Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4576
Som tittelen sier: 20 sobril på 36 timer.


Hvis vi antar at det er henholdsvis 10/15/25mg, og personen kan være/ikke være tolerant på benzo: hva er effektene? Både på kort sikt og lang sikt, hvis dere tenker gjennom forskjellige scenarier.

Er interessert i å høre hva dere mener om dette. Grunnen til at jeg spør er fordi det hevdes i denne artikkelen, og jeg ønsker å bruke dere på Freak som har erfaring, som fact-checkers.
Thomas Hansen er jo mildt sagt gal. I tillegg er det åpenbart at det at han påstår å ha tatt tjue sobril i en legetime etter oppholdet på glattcelle ikke beviser Thomas Hansen sin påstand om at "L" ble dopet ned av politiet.

Så det er ikke nødvendig å faktasjekke, for det er ikke en sak i utgangspunktet.

I tillegg har jo Thomas Hansen sitt forskrudde hode ikke greid å fremstille den saken på forståelig vis.
Trådstarter
Sitat av runelhansen Vis innlegg
I tillegg er det åpenbart at det at han påstår å ha tatt tjue sobril i en legetime etter oppholdet på glattcelle ikke beviser Thomas Hansen sin påstand om at "L" ble dopet ned av politiet.
Vis hele sitatet...
Enig


Noen som har noen erfaringer eller tanker å dele?
Hvem er denne Thomas Hansen?
Lol. Dette er jo bare rør av en annen verden.
Se på noen av de andre videoene til Thomas Hansen.

Han ringer NAV. Etterlyser penger på konto fra sosial stønad. De på NAV vil ikke gi han pengene, da han ikke lenger bor på oppgitt adresse.
Thomas Hansen forklarer dette med at han er truet på livet av f.eks politiet. Han har rullet opp Norges største nark sak (iflg han selv). Så han har gått i dekning. Politiet er en del av den, de er korrupte. Han oppgir FB til personen på NAV i videoen.

Han rapporterer Gro Harlem Brundtland i en annen video for trygdesvindel
Sist endret av ImnotEmo.; 2. juni 2017 kl. 10:37.
Er dette en norsk yt stjerne?
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Er dette en norsk yt stjerne?
Vis hele sitatet...
Nei. Det er en psykisk syk person som bor på Kypros og tror at han kan trakassere alle han har lyst til å trakassere. Han har ingen forståelse for at han gjør noe galt, men straks noen kommer med kritikk av ham er det straffbar sjikane og hets. Sjelden har beskrivelsen "å kaste stein i glassbur" passet bedre.
Ok. Hvor deler han sine ytringer da? Fb?

Tenker på de videoen, har lyst å se.

Gløm det. Fant jo artikkelen øverst i tråden.
Sist endret av Kutulu; 3. juni 2017 kl. 10:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ok, morsom kar det der. Uansett så vil effektene være døsighet, kortidshukommelsen blir kraftig svekket og man blir litt "gi faen" uten å se noe kritikk i det man gjør eller sier.

Helt i vranga han der Hansen, spes tube kanalen hans :P
Hm...det er jo helt umulig å gi et eksakt svar på..kommer helt ann på AT (allmenntilstand), annet innabords, osv. Jeg har toleranse og ifht å ruse seg på Sobril så er det umulig for meg, min hjernes reseptorer er vant til å mates med opiat helst (heroin, morfin osv). Jeg bruker i nyktre perioder på 1-2 mnd innimellom 6-7 tbl av Sobril 25mg som jg lar smelte unger tunga, gir ingen effekt for meg annet enn at jg klarer å sove 6-7 timer sammenhengende (mot normalt hvor jg har oppvåkninger ca 10 ganger pr natt ofte). Før tok jeg ofte og mye tabletter (20 år siden ca), og var aldri i nærheten av å dø ved store inntak også i fbm alkoholinntak. Kunne da ta 10-20 Sobril 25 mg, 5-6 paralgin forte, 4-5 Nobligan/Tramadol, x mg oxynorm/oxycontine, 5-6 imovane osv. Det eneste som hendte som regel var at jg sovna ethvert og ikke huska så mye fra de siste timene, men vitale verdier osv var oftest okay. Så om sp.målet er om man kan dø av stort Sobrilinntak så vil jg påstå at det er et lite egnet legemiddel til bruk for å dø for å si det sånn, og at dersom man lurer på effekter og doser så kan man trygt prøve seg frem. Alle reagerer ulikt på ulike prep.og medisiner og drugs generellt sett, mye spiller inn mtp dagsform, vekt, ernæringsstatus, hormonelle ting, opptak, reseptorer, helsemessige tilstander, omgivelser osv. Hilsen både tidligere palliativ sykepleier med faglig teoretisk og praktisk bakgrunn, + også mye egenerfaring. (Er ikke spl.lenger men dessverre narkoman pga tilbakefall etter 15 års rusfrihet). Sobril? Nothing for me- men fint hvis det kan hjelpe andre med noe. Er forøvrig et benzo som mange leger tar "lettere på å skrive ut" enn andre typer, pga at det er null egnet å ruse seg på bl.a (oksazepam).. Lykke til :-)

Må lese den artikkelen jeg også nå, hehe. Om svaret mitt var irrelevant og borti natta så pardon me, (noe man forsåvidt sjeldent kan bli av Sobril, hehe..) God langhelg folkens!

Har EN politimann alene liksom "tvunget" L til å innta disse tbl? Hvor kom tbl fra og hvem har rekv.det dersom det er journalført i journal? Foreligger blodprøver som bevis på mengde og dosering? Sob.har henholdsvis lang halveringstid, men dersom L er fast bruker/har toleranse, så er 20 tbl på 36 timer ikke sååå mye... Jeg har selv i dårlige perioder resept på. 25mg Sobril 1-2 tbl inntil 4-6 ganger pr døgn i 1-2 uker ved sterk angst/uro.. Uansett er det L selv som har inntatt disse og ikke bedt om annen hjelp eller angitt politibetj.tidligere, så jeg lurer på hva det der ble til..? Sikkert fler som kunne ha ønska seg noe sånt på glattcelle med abstinens og/eller psykisk trøbbel..- artig sak men kan ikke dokumenteres riktig uten fakta fra blodprøver tenker jeg da men..
Sist endret av Kine33; 4. juni 2017 kl. 06:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.