Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 959
Hei

Jeg har nok en gang vært i studio og kokt fram noe ganske så unikt. Har tenkt å bruke denne når jeg spiller ute, tror dere dette er noe dere kunne danset til?

Så alt av kommentarer takkes for!

Link til kåta
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Kul låt, men den er kanskje litt slow til å være veldig dansebar?
Åssen faen danser du til det der?
Sitat av Lima Vis innlegg
Kul låt, men den er kanskje litt slow til å være veldig dansebar?
Vis hele sitatet...
Kommer vel ann på hvordan man føler den, 150 bpm eller 75, men ja.. Takk


Sitat av Opteryx Vis innlegg
Åssen faen danser du til det der?
Vis hele sitatet...
Hehe, morsomt at du blir sint da, har du et kult liv eller? Link til danseguide
Tror du misforstod tonefallet mitt, er ikke sint, bare litt fargerikt språk. Har faktisk hatt i det siste litt interesse for elektronisk danse musikk, ser en del videoer på YouTube av folk som danser til Industrial, Aggrotech, Big Beat, Jumpstyle, Shuffle osv. Klarte bare ikke å se for meg noen danse til dette.

Åssen sjanger er det der?
Dette var ganske kult. Minner meg veldig om Jean-Jaques Perry & Dana Countryman, selv om disse ikke er helt danselåter. Absolutt verdt å høre uansett, kanskje du kan få noe inspirasjon til noen nye sanger i lignende stil.

Håper å høre mer av samme stil fra deg.
Sist endret av PerPerPerPer; 17. oktober 2013 kl. 16:20.
Sitat av Opteryx Vis innlegg
Tror du misforstod tonefallet mitt, er ikke sint, bare litt fargerikt språk. Har faktisk hatt i det siste litt interesse for elektronisk danse musikk, ser en del videoer på YouTube av folk som danser til Industrial, Aggrotech, Big Beat, Jumpstyle, Shuffle osv. Klarte bare ikke å se for meg noen danse til dette.

Åssen sjanger er det der?
Vis hele sitatet...
Ok, misforståelser skjer på nettet, hehe. Jeg er vel ikke helt sikker på om det tilhører noen spessiel sjanger, prøvde som sagt å lage noe nytt. Kanskje noe gammelt big band opplegg jeg har hørt på i det siste har inspirert meg underbevisst, også er det vel en dose Fatboy Slim, Chemical Brothers, Flying Lotus, Flume med Holdin On osv..


Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Dette var ganske kult. Minner meg veldig om Jean-Jaques Perry & Dana Countryman, selv om disse ikke er helt danselåter. Absolutt verdt å høre uansett, kanskje du kan få noe inspirasjon til noen nye sanger i lignende stil.

Håper å høre mer av samme stil fra deg.
Vis hele sitatet...
Takk, haha, har aldri hørt om de her, men mye takk for at du viste meg dette. Du skal heller ikke se bort i fra at det kommer lignende ting i framtiden, dog synes jeg det lett blir kjedelig å gjøre en bestemt greie om igjen og om igjen, derfor all eksperimenteringen.
Jeg danser så og si aldri, men akkurat denne kunne jeg dans til med rigktig blanding i blodet
Hehe, endelig en som føler det da, takk!