Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 3885
God kveld gutt å jenter.

Da har vel sommerferien for de fleste her på forumet startet tror jeg.
Så da lurer jeg på om dere har noen form for festival planer utover sommeren!

Satser på og treffe nye individer å objekter sommeren-07.
Så hvorfor ikke starte å lete på en plass som dette?
Jo, for her har man jo hatt en dialog med opptil flere på en gang over lengre tid.
For ehy, det er vel lettere å føre en dialog med promille, right?

Jeg har planlagt turen til sommerfestivalen og storåsfestivalen.
Hvor skal du?
Sommerfestivalen på Selbu (har telt plass på felt F), og muligens midnattsrocken dersom jeg kommer meg opp til finnmark i tide.

Scha
Sitat av Scha
Sommerfestivalen på Selbu (har telt plass på felt F), og muligens midnattsrocken dersom jeg kommer meg opp til finnmark i tide.

Scha
Vis hele sitatet...
Du kommer deg til Finnmark i tide, du skal på rocken og det skal jeg å og vi skal drikke pils å snakke dritt.

vi skal!


sånn ellers skal jeg muligens til budapest på høsten og til skiippagurra å pule finn-tøser og drikke billig finsk vodka en tur, muligens Bukta i Tromsø..

kanskje night and day i tromsø også, og insomnia på høsten.
Jeg skal iallefall på Slottsfjellet og Kanalrocken.
Det blir garantert flere ettersom jeg skal spre meg rundt i både Norge og Irland i sommer, men det er de jeg allerede har bestemt meg for. Jeg er antakeligvis innom de fleste i Vesfold.

Edit: Da var jeg meldt på som frivillig til Baderocken også.
Sist endret av Poke; 20. juni 2007 kl. 22:05.
Molde Jazz<3

Skulle egentlig på roskilde,
men terningene hadde andre planer.
Jeg skal på Hovefestivalen, og minst en dag på Storås, sannsynligvis torsdag (Motorpsycho og snöras \o/).
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
Jeg regner med jeg kommer meg på Parkenfestivalen i Bodø, jeg bor ca 100m unna der den arrangeres, så kan jo være greit å få sett artistene i tillegg til å høre de =)
Hove, Øya og forhåpentligvis Down on the farm.
Om et par ukers tid skal jeg til serbia og drikke god serbisk hjemmebrent
Også er det visstnok en festival der kalt exit, men det vet jeg ikke stort om...
Jeg skal bare på storås i år. Må jo jobbe litt også vettu.

Men om noen her finner meg på storås, skal jeg spandere pils.
Quarten. Ikke noe Hove-Judas.
Blir ungkarsfestivalen i Suldal på meg! 3 året på rad jeg er der..ingenting slår livet på ungkaren
Hove her, hele neste uke
Muligens quarten, Hvis jeg orker å busse helt fra Mandal
Jeg må nok ta turen innom MorellefestivalenLofthus viss jeg ikke skal jobbe den helgen. Jeg jobber forresten på Lofthus, 10 minutter fra bostedet mitt
Lost weekend, selvsagt!

www.lost-weekend.net
tomiz's Avatar
Trådstarter
Dhæ, smart post.

Er noen festivaler jeg ikke har hørt om før her også.
Litt å lese på fram til neste sommer også
Quarten The Who!
Skulle gjerne tatt meg en tur til Nordiska Festivalen. Lots av deilige jenter der. Og så klart for og se Prussian Blue, men kræsjer litt med økonomi og jobb.
Egentlig skulle jeg på Roskilde, men den dagen jeg skulle kjøpe billett ble det utsolgt, så planene endret seg til Hoves fordel. Men Hove ble det nok aldri noe av fordi jeg på et mirakuløst vis fikk tilbydt en roskildebillett til 2200,- sist mandag!

Senere i sommer skal jeg til Steinkjerfestivalen (Motörhead, Supertramp, Enslaved, Keep of kalessin, TNT, 120 days, Marit Larsen, m.f.)
Sist endret av TheInternet; 21. juni 2007 kl. 00:02.
Hesjerocken! et selvsagt sted for freaks!
fantastisk sted! Tungtvann sa til noen kompiser av meg som varmet opp for de i fjord, at de var jævlig heldige som fikk spille på norges feteste festival!
det veier jo litt da, når det kommer fra folk som tungtvann, har sikkert sett mye rart
i år er det nesten bare hiphop og reggea der!
god mat, billig øl og avslappet vennlig atmosfære!
Vet ingenting
Buktafestivalen i Tromsø vil jeg tro Også klart Piteå i Juli, men usikker om det blir Drag eller Danser å ler eller hva faen det heter..
Jeg skal på Campingfestivalen!
http://campingfestivalen.no
hanmannsann
Hove og skjærgårds, to veker i strekk med festival. HERLIG!
Kaotisk Mannskap på Quarten (Y)
Hadde planer om å dra på Graspop i Belgia pga jævla bra line-up, men var ingen som ville bli med nesten så måtte avlyse

Hadde også planer om å dra på Wacken, men etter at jeg så line-up der ombestemte jeg meg...
Jeg skal til slottsfjellet like kos vært år det.
hm...blir sikkert skiippagurra og/eller Midnattsrocken.
Quart festivalen =) skal riktignok jobbe der som bartender
sommerfestivalen i selbu ftw ;D
Jeg skal jobbe i sommer, men skal dra på døgnvill i tromsø! http://dognvill.no/
Chris Cornell, Timbuktu, A-ha er de store som kommer. Kanskje ikke den største festivalen, men den får duge .
Hove Festivalen
Gleder meg som en unge nå !
Sitat av RosaKarpe
Kaotisk Mannskap på Quarten (Y)
Vis hele sitatet...
hehe, ja hvis det tar av likemye som på skoleavsluttningen så blir det bra :P
Sitat av diablo
Jeg skal jobbe i sommer, men skal dra på døgnvill i tromsø! http://dognvill.no/
Chris Cornell, Timbuktu, A-ha er de store som kommer. Kanskje ikke den største festivalen, men den får duge .
Vis hele sitatet...

Faen, jeg vill også dit å se Chris Cornell
Wacken er det eneste planlagte her.
http://wacken.com/

Blir dritfett.
skal seff på Roskilde festivalen FTW
Tror jeg skal på Metal Heart-festivalen på Notodden, Telemark. Dit kommer blant annet Dimmu Borgir, Pagans Mind og Vreid. :'D
Quartfestivalen <3.. Skal egentlig bare herje rundt i byen der. Har kjøpt pass hvert år, men er ikke i stand til å få med meg så mange konserter, så gir opp i år. Blir vel bare å herje rundt i Kristiansand!
Jeg skulle egentlig på Roskilde, men mange trakk seg og da fulgte jeg lasset. Nå blir det "Ungkarsfestivalen" i Suldal til helga! Der er det faktisk megabra med liv
Jeg, skal til Øya Gleder meg som en liten unge det blir kjempeartigt:P
Allerede neste helg, skal jeg til Tynset på "Savalen Sommerfestival"

DDE, Hellbillies, Sie Gubba, Liv Marit Vedvik m.m.

Det blir bra!
håper på å komme meg på vikafestivalen.
Skal lett på Stavernfestivalen i sommer. sol, sommer, hytte og kystlinje.

Dessuten skal jeg spille på Lost Weekend, Raumarock og FestiDalen
▼ ... over en måned senere ... ▼
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Har vært rimelig slapp på festivalfronten i sommer, men skal ha meg en tur ut på Lost Weekend på askøy i år. Noen andre?
Wacken Open Air here i come

Wacken
Lost weekend starter på torsdag!

www.lost-weekend.net

Camp og Bergens flotteste strender
Jeg var på Hove som var dritfett
Første dag på Quart, med Machine Head som gjorde en fantastisk konsert
Hele Storås med Lillasyster og Motorpsycho som høydepunkter

Og snart blir det Pstereo i Trondheim med NOFX som headliner!!
Eg har vert på norsk countryfestival på breim, morellefestivalen på lofthus, også skal eg på sandane dagane på, sandane(lol).
▼ ... noen uker senere ... ▼
Var på RockNess festivalen i Søre Osen i helga. Det tok av!
Stonegard, El Caco & The Cumshots!!!!