Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2307
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For litt over 3 uker siden så bestilte jeg 3 pakker med "Real Leaf Terpenes"
Bestilte de 3 typene de hadde, OG Kush, Mango Kush og Pineapple Express. Fikk de i posten for noen dager siden og tenkte å komme med en liten review.


Terpener skal vist nok øke absorberingen av cannabinoider og THC/CBD.
De inneholder 0 THC, 0 CBD og er laget av marshmallow, bringebær, lakris og filtkongslys.
I tillegg til terpener ifra de 3 strainsa nevnt ovenfor.

Legger ved bilde av hvordan greiene ser ut nederst i tråden.

Følgende står da om disse produktene:
  • OG Kush terpenes can help alleviate stress, anxiety, difficulties with attention and/or concentration, along with migraines.
  • The terpenes found in Mango Kush can help with the treatment of low or lack of appetite, nausea, epilepsy and physical pain.
  • Terpenes from the Pineapple Express strain of cannabis are characterized by a mild psychedelic feeling, plus a surge in creativity and energy

Åpnet den ene pakken med OG og det første som traff meg var lukten av te. Rettere sagt, helt likt som "Yellow Label" fra Lipton.
Prøvde å rulle meg en joint med bare disse urtene for å se hvordan det smakte og brant.
Ble ganske så positivt overrasket, veldig lite smak og brenner fint.
Var som å røyke en joint med weed egentlig, minus det å bli stein.
Eneste negative jeg kan si er at du plutselig sitter med ett hav av aske i fanget, fordi asken faller av veldig lett i forhold til jointer med sigaretter.

Etter en relativt vellykket test så skaffet jeg meg noe brunt for å teste.
Fyrte opp, røyket og ble fjern.
Ble litt skuffet over at hasjsmaken og lukten ble helt maskert, men for noen er det sikkert ett pluss.
Var faktisk ett lite øyeblikk hvor jeg måtte dobbeltsjekke at jeg faktisk hadde hasj i for å være sikker.


Om dette med terpener bare er BS/Placebo eller "the real deal" vet jeg ikke, men kan ikke si at jeg merket noe spesielt av effektene som er nevnt fra siden selv.
Kanskje det funker bedre med weed, men det får jeg nesten teste ved en senere anledning når det er noe å få tak i fra mine kontakter.

Annet en det så synes jeg faktisk det var verdt pengene, betalte ca 350kr for de 3 pakkene, hvor det da er 20g i hver pakke.
Ser også at jeg kommer til å ha disse pakkene til langt over nyttår, selv med nesten daglig røyking.
Pakkene har også en fin "åpne-lukke" funksjon så urtene ikke tørker ut.






Om noen har spørsmål så skal jeg prøve mitt beste på å svare, men har egentlig ikke peiling på det greiene her bortsett ifra det lille jeg leste fra siden selv om terpener.
Brukt RF selv det siste halve året. Sluttet helt med tobakk. Kjennes på lungene

En pakke varer lenge, som du sier selv. Gikk adskillig mer tobakk, den tid man brukte det.

De sender alltid med ekstra grinder, samt to rullepapir til joints hver gang jeg bestiller. Har en god ladning liggende
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Brukt RF selv det siste halve året. Sluttet helt med tobakk. Kjennes på lungene

En pakke varer lenge, som du sier selv. Gikk adskillig mer tobakk, den tid man brukte det.

De sender alltid med ekstra grinder, samt to rullepapir til joints hver gang jeg bestiller. Har en god ladning liggende
Vis hele sitatet...
Merker det selv etter 2-3 ukers bruk, mye bedre en sigaretter.
Neste steg blir nok å kutte snusen også.
Hehe, mye tobakk og tobakken i seg selv tok mer tid å mekke
(spesielt for meg som nesten sitter å plukker ut kvist og dritt med pinsett)

Fikk faktisk bare med 1 pakke med kingsize rullepapir, filter inkludert.
Men kult at de faktisk gir med slikt og grindere
▼ ... over en måned senere ... ▼
Går det an å få kjøpt andre steder utenom nettsiden deres?
Sist endret av bQuick; 17. september 2019 kl. 13:17.
Sitat av bQuick Vis innlegg
Går det an å få kjøpt andre steder utenom nettsiden deres?
Vis hele sitatet...
Aldri sett det noe sted utenom nettbutikken deres.

Finnes riktig nok andre urteblandinger der ute, men ingen som er vanlig i Norge.


Kan legge til at jeg holder med TS.

Veldig digg å mekke med
Veldig mye for pengene
Smaker greit
Brenner greit

Asken havner som nevnt fort overalt. føles nesten enda finere enn tobakkasken
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til dere som har bestilt: pleier pakkene å ligge lenge i tollen? Venter på en pakke som har stått stille hos tollen i 12 dager, så begynner å lure på om jeg må rydde heimen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
begynner å lure på om jeg må rydde heimen
Vis hele sitatet...
Aldri hørt om noen som får razzia pga. Real Leaf elller lignende.
Tipper pakka di har går litt treigt gjennom tollen. Går fort over en uke når de bestemmer seg for å åpne pakker. Kanskje de prøver å finne ut hva du har bestilt?

Du har ikke gjort noe ulovlig så jeg ville tatt det helt med ro.