Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1502
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
prøvde for første gang meth for 4-5 dager siden, vare ca 50mg tilsammen (10-20 mg fordelt på flere linjer) og helt siden da har jeg følt meg veldig tom og smått deprimert og plutselig savn av en ex jeg var kommet meg over for lenge siden.. er dette normalt og hva kan jeg evt gjøre for at det ska gå over?
Det går over.. Bare ikke gjør det igjen kanskje?
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Blir aldri og ta det igjenn, føler egentlig bare for og legge alt av rusmiddler på hyllen en stund. Er førse gang jeg har blitt påvirket psykisk av rus
Du har kjørt deg hardt.

Metamfetamin er ikke svake greier, dette er noe av det sterkeste du kan komme borti.
Ta dette som en advarsel til å holde deg unna, da du kan få langt verre følelser enn du føler på nå om man skulle fått et problematisk forhold til stoffet.
HELT NORMALT. Slapp av. Alt dette gaar over og du kommer tilbake til deg selv igjen innen en uke. Meth er helt for for jaevelig slik, og jeg hadde akkurat den samme kjipe nedturen som du har naa. Alle jeg kjenner som har tatt det har ogsaa det. Det du kjenner naa, er ikke deg selv slik du er ved baseline.