Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 889
http://amunhalan.bandcamp.com/
Dette er en låt som er laget for å høre på om man vil legge seg ned, lukke øynene og la seg drive ut i en ny dimensjon, eller bare stirre i taket/øyelokkene. Det hadde vært gøy å høre hva dere synes om denne?
Jeg driver ikke med narkotika og tripper derfor ikke, men følte meg veldig avslappa og havnet på et annet sted når jeg testa denne låten litt tidligere.
Prøvte å sette bilder på ting jeg hørte via lydene, og merkelig nok bevegde jeg meg innenfor en masse kunstneriske bilder (jeg er ikke opptatt av kunst i det hele tatt). Høres sikkert helt sprøtt ut men det var skoger/trær og menneskelige portretter på malerier som svevte rundt En opplevelse var det, og jeg har ikke opplevd lignende før! Dette skal prøves oftere. Føler meg megachill nå i hvert fall Som om jeg har vært igjennom en meditasjon eller noe.

OBS: Har en følelse nå over at jeg siden jeg såg et maleri på forsiden av hjemmesiden din/deres og at det kanskje var derfor det kan ha trigget tankene?? Jeg vett sannelig ikke
Sist endret av Obster; 14. mai 2013 kl. 18:36.
Behagelig, men tidvis monotont og kjedelig. Kunne gjort seg med mer variasjon, dog like avdempet som det som var der.
Frikanari
Manualah's Avatar
Trådstarter
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg driver ikke med narkotika og tripper derfor ikke, men følte meg veldig avslappa og havnet på et annet sted når jeg testa denne låten litt tidligere.
Prøvte å sette bilder på ting jeg hørte via lydene, og merkelig nok bevegde jeg meg innenfor en masse kunstneriske bilder (jeg er ikke opptatt av kunst i det hele tatt). Høres sikkert helt sprøtt ut men det var skoger/trær og menneskelige portretter på malerier som svevte rundt En opplevelse var det, og jeg har ikke opplevd lignende før! Dette skal prøves oftere. Føler meg megachill nå i hvert fall Som om jeg har vært igjennom en meditasjon eller noe.

OBS: Har en følelse nå over at jeg siden jeg såg et maleri på forsiden av hjemmesiden din/deres og at det kanskje var derfor det kan ha trigget tankene?? Jeg vett sannelig ikke
Vis hele sitatet...
Kult at du fikk slike bilder i hodet. Det er meningen med låten; at man skal drømme seg bort i sitt eget hode. Det virker som du fikk akkurat det ut av låten min som jeg håpet, uten kjemiske substanser. Takk for kommentar