Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 4755
Hei der, jeg har en liten "nøtt" jeg trenger hjelp med å knekke, angående det å skrive til jenter på sosiale medier.

Først litt kort og enkel historie om meg:
- Jeg er sosial og aldri hatt problemer med å omgås og prate folk(jenter også)
- Tidligere vil jeg beskrive meg selv som en "player", hvor jeg kunne dra på byen, prate med jenter(hovedsaklig norske), og i ny og ne dra med dem hjem fra byen.¨
- Har også selvfølgelig fått matcher på tinder som har endt med å dra på dates, men som regel stoppet der da enten jeg eller henne ikke vil fortsette(kun en gang har det endt med sex med ei)


Nå er jeg kommet i den tiden hvor jeg ønsker å slå meg til ro(ja, jeg er til syvende og sist en mann som ønsker å danne familie :P )

Men her er jeg litt kresen, jeg ønsker kun ei kvinne som kommer fra samme land som meg(av personlige og private grunner ønsker jeg ikke oppgi hvor jeg kommer fra)


Så over til hovedproblemet:

Jeg ser ei jente, enten på facebook eller instagram(oftest instagram), jeg syns hu er pen, jeg følger henne og hun følger meg tilbake.

Jeg skriver til henne, hun skriver tilbake, og vi prater litt, og ting ser ut til å gå bra, men så: BOOM, så slutter hun å skrive og virker plutselig ikke interessert lenger?

Samme mønsteret har hendt mange ganger nå, senest nå igår, hvor vi helt siden mandag pratet litt og smått, hadde en god tone osv.

Igjen, dette er noe som hender så og si hele tiden, at hun i begynnelsen virker litt interessert, og ett eller annet sted så sklir jeg på bananskallet. Hva kan problemet være?

Etter og ha sett på chatte-loggene med de jentene jeg har pratet, så virker det som om "problemet" oppstår når jeg hinter til at jeg vil be dem ut på date, og da gir dette dem kanskje en reality check og får dem til å tenke om jeg virkelig er noe for dem, eller? Eller er problemet at jeg ber dem på date alt for tidlig? burde jeg prate en god stund før jeg ber dem på date? Jeg har jo hørt at man ikke skal drøye det for mye heller

Nå vet jeg ikke om det er flere her som har hatt dette problemet, eller om samme greia kan oppstå med jenter fra andre land(norske, svenske etc.) men føler spesielt med de fra det landet der jeg kommer fra så er dette vanskelig.

Så er det sikkert noen som lurer på: "hvorfor ta kontakt via sosiale medier osv osv", dette fordi kvinner fra det landet jeg er fra(muslimsk land) ofte er litt reserverte og du ser dem ikke så ofte ute på byen hvor du kan gå å prate til dem. Stolthet og god selvbilde/rykte er viktig for dem, slik at dem skal være litt "hard to get"

Er det flere enn meg som har opplevd dette problemet og kan dele tips og erfaringer?
Sist endret av random512377; 21. september 2019 kl. 10:34.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg vil tro du vet mer om dette enn oss etniske nordmenn?

Det er jo kulturelle og sosiale rammer som er noe annerledes fra oss etnisk norske: Når det gjelder skandinaviske kvinner så virker det som om terskelen for nett-dating har blitt lavere med den sosiale aksepten av Tinder.
Og det er her jeg lurer på om grensen er: Du har prøvd å få en date med de via en plattform som de hovedsaklig bruker til å legge ut bilder, få likes og holde kontakten med kjentfolk. De er ikke interesserte i å bli kontaktet av gutter som vil date de ut av det blå på sosiale medier.
En tåpelig analogi blir vel at du prøver å få kontakt med ei jente som er ute med venninnene sine for å bare ha det moro uten noe drama, de er i en setting der de ikke ser etter gutter, og da må du nesten bare respektere et nei for et nei.

men jeg har inntrykk av at kvinner fra religiøs bakgrunn, som f.eks muslimer vil disse tersklene være enda høyere.
Gjest
Trådstarter
Jeg glemte å nevne dette i tråden, men samme tingen har også hendt meg norske jenter også(tinder osv.) men det er ganske sjeldent i forhold til denne situasjonen her.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Og det er her jeg lurer på om grensen er: Du har prøvd å få en date med de via en plattform som de hovedsaklig bruker til å legge ut bilder, få likes og holde kontakten med kjentfolk. De er ikke interesserte i å bli kontaktet av gutter som vil date de ut av det blå på sosiale medier.
Vis hele sitatet...
Ja, du er nok inne på noe her. Bare fordi de svarer med et hei og litt prating trenger det ikke nødvendigvis bety at de automatisk er interesserte i date osv.

Men når det gjelder hun siste her, hun er kusinen til bestekompisen min si dame, og dem har prøvd å spleise oss to hvor hun hadde sagt at hun var interresert i å bli kjent osv(dobbeldate i nærmeste fremtid var aktuelt for henne). Derfor syns jeg det er så rart at det samme skjer igjen
Sist endret av random512377; 21. september 2019 kl. 12:16.
Kanskje hun merker at du er en rasist.
Hva er det dere prater om da?
Mulig det blir litt kjedelig?

Har selv merket at jeg endrer litt på måten jeg skriver på og samtaleemnene basert på hva målet mitt er.
Det er en fare for at man safer litt for mye dersom man er redd for å skremme bort den andre.
Med typiske tinder dater kan man ofte være litt mer frempå siden det finnes flere å velge mellom og begge er i utgangspunktet ute etter det samme, en date.
Sist endret av random105675; 21. september 2019 kl. 14:07.
Dette blir naturligvis vill gjetting da jeg ikke kjenner deg, og jeg vet heller ikke mer om detaljene her. Men kanskje du ikke har fullt så draget som du innbiller deg? Det at du «i ny og ne» får med deg noen hjem fra byen, og at du én gang har hatt Tinder-sex, er ikke noe sterkt bevis for at du har det såkalte «draget».
Vi har et ordtak: Selv blind høne kan finne korn.

Resten av det du beskriver om kontakten din med Insta-jenter, høres veldig ut som tilsvarende beskrivelser jeg får fra andre som ikke har antennene helt på plass. Når jeg siden får se samtalen, så merker jeg at den ikke alltid helt matcher beskrivelsen. Det de tolker som en fin start og god kjemi, er ofte helt vanlige høflighetssvar som ~alle leverer når de blir kontaktet av fremmede. Det de tolker som «ghosting» og «mistet interesse» er ofte at jentene rett og slett får nok og ikke gidder mer, enten fordi det er kjedelig og ikke er verdt tiden deres, eller fordi det er downright creepy.

Nå trenger jo ikke dette å være problemet for deg, men du spør hva problemet kan være. Hvordan i all verden kan vi vite det? Hvis en jente er interessert i deg, så slutter hun ikke å svare deg. Enten gjør du et eller annet for å knekke interessen hennes, eller så var hun aldri interessert i utgangspunktet. Erfaringsmessig heller jeg mot sistnevnte.

Dette gjelder jo da den kulturen jeg kjenner til og er vant til. Hvis alt dette gjelder damer «fra ditt land», som du sier (hvor nå enn det er), og om disse har en veldig forskjellig kultur fra vår, så er det jo enda vanskeligere for oss å si hva du gjør galt. Hvis de interesserer seg for andre ting, responderer positivt/negativt på andre ting, og svarer helt annerledes, så har jo du all verdens forutsetninger for å vite dette mye bedre enn alle oss andre som svarer i tråden. Hva sier kompisene dine når du spør dem?
Gjest
Trådstarter
Sitat av fuzzy76 Vis innlegg
Kanskje hun merker at du er en rasist.
Vis hele sitatet...
haha morsom du :P


Sitat av Rosander Vis innlegg
Hva er det dere prater om da?
Mulig det blir litt kjedelig?

Har selv merket at jeg endrer litt på måten jeg skriver på og samtaleemnene basert på hva målet mitt er.
Det er en fare for at man safer litt for mye dersom man er redd for å skremme bort den andre.
Med typiske tinder dater kan man ofte være litt mer frempå siden det finnes flere å velge mellom og begge er i utgangspunktet ute etter det samme, en date.
Vis hele sitatet...

Er veldig enig med deg her. Jeg er en annerledes person når jeg skriver til noen på tinder vs. skrive til noen på facebook eller instagram, en ting er vertfall sikkert: måten jeg er på tinder kan jeg ikke være på instagram/facebook og vertfall ikke i dette tilfellet :P


Til Realist1:
Du er inne på en del viktige punkter her og ser ut som du har en god del peiling, men jeg skal forsøke å svare deg så godt jeg kan på noen punkter her:


Sitat av Realist1 Vis innlegg
Men kanskje du ikke har fullt så draget som du innbiller deg? Det at du «i ny og ne» får med deg noen hjem fra byen, og at du én gang har hatt Tinder-sex, er ikke noe sterkt bevis for at du har det såkalte «draget».
Vis hele sitatet...
Ok, nå vet jeg ikke hva fasitsvaret på antall matcher, hookups osv. man må ha før man kan si at "man har draget". Men om jeg går inn for det kan jeg fint få med meg noe på byen vertfall 1-2 ganger i måneden om jeg er aktiv og "gir alt". Når det gjelder matcher på tinder kan jeg fint få 1-3 matcher i uken med helt normale bilder(hvis jeg har elegante bilder med dyre tøy, bilder hvor jeg er ute og reiser så øker antall matches, det gjelder alle)


Sitat av Realist1 Vis innlegg

Resten av det du beskriver om kontakten din med Insta-jenter, høres veldig ut som tilsvarende beskrivelser jeg får fra andre som ikke har antennene helt på plass. Når jeg siden får se samtalen, så merker jeg at den ikke alltid helt matcher beskrivelsen.
Vis hele sitatet...
Antenne mine er det ikke noe galt med, det kan jeg garantere deg. Og beskrivelsen jeg har gitt er 100% korrekt


Sitat av Realist1 Vis innlegg

Det de tolker som en fin start og god kjemi, er ofte helt vanlige høflighetssvar som ~alle leverer når de blir kontaktet av fremmede.

Vis hele sitatet...
Enig med deg her. Som Dodecha svarte tidligere: "Du har prøvd å få en date med de via en plattform som de hovedsaklig bruker til å legge ut bilder, få likes og holde kontakten med kjentfolk. De er ikke interesserte i å bli kontaktet av gutter som vil date de ut av det blå på sosiale medier."


Så du kan ha rett i at hun kun svarer for å være høflig osv. Men hun her chattet en del og til og med sendte privat stories(instagram sin snapchat) til meg når hun dro ut på trening osv. Så det må jo ha ligget noe her.


Sitat av Realist1 Vis innlegg

Det de tolker som «ghosting» og «mistet interesse» er ofte at jentene rett og slett får nok og ikke gidder mer, enten fordi det er kjedelig og ikke er verdt tiden deres, eller fordi det er downright creepy.

Vis hele sitatet...
Greit nok, men da må det isåfall for å sitere meg selv da jeg opprettet tråden: "så virker det som om "problemet" oppstår når jeg hinter til at jeg vil be dem ut på date, og da gir dette dem kanskje en reality check og får dem til å tenke om jeg virkelig er noe for dem, eller?" For det er dette mønsteret som har gått igjen og igjen.Kanskje må jeg bare være tålmodig og spørre om date etter dag 670?


Sitat av Realist1 Vis innlegg
Enten gjør du et eller annet for å knekke interessen hennes, eller så var hun aldri interessert i utgangspunktet. Erfaringsmessig heller jeg mot sistnevnte.
Vis hele sitatet...
Det er nok her problemet ligger, hun var nok aldri interessert i utgangspunktet, men da kunne hun spart tid med å si til kusina si(dama til bestekompisen min) at jeg ser bra ut og kunne tenkt seg å bli kjent med meg og gå på dobbel date osv.

Er nok nødt til å møte noen kompiser som kommer fra samme sted som meg og spørre dem hva det kan være.
Sist endret av random512377; 21. september 2019 kl. 17:17.
Greit nok at du kommer fra en annen kultur, men er de såpass lite fornorsket at du må oppføre deg som det stedet du kommer fra?
Måten du beskriver alt på virker litt unaturlig og påtvunget.

Det kan jo hende jentene fra ditt land ikke vil ha mannfolk som dyrker deres opprinnelige kultur?
Det hadde vært mye enklere å svare (synse) om vi visste litt mer, det er litt forskjell på å kreve burka enn å kreve smørgåstårta.
Sitat av giroud2 Vis innlegg
Antenne mine er det ikke noe galt med, det kan jeg garantere deg. Og beskrivelsen jeg har gitt er 100% korrekt
Vis hele sitatet...
Bare det at du er så ufattelig selvsikker her på at du ikke gjør noe som helst gale får meg til å tro at det er noe du gjør som er problemet.

Du kan ikke vite hvordan absolutt alle forskjellige mennesker reagerer på forskjellige tilnærmelser, ingen kan det. Så det at du så bastant sier at din gjengivelse er 100% korrekt høres bare dumt ut når det alltid finnes en annen side.
Sitat av giroud2 Vis innlegg
Antenne mine er det ikke noe galt med, det kan jeg garantere deg. Og beskrivelsen jeg har gitt er 100% korrekt
Vis hele sitatet...
Ok, hvis antenna er i orden, kanskje du er tunet inn på feil kanal? Eller feil bølgelengde?

Hvis du ikke finner det du leter etter her i Norge, har du vurdert å ta en ferie i ditt eget hjemland? Der er det vel MYE lettere å finne den dama du leter etter. (Håper du ikke oppfatter dette som rasisme).
Prøv å snakke rundt grøten om forhold og hva jenta ser etter i et forhold. Hva som skal til før hun hadde gått på date. Om terskelen for date er stor så kan du jo spørre om hvorfor d er slik, og være oppriktig interessert.

Kanskje du kan få noen tips om du henvender deg på en litt forsiktig og vennskapelig måte og ikke fisker etter å selv dra på date. Ofte et tema som kan engasjere jenter og som kan være spennende å samtale om.
Sitat av giroud2 Vis innlegg



Antenne mine er det ikke noe galt med, det kan jeg garantere deg. Og beskrivelsen jeg har gitt er 100% korrekt

Vis hele sitatet...
Hehe, her fikk vi oss et aldri så lite paradoks, gitt.

Men hvordan kan du vite at antennene dine er så usedvanlig godt jordet, da? Stort sett alle jeg vet om som sliter litt med sine sosiale antenner, er selv hellig overbevist om at antennene deres er (minst) 100% korrekt koblet. I og med at du er såpass skråsikker som du sier du er (100% er jo ganske mye...) antar jeg at du har en eller annen metode som tillater deg å verifisere denne egenskapen - en egenskap som for de aller fleste er ganske vanskelig å vurdere selv. Jeg oppfordrer deg derfor til å dele denne metoden med oss slik at vi kan få utelukket dette som en del av problemet ditt.
Hopp over småpraten på nett og gå inn for et møte raskest mulig. Derifra kan du være hyggelig og smile, få henne til å prate om seg selv, det pleier ikke å være så vanskelig.. Ingen vil åpne seg for en fremmed på Instagram, ihvertfall ikke noen du vil spare på.
Sitat av giroud2 Vis innlegg
Ok, nå vet jeg ikke hva fasitsvaret på antall matcher, hookups osv. man må ha før man kan si at "man har draget".
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke noe fasitsvar på det. Man kan fint ha få hookups, og likevel ha bra draget, og tilsvarende kan man også ha klart å karre til seg masse rart og likevel ikke være noen Don Juan. Poenget mitt er bare at ett Tinderligg og byhøne i ny og ne ikke er noe bevis for draget. Det kan godt hende du har draget likevel. Det er bare ikke et entydig bevis.

Sitat av giroud2 Vis innlegg
Antenne mine er det ikke noe galt med, det kan jeg garantere deg. Og beskrivelsen jeg har gitt er 100% korrekt
[...]
Så du kan ha rett i at hun kun svarer for å være høflig osv. Men hun her chattet en del og til og med sendte privat stories(instagram sin snapchat) til meg når hun dro ut på trening osv. Så det må jo ha ligget noe her.
Vis hele sitatet...
Vel. Hvis du er seriøs med at du ønsker å finne ut hva du gjør galt, så må du nesten gi oss noe å bedømme. Foreløpig aner vi ikke hvordan du ter deg i samtalene, annet enn at du er veldig selvsikker. Hva med å legge ut en samtale du har hatt, hvor du har følt en interesse som plutselig falmet? Du må selvfølgelig huske å anonymisere kvinnen og fjerne all identifiserende informasjon fra samtalen. Med objektive fakta foran oss er vi bedre rustet til å forstå situasjonen og gi deg tilbakemelding på det du skriver, og hvordan vi tolker hennes respons.

Sitat av Kompis87 Vis innlegg
Hopp over småpraten på nett og gå inn for et møte raskest mulig.
Vis hele sitatet...
Jeg ser for meg at det funker bedre på Tinder, der man tross alt har som utgangspunkt at begge har «likt» hverandre. På Instagram er man ofte ikke i sjekkemodus, og tilfeldige dateinvitasjoner som ramler inn i innboksen fra vilt fremmede kan fort bli veldig lette å avfeie. Men hey, hva vet vel jeg? Jeg må innrømme at jeg ikke aner hvordan jeg ville gått frem for å sjekke opp noen på Instagram. Det er liksom ikke helt en arena for sånt, selv om jeg jo vet at det forekommer. De tilfellene jeg har hørt om, er dog motsatt – en lengre prat som senere utvikler seg til et møte. Men dette blir naturligvis bare anekdoter.
Sist endret av Realist1; 22. september 2019 kl. 03:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av giroud2 Vis innlegg
Jeg ser ei jente, enten på facebook eller instagram(oftest instagram), jeg syns hu er pen, jeg følger henne og hun følger meg tilbake.
Vis hele sitatet...
Tror problemet ligger her allerede, jeg. Er dette faktisk en måte folk blir sammen på nå for tiden? Alle (?) damer får innimellom forespørsler på some fra menn de ikke kjenner, som bare har lagt dem til utfra profilbildet. Har aldri hørt om noen som synes det er spesielt koselig. Som andre sier her, det er ikke en sjekkeplattform, folk er ikke i modus. Det er som når menn kommer bort på gata og snakker til deg uten noen naturlig anledning. Det ender bare i en pinlig samtale der man prøver å komme seg bort uten å virke uhøflig. Tipper samtalene du har hatt på face og insta har vært den digitale ekvivalenten til det.
Sitat av giroud2 Vis innlegg
Antenne mine er det ikke noe galt med, det kan jeg garantere deg. Og beskrivelsen jeg har gitt er 100% korrekt
Vis hele sitatet...
Om de var det, hadde du ikke trengt hjelp til å forstå hvorfor de ikke vil på date. Innimellom er det greit å se på hva som er fellesnevneren i problemet, og i dine sjekkeforsøk er det deg.
Gjest
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Ok, hvis antenna er i orden, kanskje du er tunet inn på feil kanal? Eller feil bølgelengde?

Hvis du ikke finner det du leter etter her i Norge, har du vurdert å ta en ferie i ditt eget hjemland? Der er det vel MYE lettere å finne den dama du leter etter. (Håper du ikke oppfatter dette som rasisme).
Vis hele sitatet...
Jo, har vært inne på tanken om dette, og vurderer dette mer og mer nå.

Haha neida, jeg oppfatter dette absolutt ikke som rasisme


Sitat av Bearass Vis innlegg

Kanskje du kan få noen tips om du henvender deg på en litt forsiktig og vennskapelig måte og ikke fisker etter å selv dra på date. Ofte et tema som kan engasjere jenter og som kan være spennende å samtale om.
Vis hele sitatet...
Faktisk så pratet jeg med ei veninne(dame av en kompis som er fra samme land som meg) om akkurat dette da gjengen samlet seg igår kveld for noe god drikke og hygge. Og da tok jeg opp dette med henne. Konklusjonen vi kom fram til ser du litt lenger nede her


Sitat av Kompis87 Vis innlegg
Hopp over småpraten på nett og gå inn for et møte raskest mulig. Derifra kan du være hyggelig og smile, få henne til å prate om seg selv, det pleier ikke å være så vanskelig.. Ingen vil åpne seg for en fremmed på Instagram, ihvertfall ikke noen du vil spare på.
Vis hele sitatet...
Ok, så du sier AKKURAT det samme som veninna mi sa igår kveld(før jeg forklarte og viste henne samtale loggene jeg har hatt med disse forskjellige jentene)

Konklusjonen vi kom fram til at jeg skulle vente enda lengere med å be ut på date også heller bruke litt lenger tid på å prate og bli kjent, og tipset fra henne var også å være mer care i dem(bruke 1-2 dager på å skrive til dem igjen etter siste samtale istedenfor neste dag). Jeg kom til slutt frem til samme konklusjon, dette må testes neste gang

Som Realist1 sier: når man får match på tinder er det nok lettere å få til et "rask" møte enn når man treffer noen andre steder da hovedfokuset på tinder faktisk er å møte en.


Sitat av *pi Vis innlegg
Tror problemet ligger her allerede, jeg. Er dette faktisk en måte folk blir sammen på nå for tiden? Alle (?) damer får innimellom forespørsler på some fra menn de ikke kjenner, som bare har lagt dem til utfra profilbildet. Har aldri hørt om noen som synes det er spesielt koselig. Som andre sier her, det er ikke en sjekkeplattform, folk er ikke i modus. Det er som når menn kommer bort på gata og snakker til deg uten noen naturlig anledning. Det ender bare i en pinlig samtale der man prøver å komme seg bort uten å virke uhøflig. Tipper samtalene du har hatt på face og insta har vært den digitale ekvivalenten til det.
Vis hele sitatet...
Det er dessverre dette som er realiteten i år 2019.
Sist endret av random512377; 22. september 2019 kl. 11:52.
De som hvisker juger
GjørmeteSko's Avatar
4 1
Jeg tror ikke du forstår hvorfor du ikke er attraktiv for jentene. Når du vet hvorfor ingen vil ha deg - er det lett å justere. Du må altså spørre jentene du går ut med.
De fleste vil jeg anta, kan få 1-2 damer på en måned ved å dra ut. Alle er jo kåt på en eller annen måte.
Prøv å sjekk opp jenter IRL, drit i sosiale medier, da er du bare en kåt weirdo spør du meg.
Slutt å chat. Du er vel ikke 14 år. Be de ut.
For lenge chat uten RL skaper bare falske forhåpninger som resulterer i skuffelser. Har tilgode å treffe ei som ser ut i RL som det de utgir seg som.
At du kan lure damer med promille på byen har overhodet ingen korrelasjon med hverken å skaffe seg date eller gjøre suksess på date.
Sitat av giroud2 Vis innlegg
Det er dessverre dette som er realiteten i år 2019.
Vis hele sitatet...
Det er dessverre realiteten i 2019 at kvinner ikke liker å bli plaget av kåte menn på sjekker'n over-fuckings-alt? Troller du nå eller klarer du virkelig ikke å ta til deg budskapet?
Gjest
Trådstarter
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det er dessverre realiteten i 2019 at kvinner ikke liker å bli plaget av kåte menn på sjekker'n over-fuckings-alt? Troller du nå eller klarer du virkelig ikke å ta til deg budskapet?
Vis hele sitatet...
Tror det ble en liten misforståelse her. Fjern vekk ordet "dessverre" fra setningen min, så stemmer resten.
Redpilled alfahann
Sjekkeguruen Todd Valentine har en grei guide til å sjekke damer på SMS. Verdt å sjekke ut selv om alt ikke nødvendigvis er like relevant når instagram er formatet.
https://www.youtube.com/watch?v=7OZebLs6v7o&t=211s
Du må endre fremgangsmåten din. Å legge til en fremmed jente du aldri har møtt, eller hatt kontakt med, vil for ganske mange jenter være et "rødt flagg" og virke som et desperat forsøk på å få seg et ligg.

Sier ikke at du tenker slik, men sånn er det ofte jenter reagerer på forespørsler fra fremmede menn.

Tinder vil gi deg et bedre utgangspunkt til det formålet.

Men måten jeg personlig har fått napp på flest ganger, er - tro det eller ei - på treningssentre.

Det kan komme av at jeg av natur er nysgjerrig på mennesker, og å bli godt kjent først, for så å se om det er kjemi mellom oss og noe å satse videre på.

Alle jeg har vært sammen med har bare skjedd helt tilfeldig, uten å ha vært på "jakt" eller vært en player.

For all del, det funker sikkert for noen. Men jeg vet at playere i 2019, er noe som blir gjennomskuet påfallende raskt.

Anbefaler å komme deg ut på en sosial arena (foreslår en rusfri plass) uten å ha for høye forventninger. Ta det litt sol m det kommer. Lurt å ha som utgangspunkt at du vil bli kjent med mennesker. Så ser du plutselig en som fanger din interesse, og da er det bare å kjøre på med litt smalltalk først og så kjenne litt på om kjemien er tilstede og om det er noen du kunne tenke deg å bli bedre kjent med, og ta det derfra.

Noen jenter kan være billige, uten tvil. Men uten unntak har mine beste forhold vært der kjemien blomstrer fra første stund. Sosial intelligens er også vikig, og er ofte medfødt, men kan også for enkelte trenes opp hvis en ikke har det naturlig. Sier ikke at du ikke har det, men virker ikke som atfremgangsmåten din funker så bra.

Da er det kanskje lurt å prøve andre metoder. Jeg behandler damene omtrent likt som når jeg henger med kompisene mine (til å begynne med).

For min del har det gått ganske bra på den måten. Ikke nødvendigvis for deg, men kanskje noe å prøve ut?
Ikke bruk IG eller FB. Jenter får bare en stalker/creeper feeling av å bli kontakta der.

Source: veninner av meg som stadig vekk screenshotter å sender meg screenshots av menn som vil be dem med ut via FB eller IG uten å kjennes fra før (random follower) å skriver noe ala "se på det her, creep ++"