Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1923
Har en sang som er ferdig produsert som jeg ønsker en vokalist til som kan sette preget jeg ikke får til selv. Jeg har en tekst vi kan jobbe sammen med (den er egentlig ferdig men et personlig preg er kanskje bare bra), gjerne ta kontakt på Soundcloud om du er interessert. Jeg betaler for mixing og så videre og når albumet blir lansert så får du selvsagt fulle credits og 50% royalties - it's not about the money my friend. Skulle gjerne solgt sangen men det blir en del av "den store beskjeden" jeg vil få frem i albumet.

https://soundcloud.com/birkofficial/...e-instrumental

Søker noen som klarer å mestre dype og lyse (ikke høye, eller kanskje) toner og har en melodisk klang.
Skal det rappes eller synges på beaten?
Jeg rapper og liker å synge (er ikke veldig god til å synge da . Du kan sjekke meg ut på youtube eller soundcloud (jæh 24jerde/Max e voice)
Her er den nyeste sangen min: https://www.youtube.com/watch?v=KMXV9RrVYYs
Er kanskje ikke stilen du er på utkikk etter, men ta en titt.
Sist endret av neiass; 4. desember 2019 kl. 12:18.
kan være interessant.. hva er teksten?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hovedpersonen selv la ut denne saken i en annen tråd, så jeg tillater meg å dele det her. Anbefaler ingen, spesielt jenter å involvere seg med denne personen. https://www.lister24.no/nyheter/i/Ad...ler?spid_rel=2

"En flekkefjæring i 20-årene må møte i Kristiansand tingrett, tiltalt for blant annet trusler mot politiet og knivstikking.

Når den unge mannen møter i tingretten i desember, må han svare for hele 12 overtredelser av straffeloven. Handlingene går tilbake til i fjor, og det er også tatt ut en tilleggstiltale for handlinger begått i år.

Av det han står tiltalt for er det blant annet trusler mot, og forulempning av, politiet. I tillegg til truende oppførsel.

I februar i fjor skal han blant annet ha sparket mot en politibetjent i Kristiansand, idet han skulle innbringes av politiet på grunn av oppførsel. Han skal videre ha uttalt at han skulle «ta politibetjentene». Deretter kom han med en rekke truende uttalelser som «Du er ferdig dersom jeg treffer deg når du ikke er på jobb», «Å satan, jeg skal stikke ut øynene dine med fingrene mine» og «Jeg skal fuckings drepe dere». Han skal videre ha sagt «fuck you» til politiet da han ble gitt et pålegg om å holde seg unna sentrum.

Han står også tiltalt for å ha tatt seg inn i en leilighet i Flekkefjord der han truet eieren med foldekniv, samt knuste tv-en. Han skal også ha opptrådt aggressivt mot sin daværende kjæreste en marsnatt i fjor i Oslo.

Tilleggstiltalen omhandler blant annet flere forhold fra mars i år. I Kristiansand sentrum skal han ha stukket en kniv inn i beinet til en annen mann, hvorav vedkommende måtte sys med flere sting.

Samme kveld kom han også med trusler mot politiet da han skulle settes i arresten, med utsagn som «Jeg skal finne datteren din og pule henne» og «Hvis du ser meg på gaten og ser på meg på samme måte som nå, så skal jeg maltraktere deg».

Han skal videre ha skallet til en mann i Lyngdal slik at mannen mistet en tann."