Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2463
Hei! Raskt spørsmål. Skal prøve mdma for første gang med hasj, men skal jeg røyke før jeg inntar mdma eller skal jeg innta mdma også røyke etter at jeg får ruseffekten av mdma? Og skal jeg knuse den mdma klumpen også svelge den i småbiter eller skal jeg bare innta ca 100mg mdma i en klump? Kan det snortes?
Sist endret av Bonnaboy; 18. februar 2020 kl. 18:14.
Anonym bruker
"Ulykkelig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville knust Mollyen, pakket den i rizzla og svelget den. Ville bare røyker hele veien jeg, ihvertfall på peak. Røyker du før Mollyen så er jo effekten dabbet av før Mollyen kicker ��
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knus den litt. Ikke til pulver men små rocks og legg i et sigarettpapir og svelg det. Det kan snortes men det er veldig ubehagelig og varer mye kortere. Røyk etter noen timer når du kjenner mdma-funken er nedgående.
Anbefaler deg å vente litt med å fyre, godt å kjenne litt på Emma alene første gang. Deretter er det bare å fyre når du ønsker, det forsterker effekten av emmaen.
Det eneste problemet er at det er så digg å fyre at man blir sittende med joint på joint om man har muligheten.

Kos deg
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg pleier alltid å vente litt med røykinga til jeg har tura en liten stund, vær forberedt på at det kan smake litt rart men fyy så deilig det er
Vent til at du kjenner at MDMA'en begynner å daffe av. En joint på nedturen er faens så digg. Bare merk deg at korttids-hukommelsen blir fullstendig grøt, du kan sitte å snakke og plutselig så glemmer du helt hva du skulle si, så ikke bli redd for det haha
Anonym bruker
"Intolerant Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig så røyker jeg alltid samtidig, altså før, under og etter når jeg tar diverse drugs.
Aldri vært noe problem for meg, men det er jo ikke for alle.
Lurt og rulle opp i forveien isåfall, for det kan fort bli vanskelig når mdma'en kicker.
Vanligvis ville jeg sagt mye av det samme, røyking i møte med Emma er døds digg. Men første gangen vil jeg anbefale uten. Test det skikkelig uten å være for fjern/bakfjern
Ville ha røyt en stund etter du har droppet molly. Bår du røyker vil det booste mollyen en del så hvis du merker at du får sterk effekt fra mollyen etter en time å to kan det være lirt å prøve med et par puff fusst. Etter min erfaring kan man lett bli kvalmen av og til hvis man røyker på grunn av boosten, men varierer jo fra person til person.
Når jeg blir kvalmen på molly pleier jeg som regel bare å legge meg ned på bakken å gudde å smile mens jeg er dålig som et fly.
Anbefaler å svelge over snorting siden det svir som et helvette å rusen varer kortere.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig har røyking på tripp alltid ødelagt trippen, selv når man sitter på nach 6 timer etter inntak og føler seg ferdigtrippa og tenner en joint. BÆM rett tilbake til en intens... tja vil ikke si peak, for for meg føles det ikke like bra som emma-peaken med røyking, men en intens ubehagelig og litt kvalmende måte. Om jeg tør å røyke på trip nå er det max ett trekk, max.
Tommelfingerregel jeg følger for psykedelia og MDMA er å være helt edru ila. dagen det doseres, og drøye fyringa så lenge som mulig og så litt til.

MDMA spesielt kan ha en helt unik "klarhet" som blir ødelagt av cannabis. Noe jeg har opplevd og observert ved å røyke tidlig eller under hele rullen er at man ender opp med å røyke absurde mengder.
Hvis det er første gangen, ville jeg spart den jointen til dagen derpå, eller eventuelt når comedownen starter. Fint å bli litt kjent med m alene før du begynner å teste div. kombinasjoner. Som tidligere nevnt er det fort gjort å bli litt kvalm, spesielt hvis det er første gang.
Skjønner ikke helt hvilken kvalme dere snakker om, da vi tok mye molly i yngre dager var det eneste vi gjorde å røyke bøtte 24/7 hele tiden mens vi var på molly pga den deilige mollysmellen man får når hittet kicker.
Ingen av oss har noen gang spydd på molly pga røyk, og jeg kan love at vi har tatt uforsvarlige store doser, opptil 1.5g HVER fordelt fra kveld til ettermiddagen etter.
Sist endret av jaffarbigbag; 19. februar 2020 kl. 21:41.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Hvordan klarer folk å røyke etter inntak av MDMA?
Husker sist gang jeg røyka etter jeg hadde tatt molly, ALDRI har jeg angret så mye av å ta en joint . Det kommer sikkert helt ann på personen, men jeg blir helt t-rex på det. Alt blir så uvirkelig at det hele er bare overwhelmingly ubehagelig .
Jeg ville hatt en J klar til når du merker effekten begynner å dabbe litt av, det booster det litt og har hjulpet meg igjennom det i hvert fall�� men kos deg! Emma i seg selv er drit chill, kos deg��
Trådstarter
14 8
Takk for gode tips!
Status:
Etter en halvtimes tid etter at jeg inntok mdma på en hjemmefest så bare helevetes Satans i svarte... JEG ER VERDENS Lykkeligste jævel.. Ja dere skjønner. Skravla gikk i et og klarte å skrape ihjel et par tenner, og var farlig nære på å få bank ettersom jeg var så klengete på alle sammen, samtidig som det ble en del oppkast, men alt i alt den herligste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv og verdens Lykkeligste dag i hele mitt liv, fy f***. Mdma thats hthe shit!!!koste meg med 2 feite mellom rusen. Igjen, utrolig rusfølelse. Dette må gjentas
Sist endret av Bonnaboy; 20. februar 2020 kl. 05:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Bonnaboy Vis innlegg
Takk for gode tips!
Status:
Etter en halvtimes tid etter at jeg inntok mdma på en hjemmefest så bare helevetes Satans i svarte... JEG ER VERDENS Lykkeligste jævel.. Ja dere skjønner. Skravla gikk i et og klarte å skrape ihjel et par tenner, og var farlig nære på å få bank ettersom jeg var så klengete på alle sammen, samtidig som det ble en del oppkast, men alt i alt den herligste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv og verdens Lykkeligste dag i hele mitt liv, fy f***. Mdma thats hthe shit!!!koste meg med 2 feite mellom rusen. Igjen, utrolig rusfølelse. Dette må gjentas
Vis hele sitatet...
Deilig å høre at du koste deg, Prøvde Emma selv for første gang for noen uker tilbake, hitta bongen også. Med riktige venner så er emma sykt chill og deilig. Men husk en ting, IKKE ta det for ofte! Kjenner en som tok det 4-5 ganger på 2 uker, han slet med depresjoner i maaange uker etterpå. Så ta lange pauser mellom hver gang, ikke noe å gjøre mange helger på rad.
Sitat av Snusmumriken01 Vis innlegg
Deilig å høre at du koste deg, Prøvde Emma selv for første gang for noen uker tilbake, hitta bongen også. Med riktige venner så er emma sykt chill og deilig. Men husk en ting, IKKE ta det for ofte! Kjenner en som tok det 4-5 ganger på 2 uker, han slet med depresjoner i maaange uker etterpå. Så ta lange pauser mellom hver gang, ikke noe å gjøre mange helger på rad.
Vis hele sitatet...
Han har jo hatt flaks, noen som kjører seg så i grøfta at det kan ta år før man begynner å merke en bedring
Sitat av 420master Vis innlegg
Han har jo hatt flaks, noen som kjører seg så i grøfta at det kan ta år før man begynner å merke en bedring
Vis hele sitatet...
Jeg er litt uenig.
Jeg har en kompis som har slitt med depresjon etter en mdma kveld. Det viste seg at han hadde drukket en kasse med øl, og i tillegg "tatt en klump" med mdma som han svelget ned.

Dette er veldig store kontraster til å holde seg til 150mg i løpet av en kveld.

Jeg kan sette meg selv som et eksempel her. Jeg har ved en anledning tatt en to dagers 2 uker på rad. Det er vel ca det samme som ble beskrevet her. Det ble ca 1g totalt, men med ingen andre rusmidler. Nedturen gikk over dagen etter inntak. Men kanskje det er jeg som har hatt kjempeflaks.

Det er jo nesten litt "hipt" nå å ta 500mg mdma på en kveld nå, som er minst 2-3 ganger mer enn nødvendig. Også blander man vanligvis rusmidler også.
Sist endret av Superspurv; 20. februar 2020 kl. 13:17.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg er litt uenig.
Jeg har en kompis som har slitt med depresjon etter en mdma kveld. Det viste seg at han hadde drukket en kasse med øl, og i tillegg "tatt en klump" med mdma som han svelget ned.

Dette er veldig store kontraster til å holde seg til 150mg i løpet av en kveld.

Jeg kan sette meg selv som et eksempel her. Jeg har ved en anledning tatt en to dagers 2 uker på rad. Det er vel ca det samme som ble beskrevet her. Det ble ca 1g totalt, men med ingen andre rusmidler. Nedturen gikk over dagen etter inntak. Men kanskje det er jeg som har hatt kjempeflaks.

Det er jo nesten litt "hipt" nå å ta 500mg mdma på en kveld nå, som er minst 2-3 ganger mer enn nødvendig. Også blander man vanligvis rusmidler også.
Vis hele sitatet...
Så klart, selv har jeg tatt sånne doser i over flere år og dårlig med venting i mellom. Noen kan ta en sånn dose og være ute i opptil flere år etterpå. Det er nok veldig inviduelt. Derfor sa jeg, at han kan ha hatt flaks
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gang jeg røyket hasj under en MDMA/XTC-trip så begynte jeg å hallusinere. Sikkert ikke den reneste dosen/pillen jeg har inntatt, men nevner det bare som en warning sånn at du er obs på hva som kan skje.

OT. Jeg anbefaler sterkt å røyke etter at MDMA-rusen har kommet til peaken, ta trekk etter trekk og ikke bong nedpå sånn at du blir for ute. Eller så ville jeg har røyket først, og når hasjrusen roer seg ned så dropper du MDMA.