Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1146
hei.
jeg å en kompis tar molly av og til, så har litt kunnskap. men når han droppe større si 300. så spyr han å har det knall bra etter det, osv.. jeg selv har aldri tatt så stort dropp men tenkte å gjøre det snart for å prøve, når vi evt redosere.
så går rett på sak.
For å unngå å spy eller en generell andre ting, er det en tanke å dele droppe i 2 altså 300. ta 150 så 150 en time senere, tenker om det? eller har dere andre ideer?

jeg har kun lekt meg med tanken om å gjøre det sånn for å unngå å spy. men lurer å litt på hvordan rusen blir å "hite" om man gjør slikt?

tanken er jo å unngå at kroppen får for mye at den prøver å kvitte seg med seg det(spy). hvordan man kan evt gjøre det?

takk for svar!
Anonym bruker
"Snill Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville delt det opp. Personlig synes jeg comeupen kan være litt ubehagelig og synes derfor det er best å droppe 100-150 først også ta drop nr 2 på peak.
eller bare hold deg til retningslinjene og nyt noe som da er et veldig ufarlig rusmiddel til det maksimale..?
men for all del bare blåse av alt kruttet med en gang og risikere en hel masse.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ville delt det opp. Personlig synes jeg comeupen kan være litt ubehagelig og synes derfor det er best å droppe 100-150 først også ta drop nr 2 på peak.
Vis hele sitatet...
takk for rådet! trur det blir knall
Jævla jalla opplegg å ta så heftige doser da. Holder plenty med 125-150mg i ett enkelt drop.
Om man absolutt skal redroppe så kjør havparten av opprinnelig dose på peak.
Sitat av moret Vis innlegg
Jævla jalla opplegg å ta så heftige doser da. Holder plenty med 125-150mg i ett enkelt drop.
Om man absolutt skal redroppe så kjør havparten av opprinnelig dose på peak.
Vis hele sitatet...
Er ikke alle som nødvendigvis får så bra varer, min erfaring tilsier at noen typer jeg har hatt er ikke 150-170 nok. Enkelte ganger har jeg fått effekt men ikke fult og følt det var bortkastet men 200 av samme type var 100%

Med det sagt, igjen alt med måte

I USA i fda trials så får man vel 120 uansett vekt?