Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1359
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Ser det under bildet til en del folk. Merker det er ganske nytt, hva betyr det?
Hold musepekeren over
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av hippitus Vis innlegg
Hold musepekeren over
Vis hele sitatet...
Mange som leser mest hyppig på mobilene sine - da faller det ikke dem like natulig å "hovre".

Det betyr donor. Det kommer under navnet til de av oss som har donert til Freak
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Mange som leser mest hyppig på mobilene sine - da faller det ikke dem like natulig å "hovre".

Det betyr donor. Det kommer under navnet til de av oss som har donert til Freak
Vis hele sitatet...
Men Vis man donerer vil ikke da freak få dit fulle navn og hele pakka,Gjennom betalingsinformasjon?
Sitat av Tarm Vis innlegg
Men Vis man donerer vil ikke da freak få dit fulle navn og hele pakka,Gjennom betalingsinformasjon?
Vis hele sitatet...
Trykker du på linken, så ser du at du kan betale med Bitcoin og Ethereum også, hvis du heller vil det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Tarm Vis innlegg
Men Vis man donerer vil ikke da freak få dit fulle navn og hele pakka,Gjennom betalingsinformasjon?
Vis hele sitatet...
Det er nesten litt komisk å se hvor paranoide folk er, altså missforstå meg rett: Man bør være OBS på endel ting i vår moderne verden, men folk har noen ganske rare overbevisninger om temaet.

Freak er underlag personvernsforordningen, også kjent som GDPR og plikter å fylle kravene loven nevner, det er i så fall bare nso som har tilgang til informasjonen, jeg som crew har ingen tilgang på noe slikt.
Sist endret av Dodecha; 30. januar 2020 kl. 20:42.
Alle KRIPOS er ferdig med å kartlegge får et hjerte når de tar den avsluttende blodprøven.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Tarm Vis innlegg
Men Vis man donerer vil ikke da freak få dit fulle navn og hele pakka,Gjennom betalingsinformasjon?
Vis hele sitatet...
Man har, som realist1 sa, flere forskjellige betalingsmåter. For de av oss som ikke føler noe spesielt behov for å gjemme oss veldig, så fungerer Paypal sånn passe greit. (Bortsett fra at jeg ikke liker paypal da, såklart.) For andre er Bitcoin eller Ethereum potensielt bedre


Det jeg synes er mer relevant egentlig er hvorvidt dette faktisk har hatt en god nok effekt til at staben (eller kanskje bare NSO som har tall?) er mer komfortable med driftsutgiftene til forumet. Jeg gir med glede mine 90 kroner året jeg, men kunne fint gitt litt mer også om det er behov

Sitat av DigitalAnarchy Vis innlegg
Alle KRIPOS er ferdig med å kartlegge får et hjerte når de tar den avsluttende blodprøven.
Vis hele sitatet...
Som kjent driftes jo freak av kripos.
Sist endret av Freddy_fred5; 30. januar 2020 kl. 20:05.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Tarm Vis innlegg
Men Vis man donerer vil ikke da freak få dit fulle navn og hele pakka,Gjennom betalingsinformasjon?
Vis hele sitatet...
Hvis du betaler via Paypal så får jeg en epost med navnet ditt (og e-postadresse), ja. Har forøvrig aldri giddet gjøre mer enn å "markere som lest" og ihvertfall aldri giddet å sjekke hvilket brukernavn epostkontoen eventuelt hører til (hvis noen).
Sist endret av nso; 30. januar 2020 kl. 20:09.