Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1225
Hei!
Bruker en del kokain til tider (kontrollert av og på bruk)
Dette både igjennom fester og en hektisk hverdag (ingen barn eller kone)

Hva bruker dere "proffe" for og roe ned etter et par linjer gjennom dagen?
hasj? sovemedisin? annet gode tips?

Litt lei og ikke få sove før 2-3 tiden på natta.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det ble bare blandingsmisbruk. Sterke sake som slår deg ut gjør deg bare avhengig av det og. Tilslutt funker ikke det så bra og du fortsetter ut i natta til en enda mer fucka morgen før jobb. Slutta å ta med hjem og holder for det meste avstand da det bare blir misbruk. Da jeg kjørte daglig med jobb og ansvar pleide jeg ta ca to shots verdt med sprit for å chille, eventuelt bare weed og valeria e.l urtepreparat. Rivotril gjorde meg helt kanakas så det kunne ikke fortsette. Benzo burde være nogo, men gjør hva enn som får deg til å stå opp og jobbe.
etter min mening så er det beste for kroppen å bare la den bli kvitt problemene. Jeg bruker sjeldent noe for å for ned. Men kan hjelpe å ta en varm dusj og spise når man er ferdig. Cola er jo slitsomt for kroppen så tenk forebygging, tror jeg. Få i seg veske etc, vitamin b og c skal visst være smart
4mg Circadin funker bra nok for meg. Men brukes ikke hver dag, da ville det etterhvert sluttet å fungere.