Har heller ikke vært noe som helst fysisk aktiv. Jeg har også veldig rask forbrenning. Hvis dette har noe å si
R.i.p 23.04.2021
Helt ærlig så skjønner jeg meg ikke på folk som går på urinprøver som Absolut må ruse seg.du blir jo busta så why? Og seriøst , er du går ikke glipp av noe med og ta en pause fra rusen en periode, det gjør deg bare bra og kan bidra til at du får orden på livet. Må si jeg er møkk lei av ukentlige tråder der folk snakker om rus og urinprøver. Voks opp!
Rykk tilbake til start :-)
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg gir blanke i hva dere mener. Dere kjenner ikke til min situasjon. Det jeg spør om er: Er dette overhodet fysisk mulig?

Hvis det er for mye å be om, eventuelt: Noen som har opplevd at cannabis går ut av urin usedvanlig raskere enn forventet.

For noen år siden ble jeg clean etter 1 år med daglig røyking etter 25 dager. Så kanskje kroppen min er god på å skylle ut THC?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er mulig.
THC lagres i fettvevet og skyldes langsomt ut, gjerne i intervaller, avhengig av mengde forbrent fett.
Tar du en ny test i morgen, kan denne være positiv.
Anonym bruker
"Irritert Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det er mulig. /thread
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg gir blanke i hva dere mener. Dere kjenner ikke til min situasjon. Det jeg spør om er: Er dette overhodet fysisk mulig?

Hvis det er for mye å be om, eventuelt: Noen som har opplevd at cannabis går ut av urin usedvanlig raskere enn forventet.

For noen år siden ble jeg clean etter 1 år med daglig røyking etter 25 dager. Så kanskje kroppen min er god på å skylle ut THC?
Vis hele sitatet...
Vis du gir blanke i hva vi mener hvorfor spør du da?
Sitat av Tarm Vis innlegg
Vis du gir blanke i hva vi mener hvorfor spør du da?
Vis hele sitatet...
For svar på spørsmålet hans? han spurte om det var mulig, ikke et etisk spørsmål.

Test deg dagen på urinprøven, første piss om morgningen. er den clean så er du safe.

er det lab tests eller strip tests?
Sist endret av Gentleman1145; 25. september 2019 kl. 01:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg avgir urinprøve hos legen hver uke (lab testes), så jeg har noen tips til deg

Det som er viktig, er å være under cutoff verdien.
Ikke avgi urinprøve tidlig om morgenen, sørg for at prøven tas på ettermiddagen og at du denne dagen drikker mye vann og tisser 1-2 ganger før du skal ta prøven, sørg for å drikke 0.5-1 liter væske en halv time før urinprøve gis.
Selvfølgelig gir dette utslag på kreatin innholdet i urinen, og prøven blir ugyldig.
Men de greier ikke påvise at du har inntatt ulovlige stoffer
Sist endret av intreserte; 25. september 2019 kl. 16:12.
Hjemmetestene viser ikke så nøyaktige svar som testene de tar hos legen. Testene hos legen blir sendt til laboratorium for analyse, og de kan vise stoffer i kroppen lang tid etter inntak, iallefall i forhold til Hjemmetestene og andre tester du får kjøpt til å teste med selv. Så ikke stol fullt ut på de, for på laboratorium tester de også for stoffer som blir omgjort i kroppen etter rusinntak, og som kan vises lenge etterpå.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Testet igjen i dag. Fortsatt negativ. Skal ta testen i midten av neste uke. Hva tror dere folkens? Jeg skal ALDRI ALDRI sette meg selv i denne situasjonen igjen. Jeg hater dette!

Bruker denne testen https://www.testhelsen.no/produkt/na...#product-tabs4
Røyker du ofte og jevnlig? Hvor mye veier du? Tror det skal gå fint om du ikke skal ta testen før i neste uke.
Jeg har også opplevd å bli clean usedvanlig fort. Med usedvanlig mener jeg i motsetning til hva man har lest på nettet, at det lagrer seg i fettvevene og kan spores i flere uker/måneder. Det er sprøyt spør du meg!

Med fort, mener jeg at jeg røyket hver dag i ca. 2 uker og var clean i 5 før jeg tok en prøve som ikke ga utslag på THC.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av bQuick Vis innlegg
Jeg har også opplevd å bli clean usedvanlig fort. Med usedvanlig mener jeg i motsetning til hva man har lest på nettet, at det lagrer seg i fettvevene og kan spores i flere uker/måneder. Det er sprøyt spør du meg!

Med fort, mener jeg at jeg røyket hver dag i ca. 2 uker og var clean i 5 før jeg tok en prøve som ikke ga utslag på THC.
Vis hele sitatet...
Det er ikke sprøyt, å røyke i to uker er latterlig lite i de sammenhengene du snakker om at du har lest.

Når du har røykt noen år, fast, snakker vi minimum 2 ukers påvisningstid.

Men dette ER individuelt og det er så mange faktorer som spiller inn, kvalitet på varene, mengde, fettprosent, stoffskifte, fysikk osv osv.
Noen som vet om det er noe teoretisk sjanse for at de ser etter kratom på rustester?
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Testene hos legen blir sendt til laboratorium for analyse, og de kan vise stoffer i kroppen lang tid etter inntak, .
Vis hele sitatet...
Det er ikke slik at labratorium testen gir positivt svar bare fordi man har noe ulovlig i urinen, Alle labratorium oppererer med en minimum Cut-off-verdi som er den grenseverdien prøven gir positivt eller negativt resultat. Man kan ha spor av stoffer i urinen uten testen blir positiv.
ok, så når jeg har hatt 4 dager uten kratom og de finner spor av kratom, så er det no stress
Sitat av intreserte Vis innlegg
Det er ikke slik at labratorium testen gir positivt svar bare fordi man har noe ulovlig i urinen, Alle labratorium oppererer med en minimum Cut-off-verdi som er den grenseverdien prøven gir positivt eller negativt resultat. Man kan ha spor av stoffer i urinen uten testen blir positiv.
Vis hele sitatet...
Ja, det vet jeg. Ville bare påpeke at det ikke alltid er lurt å stole på hjemmetestene fordi de kan gi deg et annet svar enn de som blir analysert på et laboratorium gjør.