Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1030
Hei! Vi har laget en film og delt den opp i 3 episoder som kommer på Youtube i løpet av de neste dagene! Filmen har litt dårlig lyd her og der, ellers er jeg veldig fornøyd med resultatet. Hva syntes dere?

Her er linken til filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=RntbwQ1-qo4
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Har sett første episode nå, dette var jo mye bedre enn hva jeg ville forvente. Trodde det skulle bare være en eller annen elendig film, feil tok jeg. Blir nok å se neste episode! KP
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Har sett første episode nå, dette var jo mye bedre enn hva jeg ville forvente. Trodde det skulle bare være en eller annen elendig film, feil tok jeg. Blir nok å se neste episode! KP
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Vi har vært utrolig nervøse for å dele filmen inn i en serie, men det var bra at du likte den godt nok til at du vil se den neste! Det betyr mye!
hadde blitt bedre hvis du hadde brukt skuespillere . dem i filmen er langt i fra skuespillere.

ellers bra filmet og klippet
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
hadde blitt bedre hvis du hadde brukt skuespillere . dem i filmen er langt i fra skuespillere.

ellers bra filmet og klippet
Vis hele sitatet...
Haha! Enig! Vi hadde ikke budsjett til skuespillere så vi måtte ta oss av skuespillet selv. Takk for feedbacken!
Sitat av Andreas Hem Vis innlegg
Haha! Enig! Vi hadde ikke budsjett til skuespillere så vi måtte ta oss av skuespillet selv. Takk for feedbacken!
Vis hele sitatet...
trening gjør mester , be skuespillerne dine om å ikke overspille
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
trening gjør mester , be skuespillerne dine om å ikke overspille
Vis hele sitatet...
Enig, igjen! Jeg tror de fleste av "skuespillerne" tenkte for mye på å spille rollen sin og ikke helt klarte å slappe av under innspillingen. I tillegg hadde vi ikke godt ordentlig igjennom karakterene slik at ingen helt kjente karakteren sin.
Sitat av Andreas Hem Vis innlegg
Enig, igjen! Jeg tror de fleste av "skuespillerne" tenkte for mye på å spille rollen sin og ikke helt klarte å slappe av under innspillingen. I tillegg hadde vi ikke godt ordentlig igjennom karakterene slik at ingen helt kjente karakteren sin.
Vis hele sitatet...
ja stemmer nok blir jo uansett bra til å være amatør film , men hvis du har tid til å gjøre en scene om og om igjen så blir den scenen tilslutt perfekt tenker jeg
Jeg vet det er mye arbeid å legge på undertekster, men det kunne vært lurt for dialogene er veldig lave i forhold til resten av lydbildet.
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Manualah Vis innlegg
Jeg vet det er mye arbeid å legge på undertekster, men det kunne vært lurt for dialogene er veldig lave i forhold til resten av lydbildet.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Vi jobber med saken. Den er foreløpig tekstet på engelsk! Takk for feedbacken!
Filmskaper!
Trådstarter
Her er episode 2 for dem som skulle interessere seg! http://www.youtube.com/watch?v=6c-621Bavjg
Lyden burde dere vurdere å kjøre adlips på deler som er problematiske og heller dytte på et bakgrunns spor som dere kan fade inn og ut av (Automation på threshold og makup i en kompressor kan og fungere).
For det er kun vokal opptak og skuespillet som trekker ned, alt i fra klipping, edit, soundtracks, kameraføring, forholdsvis lyssetting er utrolig bra