Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2499
I grenda Skammestein i Valdres ligger det et svart hus. Der er vinduene malt igjen med svart maling. Det er malt fartsstriper på gjerdet rundt. Og det er malt i rosa og lilla rundt ved mønene. På veggene er det stiftet opp festivalplakater og konsertplakater.

Kan noen fortelle meg hva dette huset er? Er det et ungdomshus?
jeg bor i valdres og det huset du snakker om er ikke noe ungdomshus,der bor en gammel mann som er fucked in the head
Trådstarter
56 2
Seriøst? Det huset var dritkult! Var på fishing i Vællers for noen helger siden. Det er tradisjon at jeg og en kamerat gjør det samtidig som det er Valdresfestivalen.
Jeg hadde aldri vært på Beitostølen før og fikk se huset. jeg knipsa en haug med bilder. Det huset var dritkult.
Hva slags type er han fyren som bor der? Kunstner? Musiker?
Legg ut et bilde da så vi kan få se hvordan det ser ut
Trådstarter
56 2
Skal gjøre det etter helga. Jeg reiser bort om en time rett fra jobb. Så får ikke gjort det nå
Ok Den er god!
detter er en mann som er skikkelig paranoid og er nok redd for at noen skal ta han eller no sånt hehe,skikkelig skrulling!!
Trådstarter
56 2
Huset hans var iallefall dritkult!
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Bilde!!! Dette må jeg se på. Bruk et kamera med en nogenlunde bra kvalitet, og få det med fra alle kanter
jeg drar faen ikke opp dit,han kommer sikkert til og sprette ut av ett vindu og blaffe ett gevær mot oss eller no sånt!

han har sikkert minelagt hele området
Sitat av seigalf
jeg drar faen ikke opp dit,han kommer sikkert til og sprette ut av ett vindu og blaffe ett gevær mot oss eller no sånt!

han har sikkert minelagt hele området
Vis hele sitatet...
Jeg syns du sa det var den gamle mannen som var paranoid jeg
hehehe,skal ikke stole på noen i valdres

heh,joda dere kan stole på meg da
Trådstarter
56 2
jeg tok masse bilder av huset fra alle kanter da jeg var i Valdres. Men får ikke lagt det ut før jeg kommer hjem om noen dager.
Det er fint i Valdres, og jeg elsker dialekta.
Eksen min er fra Valdres, og når hun snakket forstod ikke kameratene mine noenting.
Hvor i Valdres bor du Seigalf?
Da stoler vi på at seigalf klarer å få tatt noen bilder Kanskje det vanker noen KP vettu
Sitat av Obecalp
jeg tok masse bilder av huset fra alle kanter da jeg var i Valdres. Men får ikke lagt det ut før jeg kommer hjem om noen dager.
Det er fint i Valdres, og jeg elsker dialekta.
Eksen min er fra Valdres, og når hun snakket forstod ikke kameratene mine noenting.
Hvor i Valdres bor du Seigalf?
Vis hele sitatet...

jeg bor ved aurdal camping,sundvol heter stedet

Sitat av Sokkull
Da stoler vi på at seigalf klarer å få tatt noen bilder Kanskje det vanker noen KP vettu
Vis hele sitatet...
skal se hva jeg får gjort,men hva betyr kp?
Trådstarter
56 2
Aurdal Camping har jeg ligget på mange ganger! Hehe!
Eks-Kjæresten min er fra Bagn.
cool,jeg kjenner eierne fint sted, har du bada ved brua eller? har ex dama bodd i sentrum der eller?
Trådstarter
56 2
Jeg badet vel der nå jeg var mindre. Men de gangene jeg er der nå så er det stort sett når jeg er på helgeturer med kameratene mine og fisker. Sist jeg var i valdres sov jeg på camingen på Fagernes. Skal si det var mye vann der!

Hun bodde ikke akuratt i Bagn, men ved Tonsåsen, før du kommer ned til bagn sentrum. Husker ikke hva det het der!
Jeg foreslår at dere snakker på msn elns.. dette blir bare OT deluxe
Trådstarter
56 2
Jeg foreslår at vi ikke gidder det. Jeg lagde posten og hvis modene ikke liker at vi bruker forumet til å snakke i så kan de slette tråden!
Trådstarter
56 2
Hva har fødselsdagen med dette å gjøre?
Sitat av Obecalp
Jeg badet vel der nå jeg var mindre. Men de gangene jeg er der nå så er det stort sett når jeg er på helgeturer med kameratene mine og fisker. Sist jeg var i valdres sov jeg på camingen på Fagernes. Skal si det var mye vann der!

Hun bodde ikke akuratt i Bagn, men ved Tonsåsen, før du kommer ned til bagn sentrum. Husker ikke hva det het der!
Vis hele sitatet...
For å pirke så blir vel dette muligens etnedal :P
Sitat av Obecalp
Jeg foreslår at vi ikke gidder det. Jeg lagde posten og hvis modene ikke liker at vi bruker forumet til å snakke i så kan de slette tråden!
Vis hele sitatet...
bra sagt,ja jeg vet hvor det er da,var nok stor flom da hehe men da var jeg i syden heh (faen)
Trådstarter
56 2
Det kan godt hende det heter Etnedal der. vet bare at hun var ei vaskekte Valdresjinte!
Hvis dere vil chatte får dere bruke msn eller noe. Er null interessant for andre å lese en samtale.
Trådstarter
56 2
Da har jeg et spørsmål som jeg gjerne vil ha besvart. Hva gjør folk som ikke synes tråden er noe interessant inne på tråden i første omgang?
Sitat av Obecalp
Da har jeg et spørsmål som jeg gjerne vil ha besvart. Hva gjør folk som ikke synes tråden er noe interessant inne på tråden i første omgang?
Vis hele sitatet...
Det er ikke tråden som er uinterisang, det er den personelige praten deres
Trådstarter
56 2
Det er jo begrenset hvor interessant det er å diskutere et hus og han som bor der i mange timer også da. Jeg fikk jo svar på det jeg lurte på.