Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4125
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ki...artid=10061197
http://www.imdb.com/title/tt2023449/

Et TV show hvor dødsdømte fanger blir intervjuet før de blir drept.
Jeg klarer ikke finne dette noe sted, eller info om det skal gå i vesten, om det i det heletatt skal det.
Noen som vet noe? Har lyst til å se hvertfall en episode med dette!
At dette er underholdning for folk idag får meg til å kaste opp.
Så akkurat på jeg også, men finner ikke noen plass hvor man kan se showet! På youtube er det bare dritt.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
At dette er underholdning for folk idag får meg til å kaste opp.
Vis hele sitatet...
Fint for deg, jeg føler det samme over Dubstep.
Noen som vet om det skal bli sendt i USA?
Forferdelig. At noen ser på dette som underholdning er kvalmt.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Forferdelig. At noen ser på dette som underholdning er kvalmt.
Vis hele sitatet...
Jeg er intressert i å høre hva de sier, synes du det er kvalmt? Det er det man får høre i dette showet.
Startet ikke denne tråden for å høre at dere synes det er kvalmt. Jeg synes snus er kvalmt, bryr du deg?
Sist endret av PerPerPerPer; 4. mars 2012 kl. 22:42.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Fint for deg, jeg føler det samme over Dubstep.
Noen som vet om det skal bli sendt i USA?
Vis hele sitatet...
Du sammenligner dubstep med drap?

Vil minne deg på om at det ikke er en hollywood greie med spesial effekter du sitter og ser på her, dette er ekte mennesker som blir henrettet. Om det er etisk riktig eller ikke en en ting, men at folk skal lage en TV serie av det og tjene penger på andre mennesker liv er skittent og perverst.
Sist endret av Juicekongen; 4. mars 2012 kl. 22:44.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Du sammenligner dubstep med drap?

Vil minne deg på om at det ikke er en hollywood greie med spesial effekter du sitter og ser på her, dette er ekte mennesker som blir henrettet. Om det er etisk riktig eller ikke en en ting, men at folk skal lage en TV serie om det og tjene penger på andre mennesker liv er skittent. Og at folk støtter dette er hysterisk.
Vis hele sitatet...
Hvis du ville ha lest linkene ville du nok skjønt at dette handler om dødsdømte fanger som blir intervjuet, jeg er intressert i å høre hva de har å si.
Du får ikke sett dem bli drept, det har jeg heller ikke sagt jeg har noen interesse for.
Jeg sammenlignet ikke dubstep og drap, jeg sammenlignet at du liker noe jeg ikke liker og jeg liker noe du ikke liker.
Dette er dog ikke en dokumentar hvor du ser de blir henrettet, bare intervjuer før de blir det.
Jeg selv blir litt kvalm av tanken, men altså - whats the big deal? La nå oss heller prøve og hjelpe til med å finne link til dette showet eller lignende.

http://video.idfa.nl/media/p/0baacd58237e43bd6b38d ligger hvertfall en trailer.
Jeg utdanner meg som sosionom, og ønsker å jobbe med folk som faller utenfor dagens gitte system.

Derfor er sånne program/dokumentarer av veldig interesse for meg, dere kan kalle det kvalmt, men for
min del ser jeg på det som en mulighet for å få et lite innblikk i andre sine følelser og opplevelser.

Ergo.. linker til nedlasting/stream ønskes
Det skal gå en episode om programmet på BBC2 på mandag

http://www.bbc.co.uk/programmes/b01dn7rm
brukertittel
Widow's Avatar
Det jeg lurer på er hva serien fokuserer på, jeg syns det er en spennende tanke.

Til dere som syns det er kvalmt, syns dere denne dokumentaren er kvalm også?
Noen som fikk sette dette? Eventuelt en med link til showet?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
noen som har sett dette?
Jeg mener at slike program ikke er "kvalme" eller perverse. Det er en god mulighet til fanger til og si farvell med familier og venner.
Men du hører programmlederen kalle de forskjellige fangene for shit og du er ikke verdt noe.
Så etterpå klager hun på at hun har så mye og gå igjennom og livet er så hart for hun. Det er sykt og idiotsik.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Trådstarter
Nå ligger "TV med dødsdømde" på NRK TV!
http://tv.nrk.no/program/koid2500711...ed-doedsdoemde
Søren at jeg ikke kan kinesisk. Vil jo vite hva de sier!
Jeg tror hun programmlederen har blitt voldtatt eller noe sånt når hun var yngre fordi det virka som om hun virkelig hata de kriminelle. Hun så en av de dødsdømte inn i øya og sa: du fortjener dette, du er dritt. jeg syntes hun bør bli lagt inn på galehjem.

Sitat av MatildeB Vis innlegg
Søren at jeg ikke kan kinesisk. Vil jo vite hva de sier!
Vis hele sitatet...
det er jo engelsk tekst
Ingen engelsk tekst hos meg. Ser fra mobil Kun kinesisk og engelsk tale. Kinesiske dokumentarer fra mobil på NRK mobil er tydeligvis ingen god idé. Får se fra pc senere om jeg gidder.
Sitat av PunkBear Vis innlegg
Jeg tror hun programmlederen har blitt voldtatt eller noe sånt når hun var yngre fordi det virka som om hun virkelig hata de kriminelle. Hun så en av de dødsdømte inn i øya og sa: du fortjener dette, du er dritt. jeg syntes hun bør bli lagt inn på galehjem.
det er jo engelsk tekst
Vis hele sitatet...
Det var vel han fyren som sammen med 2 andre hadde tenkt å kidnappe en rikmannsdatter mot løsepenger.
De tok imidlertid feil og kidnappet ei 12 år gammel fattigjente isteden.

Da de skjønte at de hadde tatt feil valgte de - isteden for å slippe henne løs - å mishandle og drepe henne.

Jeg burde vel på galehuset jeg og da siden jeg er helt enig i at drittsekken fortjener det han får.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
fikk ikke sett detta på nrk jeg.. rettigheten har gått ut... noen som vet om en annen side??
Tråden er flere måneder gammel...
Sitat av McVellet Vis innlegg
Tråden er flere måneder gammel...
Vis hele sitatet...
Kan være kult for de nye brukerne og se showet.