Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4223
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg skal fly fra Oslo til Bergen neste mandag kl 11:40.

Hvordan vil det være å ta med, tja si, 1g cola, 1g ketamim, 1g speed og si 3-4 brett valium?

Slenge de inn i check-in-bagasjen løst?

Ta med masse unødvendig toalettsaker og stappe det oppi toalettmappa med deo, vitamimer, tannbørste, mineraler, fiskeoljekapsler?

Ta med noen poser godteri som gossakene legges inni så lime igjen posen(e)?

Hadde jeg kunne hadde jeg maila de til megselv 10/10, men går ikke i dette tilfellet.

Ikke vakumpakket dop btw.

Tenkte det skulle være litt ironi i tråden med at dato, fly og kl står der but this is the internet so (FAKE DATE, FLIGHT, ROUTE AND TIME )

Hva anbefaler dere?
Stapp det i ræva.
nå har ikke jeg flydd innenlands før, men sett lignende el samme spørsmål stilt en del ganger her inne, der svaret ofte var at det er lite kontroller innenlands.

men søk det opp her inne så får du mer svar enn jeg kan huske fra toppen av huet.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
nå har ikke jeg flydd innenlands før, men sett lignende el samme spørsmål stilt en del ganger her inne, der svaret ofte var at det er lite kontroller innenlands.

men søk det opp her inne så får du mer svar enn jeg kan huske fra toppen av huet.
Vis hele sitatet...
Ahh okay takk
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Stapp det i ræva.
Vis hele sitatet...
Å fyfyan, 4 brett benzo opp bank + 3g pulver i forskjellige poser, auuuu
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forresten, noen som vet hvor man kan vakumpakke "ting" uten å kjøpe egen vakumpakkemaskin? Om det finnes noen sånne plasser at all da..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forresten, noen som vet hvor man kan vakumpakke "ting" uten å kjøpe egen vakumpakkemaskin? Om det finnes noen sånne plasser at all da..
Vis hele sitatet...
Du vil antageligvis ikke klare å maskere lukten for narkohunder uansett hvordan du prøver, regner med det er derfor du spør om vakuumforsegler.

Skal du ha med deg knark kan du like gjerne putte det i bagasjen og ta risken. Jeg og andre bekjente har gjort det flere ganger, og det har gått smertefritt hver gang. Du skal ikke over landegrenser, så det er ikke så alvorlig lovbrudd akkurat.
Bare putt det i kofferten og sjekk inn, skal være veeldig uheldig for å bli tatt. Skal du fly ut av landet et det en annen sak.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bare ikke ha bretta på kroppen når du går igjennom sikkerhets kontrollen, den tabben gjorde jeg for noen år siden, dum og rusa som jeg var la jeg bretta i boksern uten å tenke over at bretta er jo aluminium. Peip godt i metalldetektoren.
kanskje litt dumt å skrive nøyaktig når og hvor du skal dra
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan hente deg på flyplassen eg, hehe
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Nå vet jeg ikke helt hvordan å forklare dette men.

I boksere så er det 2 lag. Skjer et lite hull i høyt i bokseren så kan du legge coke,ket og speeden inni hullet så vil posene gli ned sann de ligger under rubberen/under pungen. Så hvis det piper og de tafser på deg så tror jeg ikke de griper opp der.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Cobra1 Vis innlegg
Nå vet jeg ikke helt hvordan å forklare dette men.

I boksere så er det 2 lag. Skjer et lite hull i høyt i bokseren så kan du legge coke,ket og speeden inni hullet så vil posene gli ned sann de ligger under rubberen/under pungen. Så hvis det piper og de tafser på deg så tror jeg ikke de griper opp der.
Vis hele sitatet...
Faktisk ikke en dum ide ! Skjønner hva du mener. Usikker på hvilken metode jeg skal bruke, men denne hadde fungert lett.

Er bare fucked om de står der med voff voff.

Benzoen slenger jeg bare i check-in bagasjen tenker jeg med toalettsakene. Er ikke snakk om 400 brett liksom men 4. Zippene med det andre blir det nok enten bodypack som eks denne metoden eller i check-in den også.

Flere ideer hadde jeg satt pris på forresten
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Er vell bare å stå på litt avstand å kikke litt inn før du går å sjekker inn det er vell ikke sann de står bak gardiner å gjømmer seg med hunden
Kanskje revurdere å legge ut alle reisedetaljer eller?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Cobra1 Vis innlegg
Er vell bare å stå på litt avstand å kikke litt inn før du går å sjekker inn det er vell ikke sann de står bak gardiner å gjømmer seg med hunden
Vis hele sitatet...
Sant det Tror det kommer til å gå lett som en plett egentlig. Skal jo ikke smugle inn eller ut av landet, skal bare fly fra en by til en annen innenlands, og OM man skulle være så uheldig å bli tatt så får man betale boten og få et litt lenger rulleblad. Er ikke Thailand eller Dubai hvor man får flere år i fengsel for noen gram akkurat
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Liker å advare politiet om lovbrudd jeg skal begå før jeg utfører dem for å hjelpe de
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Jeg jobber på gardemoen TS så etter klokken 10 på mandag skal jeg inspisere alle underbokser så bare pass deg.
Anonym bruker
"Tom Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis narkohunder blir brukt til å lete etter flyskrekkmedisin på en flyplass, så tror jeg de får en del å gjøre. Legen ga meg et brett valium for mange år siden, som alltid er med i veska på flyreise, og det er det aldri noen som har brydd seg med.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Til eget bruk?? Bruker du virkelig både cola, speed, valium og ketamin? Høres rart ut.

Hadde heller kjøpt en klosser i Oslo, svelga det før du hopper på bussen til Trondheim eller helst enda lenger nordover. Nesten umulig å bli tatt bare ikke ha noia om du skulle bli stoppa

Selg 5-6 hekkere og resten i mindre mengder. Burde være lett om du har kontakter
Sist endret av Blatte; 25. november 2019 kl. 23:29.
Sitat av Blatte Vis innlegg
Til eget bruk?? Bruker du virkelig både cola, speed, valium og ketamin? Høres rart ut.

Hadde heller kjøpt en klosser i Oslo, svelga det før du hopper på bussen til Trondheim eller helst enda lenger nordover. Nesten umulig å bli tatt bare ikke ha noia om du skulle bli stoppa

Selg 5-6 hekkere og resten i mindre mengder. Burde være lett om du har kontakter
Vis hele sitatet...
Så du bare svelger en kloss sånn rett før du hopper på bussen liksom?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg vil ikke anbefale deg å gjøre noe som potensielt kan få store konsekvenser for deg, men en venn jeg kjenner reiser 10-15 turer i året innenlands med den type mengder, og han pakker det ned i kofferten sin på en god måte, og har aldri opplevd problemer.
Sitat av Blatte Vis innlegg
Til eget bruk?? Bruker du virkelig både cola, speed, valium og ketamin? Høres rart ut.

Hadde heller kjøpt en klosser i Oslo, svelga det før du hopper på bussen til Trondheim eller helst enda lenger nordover. Nesten umulig å bli tatt bare ikke ha noia om du skulle bli stoppa

Selg 5-6 hekkere og resten i mindre mengder. Burde være lett om du har kontakter
Vis hele sitatet...

TS skal til Bergen fra Oslo. Han har minimale mengder dop til å ha med seg, og spør etter tips på hva som kan være en bra metode for å få med seg rundt 5 gram assortert dop, på flyet.

Så, la meg se om jeg har forstått dette riktig :

Dette kan løses ved å rett å slett bare reise til et fullstendig annet sted. Ca to hundre mil unna reisemålet. Ja ?
Med en "klosser" i magen.... på bussen.... bli stoppa av hva / hvem / hvorfor ?
I tillegg til dette skal TS også hundredoble kvantumet han opererer med, ut av det blå, og selge dette LETT , et sted nord for Trondheim ?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
En annen ting som er mye smartere å gjøre hvis man har litt planleggingsevne, er å poste det man skal ha i forveien.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden du annonserer både reiserute, dato og tidspunkt skal du ikke se bort ifra at eventuelle purk står å venter. Høres sikkert litt noia ut, men man vet aldri. De er jo innom freak i ny og ned.
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Så du bare svelger en kloss sånn rett før du hopper på bussen liksom?
Vis hele sitatet...
Mener selvfølgelig å dele opp en kilo i f.eks 10'ere, forme de som egg og pakke de godt inn også svelge en etter en. Trodde det var åpenbart at jeg ikke mente å svelge en hel kilo på en gang

Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Så du bare svelger en kloss sånn rett før du hopper på bussen liksom?
Vis hele sitatet...
Sitat av pickaboo Vis innlegg
TS skal til Bergen fra Oslo. Han har minimale mengder dop til å ha med seg, og spør etter tips på hva som kan være en bra metode for å få med seg rundt 5 gram assortert dop, på flyet.

Så, la meg se om jeg har forstått dette riktig :

Dette kan løses ved å rett å slett bare reise til et fullstendig annet sted. Ca to hundre mil unna reisemålet. Ja ?
Med en "klosser" i magen.... på bussen.... bli stoppa av hva / hvem / hvorfor ?
I tillegg til dette skal TS også hundredoble kvantumet han opererer med, ut av det blå, og selge dette LETT , et sted nord for Trondheim ?
Vis hele sitatet...

HAN SKRIVER JO FAKE FLIGHT, TID/DATO, DESTINASJON. Les hele innlegget hans for f. For alt jeg vet var mengdene han snakka om også fake. Derfor jeg foreslo en bedre plan.
Sist endret av Blatte; 26. november 2019 kl. 14:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Om noen lurer (eller tenker å gjøre dette selv) så gikk det heeeeelt fint.

Til destinasjonen tømte jeg multivitaminkapsler som jeg fylte opp med keta, speed og cola å blandet de i multivitaminboksen igjen (lite pennestrøk på hver kapsler for å merke dem) og la boksen i check-in bagasjen, benzo brettene havna i samme bagasje.

Når jeg skulle tilbake så hadde jeg endt opp med ca 3er med hasj og 2 ecstasy jeg ikke rakk å bruke opp som jeg hadde kjøpt der jeg var. Tenkte egentlig bare "fuck it", slang både zipposen med hasjen og zippen med E'ne oppi check-in bagasjen uten NOE SOM HELST forsøk på å skjule de, gikk like fint.

Kunne gått galt, men gikk fint begge disse gangene.

Vil jeg gjøre det igjen om jeg ikke har muligheten å poste det dit jeg skal? 99% sikkert
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var innom gardemoen for noen måneder siden og da var de ute med hund utenfor ankomst i buss/taxi/hotell-området. Første gang jeg har sett hunder utenfor inne ved ankomst utland. Så mulig de har flere generelle kontroller, med mindre de så etter noe spesifikt.
En kompis klarer å smugle det meste i ræva etter et fengselsophold, fy faen for en ubehagelig ting å føle man må gjøre altså, jeg putter det bare i lommen jeg men tar ikke fly heller. Er bare gammel kjenning her jeg og kan bli stoppet uten grunn, men de vet jeg bare lufter hunden her oftest alle som kjenner til meg. Dop kommer liksom hit uten at jeg trenger ut å fly i regn eller rutefly, har en som kommer med det meste til meg, da jeg hater å gå ute m greier uten grunn selv=) Men ingenting gjør meg synlig ruset lenger pga jeg drikker aldri, så ingen mistenker noen ting lenger=) Bortsett fra vist jeg tar gbl, det slår meg rett ut etter en kork. Blir helt mo i knærne m en gang. Faen der kom russuget mitt ja.....

s