Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1100
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg driver ett nettsted som driver med produksjon og salg av voksenfilmer. Problemet er bare at ettervært som jeg har startet å få litt omsetning så blir jeg nødt til å opprette ett firma.

Det eneste problemet er at jeg ikke ønsker at det skal være søkbart da jeg ikke ønsker at familie og venner skal vite hva jeg holder på meg

Er det noen som vet hvilke skatteparadiser som kan være aktuelt å bruke som lar meg opprette ett firma helt anonymt? Jeg har egenklig ikke noe i mot å betale skatt, det handler mer om det at jeg ikke ønsker at noen skal vite hva jeg holder på med av åpenbare grunner. Skal selvsagt oppgi formue osv på selvangivelsen
Hvordan sørger du for anonymitet i dag? Det behøver ikke være åpenbart at firmaet ditt driver med erotikk, det er ingen krav til at navnet i brønnøysund er det samme som du bruker ellers. Du kan også bruke næringskode for produksjon av film vil jeg tro. Det eneste er at du må bruke navn fra brreg og reg.nr. på faktura, men du kan jo f.eks kreve kontant betaling hvis det er et problem.

Om ikke det skulle fungere kan du jo sjekke ut klassiske paradis som cayman islands, british virgin islands, bahamas.