Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 690
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Muligens et dumt spørsmål, men hvor vanlig er det å få falsk LSD? Helst i Trondheims området?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Muligens et dumt spørsmål, men hvor vanlig er det å få falsk LSD? Helst i Trondheims området?
Vis hele sitatet...
Er vel veldig inviduelt, kripos deler jo statistikker på beslag, og selv kripos sa for noen år tilbake at det de beslaglegger av lsd er enten LSD-25 eller vann, hadde vært morro å se om det er det samme i dag, dette er vel 3-4 år siden.

Problemet er jo at man kjenner jo ikke forskjell på mye av analogene så det er nok mørketall her

Husker jeg bestilte 100 a 200ug lapper med 1P-LSD da dette fortsatt var lovlig i England. Spiste en og en halv og tura hardt i 17 timer før jeg var på vei ned. Eneste forskjellen jeg merket under trippen var sterkere farger enn vanlig og at jeg trippa i 17 timer før hallisene ga seg