Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1084
Hey,

Jeg har et problem med min Samsung Galaxy S3.

Når jeg laster ned et bilde fra nettleseren på telefonen, havner dette i en Download-mappe. Greit nok. Problemet er at jeg ikke kan åpne disse bildene gjennom galleriet, altså bildeviseren på telefonen.

Jeg kan fortsatt åpne bildet ved å gå inn i Mine Filer og finne download-mappa, men det er jo ufattelig tungvint å gjøre dette hver gang jeg laster ned et bilde. Det var heller ikke slik på min forrige telefon, en Samsung galaxy S2. Med den lå nedlastede bilder som en egen mappe i galleriet, som var veldig ålreit.

Noen som har tips?
Jeg har Galaxy S4, og jeg forsøkte nylig å lagre et bilde fra nettleseren.
Når jeg går inn på galleri, dukker "Downloads"-mappa opp med bildet i.

Når du er i Galleri, har du forsøkt å trykke "meny"-knappen og sjekket at alt stemmer under "Innhold som skal vises"?
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
Når jeg trykker på meny-knappen inne i galleriet står det faktisk ingenting om "innhold som vises". Mener å huske at dette fantes på S2 også, ikke bare S4?

Synes dette er veldig rart, for det er en såpass basic funksjon.
Kan det hende det er en oppdatert versjon av Android ute, som du ikke har installert enda?