Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 3635
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vet det høres ut som et dumt spørsmål men jeg har ca 0,1 med speed igjen, den er god.
saken er at jeg skal til badeland med familie imorra, å vil ikke være helt nervevrak når jeg kommer dit.

men vil også kose meg litt, haster litt.
Husk du kommer til å ha store pupiler.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan du utdype litt hva du mener med det? er ikke det en selvfølge etter en liten tur på amf? altså å få store pupiller?
har 8 seroquel liggende i tilfelle det vil gå galt, da jeg plutselig kan finne på å røyke i samme slengen.
På en liten linje så er jeg våken i gode 3dager med pupiler som skriker NARKOTIKA

Ta speed, vær våken i 10-12timer, så ta kventapin og røyke? Hvordan vil du fungere på et badeland neste dag?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
altså nå så er det 3 timer til jeg skal på badeland, bilturen varer i nesten 2 timer, jeg har dratt en linje allerede, vet ikke hvordan dette kommer til å ende.
dårlig?
Oppdater hvordan det går
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
skal det men tenker nå.
jeg har dratt en liten oppi nesa, merket den for kanskje 20 min sia. Var nede på dassen å så på pupillene mine, de bevegde seg i bølger (ble stor så liten om igjen og om igjen) det var lyst i rommet, gikk så til et mørkere rom da pupillene mine allerede begynte å bli megastore, men vil samtidig ta resten av det lille jeg har igjen via rassen (rektalt med pumpe) har kanskje 0.1 igjen (var da sikkert 0.2 tilsammen)
Det vil vel ikke skade da jeg allerede har tatt 0,1 i nesa?
Du vil merke det mer?

Har vel allerede fucket opp for familien desverre...
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ahh jeg som lovte...
tror jeg bare sier at jeg heller blir hjemme å venter på at dem kommer tilbake igjen (som dem gjøre samme dagen)
skal bli hentet å frakta til instutisjon videre på dagen, så går nok bra?
Vis vi snakker om samme type insitusjon så kommer de garantert til å merke det
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
så jeg gjetter at jeg gikk på trynet en gang til?
ahh jaja.
ville det vært lurt å ta de 8 25mg seroquel jeg har nå å bare sove?
har også trekk.
50mg er nåkk. Blir zombie lenge, slutt å ta stoff!
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
tenker å slutte med dritt etter jeg har brukt opp det lille jeg har igjen, og det brenner jeg for i nyktern tilstand også, ser moralen.
tenker å bare holde meg til røykings fra å med det er tomt for dritt (peppern)
Vis du absålutt skal ha noe å ruse deg med så røyk et gram i uken eller noe sånt.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
moralen er det, ser den.
forresten, hvorfor ikke mer enn et gram? for da blir det overdriving allerede?
litt over 1 time til så er det vekkings å rett i bilen med far å lillebror, det blir stressende eller hva?
kommer til å ende med å spørre om å bli hjemme å bare vente til at instutisjon henter meg i stede, å i mellomtia sovne på seroquel, god ide??
Kan du ikke bare vær våken?

Er ikke altid bra med for mye godt.

Har du i det hele erfaring med noe? Du blir zombie av kventapinen og de 200mg du ville putte i deg er jo eksreme mengder.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
altså kvetapinen tenker jeg bare å ta for å ikke begynne å stresse når nedturen kommer, eller for å si det med bedre ord: ta igjen søvna jeg stjal fra meg selv.
Synes personlig det høres bra ut å få litt søvn uansett hva det koster, kanskje bare meg..
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ja jeg har erfaring med en del for å svare deg på den
Du får jo ikke nedtur idag da... og kventapinen varer ikke til nedturen vis du tar det idag
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
nei men fortsatt, er like greit å bare sovne er det ikke det? da jeg forventer å bli helt mongo noia igjen, bare på badeplassen denne gangen.
Så skal insitusjonet hente deg på døren om x timer idag? Hvertfall pakk alt du skal ha me deg før du dytter i deg kventapinen og forvent du komme til å slite meg å komme deg opp.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ja jeg tror dem skal hente meg ikveld.
skal pakke, sortere huet litt, kommer tilbake straks.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
viss du ikke stoler på deg selv ved å holde deg kontrollert og oppføre deg sikkerlig så kan du bare bli hjemme, ikke la dagen for familien din bli ødelagt for dine problem tenker no jeg. lykke til på insitusjon
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
det som er er at jeg vet ikke.
jeg tror bare at jeg kommer til å få noia da det blir så mange folk rundt meg.
tør liksom ikke å ta den sjangsen
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
jeg tenker nedturer på som en påminnelse at stoffet er farlig og ikke bare gøy, men skjønner ikke helt hvordan du får nedtur av 100-200mg, tok 550mg igår og føler ikke meg noe spesielt dårlig, bare litt kvalmsulten men det skal fikses etter jeg har skrevet denne posten :P skal se om jeg får i meg jordbær med fløte og sukker
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
hm kanskje du har rett, jeg stresser vel for ingenting?
har som oftest overdrevet dosene å det er først nå jeg prøver under ''kontrollerte'' forhold, å da mener jeg med en bevisst dose, samtidig lav en. drikker vann å spiser pølse her
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
min værste episode med narkotika var med rivotril, hadde ikke gjort noe rescearch eller brukerdoser på det så endte meg på en smell, det jeg hadde å sammenligne det med var sobril som jeg fikk 0 effekt etter å ta 10, så jeg tenkte med førte gang med rivotril at jeg spiste 6, resten av dagen husker jeg bare småglimt men våknet på sjukehuset med en slange inn i urinrøret mitt, broren min hadde heldigvis komt til huset og så jeg var dopa så han kjørte meg på sykehuset der de fant ut jeg hadde middertidlig nyresvikt, etter den opplevelsen så har jeg vert meget forsiktig. poenget med historia er at når jeg tar speed,kola jeg bruker vekt for å måle hvor store doser jeg tar sann jeg kan finne fasiten på hva som passer meg for en hyggelig opplevelse.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
jeg skjønner, tror jeg skal prøve å sove, begynner å bli trøtt.
faren min våkna for 5 min ca å spurte meg om jeg var våken nå,
ja svarte jeg med et smil.
tror jeg hørte han hviske: så bra (mens han gikk videre)
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk det her?
Hvor gammel er du?
Lurer fryktelig på hvordan det gikk. Dette virker som en dude som har gitt opp livet. Hvor jævlig må man ha det med seg selv for å gi så balle i det som skjer rundt seg.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Han har vell blitt lagt inn skulle ikke han det på kvelden dagen han skrev dette innlegget?
Vi får håpe TS får hjelp der hvertfall.
Sitat av Needle Vis innlegg
Lurer fryktelig på hvordan det gikk. Dette virker som en dude som har gitt opp livet. Hvor jævlig må man ha det med seg selv for å gi så balle i det som skjer rundt seg.
Vis hele sitatet...
Lurer selv på hvordan det går
Men, hva er poenget med innlegget ditt? Det er vel ikke slike ting han trenger å lese hvis man er i ferd med eller har gitt opp livet?

TS. Håper så inderlig at du får det bedre og får den hjelpen du trenger
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
TAKK for alt dere har skrevet, jeg har ikke gitt opp livet, jeg er på vei oppover i nyktern tilstand.
det gikk veldig bra, unntatt at det ikke ble noe tur med far, bror å søster fordi jeg ikke ville dra, jeg bare la meg til å sove om å om igjen etter siste inlegget.
jeg er 16... har skjønt hva dop har gjort mot meg, heldigvis har noen gode menn hjulpet meg med å åpne meg selv å få meg til å skjønne hva som egentlig er problemene mine, å det er barnevernet, jeg har vært drittunge mot foreldrene mine i langt tid, mor har havnet på sykehuset flere ganger mens jeg bare har ignorert det i pepper å rivotril rus... mange ganger.
men jeg lærer, å jeg gir meg faen ikke!!
Sitat av ronniba Vis innlegg
Lurer selv på hvordan det går
Men, hva er poenget med innlegget ditt? Det er vel ikke slike ting han trenger å lese hvis man er i ferd med eller har gitt opp livet?

TS. Håper så inderlig at du får det bedre og får den hjelpen du trenger
Vis hele sitatet...
Var ikke noe poeng utenom at jeg lurte på hvordan det gikk. Tja, noen ganger må man innse hvor ille man har det før man kan få hjelp.

Håper selvfølgelig trådstarter har det bra.
Sitat av Needle Vis innlegg
Var ikke noe poeng utenom at jeg lurte på hvordan det gikk. Tja, noen ganger må man innse hvor ille man har det før man kan få hjelp.

Håper selvfølgelig trådstarter har det bra.
Vis hele sitatet...
Så bra du leste spørsmålet mitt som et spørsmål og ikke en klage på hva du skrev

Leste over nå og ser at det jeg skrev kan se litt sinnamelding ut

TS. Da har du et langt og fint liv for deg når du en dag er fri for rus
Det er ganske harde rusmidler du har missbrukt og det er ikke lett å slutte med slikt! Det er mange som ikke har anelse om hvor vanskelig det er å slutte med slikt når man har problemer med andre folk rundt seg og ikke minst seg selv. Bare vit at det går, og jeg har sett folk dra seg opp av årevis med rus og dritt og aldri rørt det igjen. Tenk hvor sterk du må føle deg når du en dag er fri fra rusen Stå på!
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk
Heier på deg TS